Spring naar bijdragen

Libelle/Vivaforum vs Chauffeursforum


Recommended Posts

  • Forumlid
5 uur geleden zei syme65:

Ja ...geef Pierre een like omdat ik het er wel mee eens ben dat je iets te veel reageert in verschillende topics.



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 

Dan lees je het toch niet .:p  moet hij/zei toch zelf weten of hij/zei Dr op reageert ,of zijn het altijd de zelfde die er op mogen reageren .??? 

 

We zijn hier in Nederland hoor kan je zeggen wat je wilt toch ,  ik had er in het begin ook hekel aan . maar nu vind ik het eigenlijk wel fijn zo.

 

3 uur geleden zei Murphy:

# Pierre: Kijk, het is dus wel degelijk mogelijk om het CF met een glimlach te lezen! :D

Een doos sigaren doet wonderen, toch:p

bewerkt door road train
Link naar opmerking
  • Forumlid
Dan lees je het toch niet .:p  moet hij/zei toch zelf weten of hij/zei Dr op reageert ,of zijn het altijd de zelfde die er op mogen reageren .??? 
 
We zijn hier in Nederland hoor kan je zeggen wat je wilt toch ,  ik had er in het begin ook hekel aan . maar nu vind ik het eigenlijk wel fijn zo.
OHW...van mij mag ze hoor .
Maar meestal zijn het berchtjes om het reageren...en met niks inhoud.
Ik kan mij zo goed voorstellen dat anderen zich er mateloos aan irriteren....
Dan moet je niet verbaasd zijn dat je commentaar krijgt.
Ik vond het soms iets wat hinderlijk dat vele reacties op niks af....
Maar uiteraard mag ze dat uiteindelijk zelf bepalen ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 7
Link naar opmerking
  • Forumlid
7 uur geleden zei lientje:

Oké Leeuw, ik heb mij in jou vergist. Je bent gewoon een *** ***, ik had jou een pb gestuurt om te kunnen oordelen of ik het bij het verkeerde eind had.

Jij bent meestal de gene die overal wat achter zoekt dus dacht ik dat jij de persoon zou kunnen zijn die mij op andere gedachten zou kunnen brengen.

Ik ben er nu alleen maar meer van overtuigt van niet!!

 

Je kunt me uitschelden en er nog overtuigder worden van datgene wat je toch al rotsvast geloofd, of je kunt je ogen openen voor wat hier geschreven is. Jouw keuze.

 

Ik heb je letterlijk geschreven, dat volgens mij die hack NIET de reden is dat shompie eruit gevolgen is, maar om het inbreken in andermans berichtenbox.

Ik baseer me daarbij helemaal op de berichten van de admins hier op dit forum (zie verderop), daar is geen enkele sprake van hacks.

 

8 uur geleden zei lientje:

Nee ik ga mijn bronnen niet prijs geven. Ik wil het beheer hier te tijd voor geven om dit uit te zoeken en over te oordelen.

Ik weet wie er achter het gezeik zitten nadat Shompie op een misselijke manier er uit is gezet. 

Het gaat mij er om dat er een groepje  is die een vuil spel spelen. En daar ben jij nu ook ondertusen onder beland.

 

Nogmaals, als je bewijzen hebt of denkt die te hebben, dat Ron onterecht is verwijderd, dan moet je naar diegenen gaan die hier de besluiten maken.

Leuk dat je me beschuldigd van vuil spel.. Kom je ook met een onderbouwing daarvoor, of anders een excuus?

 

8 uur geleden zei lientje:

Persoonlijke berichten zijn persoonlijk, die breng ik niet naar buiten.

Maar wie heeft jou verteld dat Ron alle berichten zou hebben gelezen?

Naar wie is dit nog meer rondverteld? Wat hebben de leden die deze pb hebben gekregen gemeen?

Is dit toeval??? 

 

Geen pb met verhalen over Ron (niet naar mij tenminste), gewoon berichten van het beheer hier op het forum en omdat ik zo'n *** *** ben, zal ik je zelfs twee links geven:

 

LINK 1 : "De verwijdering van Shompie heeft dan ook totaal niks met het uitvechten van de relatie breuk te maken. Hij heeft  als eigenaar zijn macht misbruikt en daarmee de forum regels dusdanig overtreden dat er geen steun meer voor hem was als eigenaar. Daarop hebben wij zijn rechten ingetrokken maar helaas bleef die de forumregels overtreden en zijn wij tot verwijdering over gegaan."

 

LINK 2 : "Nu is recentelijk gebleken dat 1 persoon deze regels op grove  wijze aan zijn laars gelapt heeft en naar aanleiding van diverse klachten hierover hebben wij, de admins en de eigenaren onderzoek verricht. Hieruit bleek dus de overtredingen. " .... "

Ondanks de eerdere waarschuwingen van zowel admins als eigenaars om de boel te laten rusten heeft dit niet gewerkt. Wij zijn hier achter de schermen al een 2 tal weken druk mee om alles duidelijk te krijgen en wij hebben in deze zaak ons besluit genomen.

De persoon is uit de groep eigenaren gezet en tevens zijn account geblokkeerd."

 

Nog vragen?

 

8 uur geleden zei lientje:

OMij gaat het er om dat die puist niet blijft etteren op het forum. Er is wat meer gebeurd dan dat Shompie alleen van het forum af is gedondert.........

Ook prive is hij besmet wordt hij bedrijgt en probeert men hem, zijn bedrijf en zijn gezin kapot te maken. 

 

Maar geef het forum de tijd om het uit te zoeken.....

 

Als hij wordt bedreigd zou ik hem aanraden meteen naar de politie te stappen. En dan hoop ik oprecht dat de dader(s) hun straf niet ontlopen. Want hoewel ik met Ron zeker niet altijd door één deur kan, vind ik niet dat iemand bedreigingen of andere overlast verdiend.

Het forumbeheer is in zulke zaken machteloos.

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 30-7-2019 om 23:13 zei Botser:

*plingplong* lees omroepsignaal van de NS

 

Ff offtopic

Een admin of een van de eigenaren kun je niet op negeerstand zetten. (Dank voor uw begrip)  einde bericht

 

* Pling Plong*
Als je de discussie zorgvuldiger gelezen had zou je bemerkt hebben dat het "negeerknop functie"voorstel van Schoenenreus kwam en dat hij dat aan RobNiat voorstelde.

Waarom je mij quote is me niet helemaal duidelijk,

Ik stelde slechts dat het van erg slecht rentmeesterschap getuigd dat Schoenenreus dit als admin voorstelt.

 

Was nu maar naar Specsavers gegaan.

 

*einde Pling Plong*

:D👂👓

  • Haha 3
Link naar opmerking
  • Administrators
18 minuten geleden zei europeaan:


Als je de discussie zorgvuldiger gelezen had zou je bemerkt hebben dat het "negeerknop functie"voorstel van Schoenenreus kwam en dat hij dat aan RobNiat voorstelde.

Waarom je mij quote is me niet helemaal duidelijk,

Ik stelde slechts dat het van erg slecht rentmeesterschap getuigd dat Schoenenreus dit als admin voorstelt.

 

 

Daar ben ik ook sinds gisteravond pas achter: rechtsboven in het ge-quote bericht staat dat pijltje, klik daar eens op en dan komt de vorige versie tevoorschijn en zie je dat Botser jouw bericht heeft ge-quote; druk ook daar op dat pijltje en het origineel staat er. Hoe wat waar en waarom? Geen idee...

Link naar opmerking
  • Forumlid
21 minuten geleden zei europeaan:

* Pling Plong*
Als je de discussie zorgvuldiger gelezen had zou je bemerkt hebben dat het "negeerknop functie"voorstel van Schoenenreus kwam en dat hij dat aan RobNiat voorstelde.

Waarom je mij quote is me niet helemaal duidelijk,

Ik stelde slechts dat het van erg slecht rentmeesterschap getuigd dat Schoenenreus dit als admin voorstelt.

 

Was nu maar naar Specsavers gegaan.

 

*einde Pling Plong*

:D👂👓

Sorry heb  niet bewust jouw gequote...

 

 

 

 

 

 

Nu welLOL

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
  • Forumlid
11 uur geleden zei HIT:

Lang nagedacht over deze zin...... 

 

Ik ga het heel anders aan jou vragen, vraag jij Ron eens wie zijn bedrijf hij naar de kloten wil helpen omdat hij de werkgever van Grietje is. En ik roep niet zo maar iets, ik heb alles van Whap gelogd, ook de dingen die hij probeerde te verwijderen. 

Ik beschouwde Ron als vriend, ook toen de relatie over was en heb vanaf begin aangegeven dat ik geen partij ben en wilde zijn. Daar heeft hijzelf verandering in gebracht. Niet van het feit dat ik met hun relatie niets wil doen, maar wel de vriendschap.

 

Ik heb jou via pb geantwoord. Ron denkt dat je dit bedoelt. Die sceenshot heb ik naar nog een paar anderen doorgestuurt voordat dit ook "plotseling" verdwijnt, 

evenal naar Leeuwtje. Als hij vind dat hij pb's openbaar moet maken doet hij het maar.....

Nogmaals IK wil hier niemand kapot hebben.

Ik begrijp niet dat die eerste aanval van Leeuw naar mij toe is blijven staan.

Mag ik mij hier niet verdedigen :confused:

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
  • Forumlid

 

Het enige wat ik weet is dat Ron @HIT lastig blijft vallen via de whatsapp over mij en daar zijn ik en (en ja ik spreek voot Harm)  Harm absoluut niet van gediend.

 

 

 

ik denk dat deze discussie lekker gesloten moet worden omdat het totaal niet meer over t forum gaat.

 

Laat mij er buiten.. ik heb al Sinds 22 juli die man niet meer gesproken en dat wil ik graag zo houden.

 

 

 

Daarbij heeft @Leeuwtje een bericht geschreven met daarbij 2x een link van een berichtje van de admins  waarin staat wat de reden is geweest dat Ron/Shompie van het forum is gegooid.

Hierin staat ook duidelijk dat de verwijdering van Ron/Shompie totaal geen verband heeft met t verbreken van de relatie.

 

Hoevaak moet iemand die 2 linkjes nog kopieeren?

 

Hoevaak moet dat bericht nog gedeeld worden of kan niemand hier lezen?

 

En ik snap dus totaal niet waarom er hier over doorgegaan wordt op t forum. Want de reden dat hij verwijderd is is zo klaar als een klontje.

 

bewerkt door Botser
*geciteerde stuk weggehaald.
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid



 
Het enige wat ik weet is dat Ron [mention=4521]HIT[/mention] lastig blijft vallen via de whatsapp over mij en ik denk dat deze discussie lekker gesloten moet worden omdat het totaal niet meer over t forum gaat.
 

 

 
 


Ik reageer op lientje en jij antwoord ,vreemde zaak.
Zoals wel meer de laatste dagen.
  • Verward 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
8 minuten geleden zei Pierre:


Daarom heet dit topic ook het Libelle-Vivaforum vs Chauffeursforum. :p

Het gaat over geen enkel forum meer..

Maar over privezaken. Nou ja het prive van Shompie/Ron.

 

Dat ik en mn werkgever hierin mee getrokken worden is totale onzin en ik wil gewoon graag dat het stopt.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Denk dat je dit zelf een klein beetje in de hand gewerkt hebt, als jk zo vrij mag zijn. Zoals eerder gezegd: eerst met een hoop poeha vertrekken en vervolgens de winnaar uithangen. 

 

En dan hebben er mensen hier op het forum een mening over, en dan ineens mag het stoppen van jou. 

 

Scheer mij maar kaal en noem me een regenworm, ik snap het allemaal ff niet meer. 

  • Like 3
Link naar opmerking
  • Forumlid
8 minuten geleden zei Pierre:

 

Dat Shompie -volgens jou eigen zeggen- continu jou en je werkgever (HIT) blijft lastig vallen is natuurlijk vervelend en vooral kinderachtig.

 

daar sla je de spijker op zn kop

 

 

 

Echter ik had dit al wel kunnen voorspellen, en dan ken ik hem niet eens persoonlijk..


Voor wat zijn -of jullie privézaken betreft die hier iedere keer weer oprakelen; ken jij het spreekwoord "hoge bomen vangen veel wind"?
Laat nou net zowat de hoogste boom van het hele CF geveld zijn. Dat zorgt uiteraard voor wat rumoer en onrust onder al die CF-leden, met de nodige discussies omdat jou huidige ex-vriendje volgers had die zowat idolaat van hem leken te zijn, als mensen die lijnrecht tegenover hem stonden en hem wel uit konden kotsen.

 

dat snap ik ergens wel.. maar nu er door de Admins al meerdere keren is gezegd dat zijn verwijdering als eigenaar alsook de verwijdering als forumlid te maken heeft met ongepast gedrag en misbruik maken van zn positie.

Dan is het toch klaar lijkt me..

 

Waarom moet alles wat er dan prive gebeurd nog hier op t foeum verteld te worden?

 


Daarnaast is het natuurlijk voor velen ook smullen geblazen dit hele verhaal en alle toestanden als gevolg van een relatiebreuk, zowel voor de voor -als de tegenstanders. De Story bestaat er al 45 jaar van...
Daarnaast verwacht ik zeker dat het laatste woord nog niet gesproken is over jullie gebroken liefdesrelatie en de gevolgen hiervan. Hoge bomen....;)

Als ik dat had gewild had ik natuurlijk allang de Story gebeld.

 

 

 

Even zo gedaan...

Wellicht  leest dit wat makkelijker

  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Botser:

 

Hierin staat ook duidelijk dat de verwijdering van Ron/Shompie totaal geen verband heeft met t verbreken van de relatie.

 

 

Dus als jullie nu nog geliefden waren geweest was exact het zelfde gebeurt?

 

lijkt me eerder iets als oorzaak==> gevolg en/of actie==>reactie.....

 

 

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei lientje:

 

Ik heb jou via pb geantwoord. Ron denkt dat je dit bedoelt. Die sceenshot heb ik naar nog een paar anderen doorgestuurt voordat dit ook "plotseling" verdwijnt, 

evenal naar Leeuwtje. Als hij vind dat hij pb's openbaar moet maken doet hij het maar.....

Nogmaals IK wil hier niemand kapot hebben.

Ik begrijp niet dat die eerste aanval van Leeuw naar mij toe is blijven staan.

Mag ik mij hier niet verdedigen :confused:

 

Van mij mag iedereen zich verdedigen. De screenshot (van een WhatsApp bericht) heb ik gezien en ik lees daarin vooral privé-problemen. Dat zou dus los moeten staan van het CF en van de verwijdering van Ron hier.

Zoals jij de wens hebt om je te verdedigen, heb ik die ook. En terwijl je boos op me bent omdat ik wat uit ons pb-verkeer noem, vind ik een screenshot van een WhatsApp bericht van twee mensen in mijn postvak... Meet je dan niet een klein beetje met twee maten?

 

Laat duidelijk zijn dat ik géén zijde wil kiezen, daarvan ook niet beschuldigd wil worden en dat deed je wel.

We lijken hetzelfde te willen: Eerlijk handelen en behandelen van iedereen.

Eerlijkheid duurt het langst.

 

2 uur geleden zei scania1965:

Worden er berichten weggehaald ??

Dat lijkt me absoluut onwenselijk

Op die wijze krijg je een hele rare discussie en zeker rare reacties want niemand kan het hele verhaal nog volgen

 

Het lijkt erop dat 1) of het forum technisch zwaar de hik heeft of 2) dat er iemand op een geweldige manier aan het klooien is... :(

 

1 uur geleden zei Botser:

ik denk dat deze discussie lekker gesloten moet worden omdat het totaal niet meer over t forum gaat.

Laat mij er buiten.. ik heb al Sinds 22 juli die man niet meer gesproken en dat wil ik graag zo houden.

 

Daarbij heeft @Leeuwtje een bericht geschreven met daarbij 2x een link van een berichtje van de admins  waarin staat wat de reden is geweest dat Ron/Shompie van het forum is gegooid. Hierin staat ook duidelijk dat de verwijdering van Ron/Shompie totaal geen verband heeft met t verbreken van de relatie.

 

1) Jou erbuiten laten? Terwijl je zelf ook actief in deze discussie en tevens één van de hoofdrolspelers bent?

2) Ik hoop inderdaad dat die links duidelijkheid scheppen en daarmee in ieder geval dat deel van het verhaal klaar is.

Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei lambiek:

Ja ik vraag me af wat Lientje nou hier nou mee te maken heeft

Ik zou je de goeie raad willen geven bemoei je er niet mee

Dat is trouwens voor iedereen die er niks mee te maken heeft

 

Lientje heeft ervoor gekozen zichzelf erin te mengen en mensen te beschuldigen. Daarnaast lijkt ze de stem van Ron hier te vertolken.

Link naar opmerking
  • Forumlid
3 minuten geleden zei Leeuwtje:

 

1) Jou erbuiten laten? Terwijl je zelf ook actief in deze discussie en tevens één van de hoofdrolspelers bent?

 

 

 

Ik een hoofdrolspeler? Hoe kom je daarbij, omdat ik een relatie had met Shompie? Dat staat er helemaal los van..

 

Zoals je hebt kunnen lezen is Ron verwijderd omdat hij pb's van meerdere mensen heeft gelezen.

 

 

Dus om even de woorden van @Teddybeer aan te halen..  ja als Shompie en ik nog in een relatie  zaten dan was Shompie naar alle waarschijnlijkheid ook onteigenaard en verwijderd va  het forum ivm machtsmisbruik en overtreden van de regels.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Administrators
15 minuten geleden zei Leeuwtje:

 

Van mij mag iedereen zich verdedigen. De screenshot (van een WhatsApp bericht) heb ik gezien en ik lees daarin vooral privé-problemen. Dat zou dus los moeten staan van het CF en van de verwijdering van Ron hier.

Zoals jij de wens hebt om je te verdedigen, heb ik die ook. En terwijl je boos op me bent omdat ik wat uit ons pb-verkeer noem, vind ik een screenshot van een WhatsApp bericht van twee mensen in mijn postvak... Meet je dan niet een klein beetje met twee maten?

Niet letterlijk gekopieërd, maar hier maak jij dus ook PB's openbaar Leeuwtje.... en niet voor het eerst deze dagen.

 

Laat duidelijk zijn dat ik géén zijde wil kiezen, daarvan ook niet beschuldigd wil worden en dat deed je wel.

We lijken hetzelfde te willen: Eerlijk handelen en behandelen van iedereen.

Eerlijkheid duurt het langst.

Als dát toch eens zou kunnen... heerlijk!

 

Het lijkt erop dat 1) of het forum technisch zwaar de hik heeft of 2) dat er iemand op een geweldige manier aan het klooien is... :(

Ergens in het midden ligt de waarheid.

 

 

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden