Spring naar bijdragen

Oh oh.... Jumboooo


Marotrans

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat niet alleen Maarten maar er zou ook veel harder opgetreden moeten worden tegen al die fout parkeerders. 

 

Heb het zelf ooit meegemaakt bij een supermarkt van jan linders, even een display lossen. Vervolgens niet meer weg kunnen door een verkeerd geparkeerde auto en dus de politie gebeld maar ik moest maar wachten tot die auto vanzelf weg ging. Toen ik vroeg of ze mij dan warm eten kwamen brengen was dat mijn probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hij kwam van de verkeerde kant aan rijden  las ik ergens . Ben je weer mooi klaar mee
Maar dan nog ga je niet met een geladen auto over de zachte ondergrond rijden ...
Zeker als het ook nog eens nat is .
Dat is vragen om problemen .
Maar een ding is zeker ....dit doet hij nooit meer

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die gast van de vuilniswagen vind ik wel een echte vent. Probeert niemand de schuld te geven. Werkt gewoon voor zijn geld. Is duidelijk niet hier geboren maar ik kan hem met gemak verstaan..

Nederlands is echt een kut taal om te leren met dat De Het en Een. Zins opbouw enz.

Hij komt er wel.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is Arabisch ook.
Ben nu al ruim twee jaar bezig met een cursus om mezelf een beetje verstaan te kunnen maken hier in mijn eigen land, maar verder als goedemiddag en dankjewel kom ik nog steeds niet.
Daar heb ik in Amsterdam ook wel eens last van als ik voor Appie rij.
In sommige stadsdelen spreken ze nog maar weinig Nederlands .

Oh ....dan ben je al verder dan ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Istawa:

 

 

Even nagevraagd: Het betrof een onervaren chauffeur in een heel náár stukje om te lossen. Vnml éénrichtingsverkeer. Simon Loos plaats onervaren chauffeurs bij de Jumbo (Woerden?), als ze de kneepjes van het vak kennen nemen ze voor Woerden weer een nieuwe chauffeur aan en gaat de chauffeur met ervaring naar een ander bedrijf. Wat niet netjes is, vind ik, dat men hem niet gewaarschuwd heeft wat de beste aanrijd-route is. Hoewel een onervaren chauffeur die wellicht ook niet had kunnen nemen. Eigenlijk is dit nou typisch een plek waar je geen chauffeur zonder ervaring (alleen) heen stuurt, zoek maar op, op de kaart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei road train:

Hij kwam van de verkeerde kant aan rijden  las ik ergens . Ben je weer mooi klaar mee

Doen ze hier int durp ook vaak en willen via de P plaats wat niet gaat of van de hand af wat voor sommige ook niet mee valt.
 

Terwijl dat als ze 70 meter verder links gaan zo rond kunnen rijden en recht terug naar de losdeur

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Nagamiji:

 

 

Simon Loos plaats onervaren chauffeurs bij de Jumbo (Woerden?), als ze de kneepjes van het vak kennen nemen ze voor Woerden weer een nieuwe chauffeur aan en gaat de chauffeur met ervaring naar een ander bedrijf. 

Ik geloof er geen reet van !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik geloof er geen reet van !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou....je reed hoeft het ook niet te geloven daar moet je op zitten
Vind het ook een beetje ongeloofwaardig....
Anders wordt er zo veel schades gereden dat ze er niks meer verdienen...en dat lijkt mij niet de bedoeling


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Pierre:


Dat is Arabisch ook.
Ben nu al ruim twee jaar bezig met een cursus om mezelf een beetje verstaanbaar te kunnen maken hier in mijn eigen land, maar verder als goedemiddag en dankjewel kom ik nog steeds niet.

Ssch ta macheil is,machalles.:D:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Nagamiji:

 

 

Even nagevraagd: Het betrof een onervaren chauffeur in een heel náár stukje om te lossen. Vnml éénrichtingsverkeer. Simon Loos plaats onervaren chauffeurs bij de Jumbo (Woerden?), als ze de kneepjes van het vak kennen nemen ze voor Woerden weer een nieuwe chauffeur aan en gaat de chauffeur met ervaring naar een ander bedrijf. Wat niet netjes is, vind ik, dat men hem niet gewaarschuwd heeft wat de beste aanrijd-route is. Hoewel een onervaren chauffeur die wellicht ook niet had kunnen nemen. Eigenlijk is dit nou typisch een plek waar je geen chauffeur zonder ervaring (alleen) heen stuurt, zoek maar op, op de kaart. 

 

Je hebt wat tegen Simon Loos geloof ik.....

Maar iedere chauffeur kan een routebeschrijving van een winkel vragen of zelf opzoeken in het routeboekje.

 

Ik kan Simon Loos als bedrijf die zeer goed zijn chauffeurs begeleid, dat bedrijf heeft dat zo ongeveer uitgevonden.

De manier om winst te maken in het winkeltransport is om zo min mogelijk schade te rijden om zo de verzekerings premie zo laag mogelijk te houden. Een tweede manier om winst te maken is zuinig rijden... maar dat is een ander verhaal. 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 uur geleden zei DVoart:

 

 

Ik geloof het wel.....die chauffeur gaat zelf weg met een brok ervaring naar een ander bedrijf met ervaring bij Jumbo op zijn CV:ja::D

Dat zal ongetwijfeld ook het geval zijn . Maar Nagadinges schreef het alsof Loos de chauffeur daar weg haalt , en er expres een onervaren iemand terug plaatst , en daar geloof ik geen reet van !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden