[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

wat allemaal nodig onderweg


driesco!!!

Recommended Posts

  • Forumlid

vraagje aangezien ik laast over moest blijven in de vrachtwagen en bijna geen spullen bij had ??? wat heb je nou allemaal nodig onderweg

mijn lijstje ongeveer

- onderbroeken thirts broeken truien regenjas

-tandeborstel tandpasta

-scheermes scheerschuim

-wc papier keuken papier

-schoonmaakspullen zo jaah wat?? een klein stofzuigertje

-waterkan waar kopen waar bevestigen ????

-zeep

er zitten hier zo veel chauffeurs met DIE 40 jaar ervaring

dus die beste collegas zouden dus echt wel weten wat je mee moet nemen dus mensen vertel het me dan heb ik voortaan alles bij alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om te beginnen natuurlijk de geldzak of de pinpas :D Verder zou ik buiten de dingen die je opgenoemd heb ook wat meenemen om je te vermaken.Schoonmaakspullen kun je denken aan de dingen die altijd al gebruikt om hem van binnen schoon te houden.En natuurlijk de slaapzak of dekbed niet vergeten.En je koelkast een beetje vullen kan ook geen kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eten doe ik inpricipe langs de weg.

Al heb ik wel een brandertje en wat blikken voer bij voor als ik ergens strand waar niks is.

kan je iig jezelf een beetje bedruipen.

Een koffiezetter is ook erg fijn voor op de verlaten plekken waar niks te krijgen is.

verder gewoon wat slaapgerij en wat schone kleren.

En cash want met pin betalen gaat in het buitenland lang niet overal.(wel bij de geldautomaten, maar bij restaurants/benzinepompen vaak niet)

Heb ook wat plasticbordjes en bestek bij.

En wat beleg in m'n koelkastje want alles langs de weg kopen word wel wat duur.

Dus broodmaaltijden verzorg ik meestal zelf, alleen de warme prak eet ik meestal in een eetentje langs de route.

Wat je verder allemaal meeneemt ligt aan je persoonlijke wensen en de ruimte in je auto ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden