Spring naar bijdragen

Uit "Wist je dat" over de veranderingen van augustus '19


Recommended Posts

  • Forumlid

^^ Beter. :ok:

 

Is het met de software update ook de bedoeling geweest om niet meer te kunnen meelezen indien men niet ingelogd is?

 

M.a.w.  alleen leden die ingelogd zijn kunnen de onderwerpen nog zien.. een buitenstaander dus niet meer. Althans, ik moest nu weer inloggen om iets van de onderwerpen te kunnen zien.

De 'alleen lezen' stand is, bij mij in ieder geval, verdwenen. :(

  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
6 uur geleden zei ELZEN106:

Maar waarschijnlijk niet gelezen en zomaar op akkoord gedrukt?😥

Zo als iedereen waarschijnlijk,Bij al dit soort dingen waar je voor de voorwaarden accoord moet klikken is er niemand die ook daadwerkelijk de kleine lettertjes leest.

Voor je alles doorgelezen en begrepen hebt is de software alweer verouderd.:D

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
4 uur geleden zei europeaan:

Zo als iedereen waarschijnlijk,Bij al dit soort dingen waar je voor de voorwaarden accoord moet klikken is er niemand die ook daadwerkelijk de kleine lettertjes leest.

Voor je alles doorgelezen en begrepen hebt is de software alweer verouderd.:D

 

Dus wel gelezen, o.a. dat berichten met "seksuele inhoudt" :cool: verboden zijn. Of dit voor nieuws in plaatjes gevolgen heeft, gaan we meemaken :p

Zou jammer zijn, want een transparant kleed waarin iemands kont en tussenliggende zaken te zien zijn, is een heerlijke aanblik op de zondagochtend :D

 

Ik vraag me wel af wat de inhoudelijke wijzigingen aan de voorwaarden zijn, die een nieuwe bevestiging van de leden noodzakelijk maken?

 

15 uur geleden zei Durashift:

Is het met de software update ook de bedoeling geweest om niet meer te kunnen meelezen indien men niet ingelogd is?

 

Niet-ingelogd meelezen schijnt niet meer mogelijk te zijn, ook ik ben wel benieuwd naar het waarom van deze keuze.

Veel mensen zullen namelijk al meegelezen hebben voordat ze zich hier aanmeldden, om te kijken of dit iets voor hen. Los daarvan lijkt me dit een keuze in de instellingen, niet iets wat een software-update zelfstandig doet.

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Leeuwtje:

 

 

 

Veel mensen zullen namelijk al meegelezen hebben voordat ze zich hier aanmeldden, om te kijken of dit iets voor hen.

 

Kleine moeite om je in te schrijven toch ?

En als je na een weekje zoiets hebt van , nee dank je, laat maar....ben je zo uitgeschreven

OF je komt nooit meer terug en je account word een slapend account 😉

 

Gezien de laatste tijd weer lekker een modder gevecht is lijkt het me ook niet wenselijk dat (ex) leden alsnog alles kunnen meelezen

Als je je account stopzet, heb je hier verder niks te zoeken , tenzij je gewoon open en bloot onder je eigen naam meeleest en reageerd

 

 

  • Like 9
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
6 uur geleden zei henri:

nee zeker niet heb het helemaal gelezen.

want ik geef zomaar geen akkoord.

 

Heb je het beter gedaan dan ik. :ok:

 

 

Ik kan mij wel voorstellen, gezien het gedoe van de afgelopen tijd, de optie tot meelezen eruit is gezet.

 

Ik gebruikte het vaak om ff de nieuwe onderwerpen te scannen... en als er dan veel 'gedoe' te lezen was.. besloot ik om nog ff niet in te loggen..;)

 

Maar goed, ik zou de optie 'aangemeld blijven' aangevinkt kunnen laten staan... dan ben ik hier altijd ingelogd en zie ik alles wat erbij komt.

 

Voor nieuwe geïnteresseerden zal het wel jammer zijn... want die stuiten op een blokkade.

Ik ben destijds ook eerst een meelezer geweest voordat ik mij aanmelden hier.

 

Hopelijk betijen de gemoederen over een tijdje en kan dit stukje weer teruggedraaid worden.. tenzij er uit aanmeldingen blijkt dat het geen klap uitmaakt voor nieuwe bezoekers.. dat zou natuurlijk best kunnen.

bewerkt door Durashift
.aanvulling op de tekst.
  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
7 uur geleden zei scania1965:

Kleine moeite om je in te schrijven toch ?

En als je na een weekje zoiets hebt van , nee dank je, laat maar....ben je zo uitgeschreven

OF je komt nooit meer terug en je account word een slapend account 😉

 

Klopt, op zich is het een kleine moeite, maar ik kan me ook voorstellen dat veel mensen zich niet zomaar ergens aanmelden, zonder te kunnen zien waar ze dan eigenlijk terecht komen.

Mocht de keuze gemaakt zijn zodat ex-leden niet meer mee kunnen lezen, dan denk ik dat er niet zo heel erg goed over nagedacht is...

 

Beetje jammer vind ik dat tenminste 5 eigenaren en admins je bericht geliked hebben, maar blijkbaar niemand kan of wil vertellen, wat er aan de voorwaarden voor dit forum inhoudelijk is gewijzigd...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

die mensen die het forum in de lucht houden doen dit op vrij willige basis....

maar daar is schijnbaar weinig respect voor....

 

maar hier al weken er tegenaan schoppen is schijnbaar wel een hype.....

 

beschuldigen mensen die iets schrijven wat niks met het transport te maken heeft

maar zelf ook zich schuldig maken door iedere keer maar weer 

gaan liggen mopperen tegen het forum management ..

 

als je het niet kan accepteren ....waarom blijf je dan lezen?

als je het zo goed weet.... waarom begin je dan geen eigen forum??

 

zeg wat er op je hart ligt....dan moet het klaar zijn

blijf niet eeuwig door drammen

 

ik lees lang niet alles.....

maar er blijft niet veel over om te lezen....

 

degene die roepen dat het forum steeds minder wordt...

zijn net degene die dit veroorzaken...

 

een ieder naar de zin maken....is al heel moeilijk

maar om tegen iedereen in te trappen is de makkelijkste weg...

  • Like 9
  • Thanks 7
Link naar opmerking
  • Forumlid
14 minuten geleden zei Pierre:

 

Of juist heel goed: al diegenen die eerder met een hoop bravoure hier de deur dicht gooiden blijken toch allemaal mee te blijven lezen.

Eruit is er eruit!

 

Of de gene die een tijdje een time-out nemen om niet te hoeven te reageren.

Iets met tijdelijk afstand nemen.....

 

 

ik zag dat hij/zij toen en toen nog on-line was maar is te laf om antwoord op mij te reageren.....

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
 
Of juist heel goed: al diegenen die eerder met een hoop bravoure hier de deur dicht gooiden blijken toch allemaal mee te blijven lezen.
Eruit is er eruit!
Beetje zwart wit gezien.
Soms kunnen mensen van gedachten veranderen en bij hun zelf bedenken dat ze niet heel goed bezig zijn geweest.
Of wat voor reden dan ook.
We zijn niet allemaal het zelfde in emoties.
Dus waarom alles dicht timmeren.?



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 6
Link naar opmerking
  • Forumlid
39 minuten geleden zei Pierre:

 

Precies zoals men nu al doet met bepaalde mensen die onder moderatie staan alvorens hun account weer actief word, zover ik begrepen heb.

Tot die tijd..de deur op slot en geen pottekijkers. ;)

Sommige dingen moet je niet willen begrijpen

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
 
Je hebt zelf reeds verschillende malen aangegeven dat je Ger op Facebook volgt of in ieder geval dat je ervan op de hoogte bent dat hij nog naar jou uit haalt.
En nu zou Ger niet hier mogen rondkijken en zien dat jij elke keer weer aan het natrappen bent?
 
Behoorlijk hypocriet volgens mij.
 
 
—- nulli cedo —-
Kan je zeggen dat Pierre absoluut Ger niet volgt op fb...

En moet zeggen dat het rustig is op Ger zijn fb.

Dat hij op de hoogte was is niet zo moeilijk Dokus.
Dat zal je zelf wel begrijpen hoe dat gaat .

Dat ik het niet Helemaal eens ben met Pierre is wat anders.
Omdat emoties een grote rol spelen bij sommige mensen.
En iedereen reageert anders op bepaalde dingen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

 

9 uur geleden zei tiny:

die mensen die het forum in de lucht houden doen dit op vrij willige basis....

maar daar is schijnbaar weinig respect voor....

 

maar hier al weken er tegenaan schoppen is schijnbaar wel een hype.....

 

Betekent respect hebben dat je alleen maar schouderklopjes mag uitdelen en fouten, (schijnbaar) vreemde beslissingen en dergelijke niet mag benoemen of vragen, waarom?

 

Er zijn hier een flink aantal rare dingen gebeurt. Bijna iedereen zal het erover eens zijn, dat die niet had gemoeten...

Mogen gebruikers daar niets van vinden, omdat de mensen die dit forum draaien dat in hun vrije tijd doen?

 

9 uur geleden zei tiny:

als je het niet kan accepteren ....waarom blijf je dan lezen?

als je het zo goed weet.... waarom begin je dan geen eigen forum??

 

Deze insteek is leuk: Als het eten in een restaurant niet te pruimen is, moet je dus 1) zelf een betere kok zijn of 2) "gewoon" je mond houden?

Maar ja, waarom eigenlijk...

Misschien verveel ik me wel, zoals iemand deze week opperde :rolleyes:

 

6 uur geleden zei Murphy:

Ik durf niet meer op de like te drukken.....

Want zelfs dat levert al commentaar op.

 

Een extra kusje van de verpleegster doet vast wonderen! :kiss:

 

5 uur geleden zei Pierre:

Nee hoor, niets zwart-wit.

<KNIP>

Tot die tijd..de deur op slot en geen pottekijkers. ;)

 

Weggelopen = niet mee kunnen lezen... Dat is wel degelijk zwart/wit maar dat mag je best vinden. Je mening daarover is duidelijk, zo recent nog HIER :

"Overigens, die eerste klas racist zit hier nog steeds dagelijks en zal beslist niet wijken voor jou, reden genoeg voor jou om hier ver weg te blijven en daarom veel verstandiger om het gewoon te houden bij je Cor en Ger-forumpje, is ook veel beter voor je hart. :bey:"

 

Het briljante idee van de schooljuffrouw: Pierre op het CF, Cor en Ger op "hun" forumpje. Haal ze uit elkaar en er is vrede.

 

3 uur geleden zei syme65:

Kan je zeggen dat Pierre absoluut Ger niet volgt op fb...

 

Geloof ik meteen, maar op het forumpje van Cor en Ger is wel ene Pierre actief.

Denk dat Dokus dus best een punt heeft: Wat je van een ander fout vindt, moet je ook zelf niet doen.

bewerkt door Leeuwtje
  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
5 uur geleden zei Leeuwtje:

 

 

 

Deze insteek is leuk: Als het eten in een restaurant niet te pruimen is, moet je dus 1) zelf een betere kok zijn of 2) "gewoon" je mond houden?

Maar ja, waarom eigenlijk...

Misschien verveel ik me wel, zoals iemand deze week opperde :rolleyes:

 

 

 

als het eten niet lekker is.....

dan ga ik daar nooit meer terug, als het niet opgelost wordt....

 

:D 

  • Like 6
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei tiny:

als het eten niet lekker is.....

dan ga ik daar nooit meer terug, als het niet opgelost wordt....

 

:D 

 

En hoe wil je iets opgelost krijgen, wanneer het restaurant ogenschijnlijk niet merkt wat er aan de hand is en niemand iets zegt, om de kok niet op de tenen te trappen?

 

En ja: Wanneer het restaurant dan op het punt blijft staan dat er aan hun eten niets mankeert, heb je de keuze tussen slikken of stikken. :cool:

Link naar opmerking
  • Forumlid
3 minuten geleden zei Leeuwtje:

 

En hoe wil je iets opgelost krijgen, wanneer het restaurant ogenschijnlijk niet merkt wat er aan de hand is en niemand iets zegt, om de kok niet op de tenen te trappen?

 

En ja: Wanneer het restaurant dan op het punt blijft staan dat er aan hun eten niets mankeert, heb je de keuze tussen slikken of stikken. :cool:

Daar komt het restaurant na verloop van tijd vanzelf achter. Lege tent betekend weinig omzet en dan krijgt de kok vanzelf de papieren. Neem toch aan dat ze op de Wieke ook al zover zijn @Leeuwtje

  • Like 3
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden