[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wie weet uit welk jaar dit type Volvo vrachtwagen komt


toddemij

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik kreeg een foto onder mijn ogen van een Volvo vrachtwagen van ijzerwaren en gereedschapshandel J.A. Monster uit Gorinchem Nu proberen we deze in de tijdslijn te plaatsen maar we kunnen dit niet voor elkaar krijgen. Kan het zijn dat deze wagen halverwege de jaren dertig reed of is het al in de jaren 1940-1950? Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen. Ben erg benieuwd.

 

Herman Monster.

Vrachtwagen J.A Monster.jpg

bewerkt door toddemij
met foto erbij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kenteken begint met een H, zo te zien,  en dan 42 45 als nummer. Misschien zit er nog iets tussen qua letters..

 

Het zou dan in ieder geval om een provinciaal kenteken gaan. H is van Zuid-Holland.. en  dan  kan het niet later dan 1951 zijn..

 

http://www.hetnederlandschekentekenarchief.nl/hnka/index.php?PHPSESSID=9sflke1k9jmqrrch55g04kqvn4&topic=3930.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

Kenteken begint met een H, zo te zien,  en dan 42 45 als nummer. Misschien zit er nog iets tussen qua letters..

 

Het zou dan in ieder geval om een provinciaal kenteken gaan. H is van Zuid-Holland.. en  dan  kan het niet later dan 1951 zijn..

 

http://www.hetnederlandschekentekenarchief.nl/hnka/index.php?PHPSESSID=9sflke1k9jmqrrch55g04kqvn4&topic=3930.0

Link werkt hier niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hartelijk bedankt alle reageerders, jullie hebben mij enorm geholpen. De tijdsperiode eind jaren veertig (1949), begin jaren vijftig komt heel goed overeen. Ik hou het op: kenteken HX41245 mede aan de steek van de wielen te zien en het spijltje in de voorruit te zien Type: Volvo LV151 Diesel 1949.

Op ons bedrijf is er dus vanaf eind jaren veertig en in de jaren vijftig mee gereden.

bewerkt door toddemij
conclusie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden