[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Stoppen

Recommended Posts

• Forumlid

Bij deze wil ik jullie bekend maken dat ik mijn taken als admin per direct stop zet. Ik ben het helemaal beu om hier de hele dag als een kleuter juf te moeten optreden, ik heb wel wat beters te doen met mijn leven. Nu zal bij vele de vlag wel uitgaan net zoals bij de verwijdering van Shompie, dat is prima. Ik blijf wel lid want deze slechte cabaret voorstelling wil ik blijven volgen natuurlijk. 

Een tijd terug kwam de vraag of er geïnteresseerden waren voor de rol als admin, maar liefst 2 aanmeldingen. Wel zeuren hoe het wel of niet moet maar als de kans zich dan aandient liggen ze allemaal op het kerkhof. Ook ik heb zeker mijn commentaar gehad op de admins en/of eigenaren maar ik had wel de ballen om mij aan te melden. Ik ben niet politiek correct en ga en wil dat ook nooit zijn want ben geen huichelaar. Eerlijkheid duurt het langst! 

Helaas lopen er hier een aantal rotte appels die niet aangepakt mogen worden I.v.m het zogenaamd monddood maken maar dat had wel moeten gebeuren. 

De afgelopen weken zijn een ware hel geweest, niks meer maar zeker ook niks minder. Ik heb me eigen serieus afgevraagd of ik met “chauffeurs” of bewoners van een gesloten inrichting te maken had. Ik neig toch meer naar dat 2e in de meeste gevallen. 

Ik wens het forum bestuur dan ook succes in een eventuele zoektocht naar een vervanger. 

• Like 2
  • Thanks 6
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Begrijpelijk @schoenenreus.

Je hebt je best gedaan maar de lol gaat er natuurlijk op deze manier snel vanaf.

Iets met zeuren en  kerkhof ....

Bij deze meld ik me aan voor de rol van admin..

Ik denk dat ik tijd genoeg heb en ook ideeën genoeg om eens te sparren

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei schoenenreus:

De afgelopen weken zijn een ware hel geweest, niks meer maar zeker ook niks minder. Ik heb me eigen serieus afgevraagd of ik met “chauffeurs” of bewoners van een gesloten inrichting te maken had. Ik neig toch meer naar dat 2e in de meeste gevallen. 

Dat idee kwam ook af-en-toe bij mij op.

Ik hoop dat je de nare bijsmaak van je af kan laten glijden. Dank je wel voor al je inzet. Ik ben blij dat je iig blijft. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
57 minuten geleden zei Murphy:

Zullen we afspreken dat een ieder die bereidt is de taken van schoenenreus over te willen nemen, zijn of haar CV, met begronding dit middels een PB aan ons, :smurf: kenmerk maakt?

Vanavond heb ik mn verhaal klaar en zal ik duidelijk bewoorden waarom ik denk dat ik geschikt ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Het is jammer dat je stopt, maar is jouw eigen keuze... ik ga iig jouw inbreng zeker missen.

9 uur geleden zei schoenenreus:

Nu zal bij vele de vlag wel uitgaan net zoals bij de verwijdering van Shompie, dat is prima.

In tegenstelling wat velen van mij denken is bij mij de vlag er  niet voor uitgegaan, ik mocht graag lezen wat hij deed maar ook zijn zoon. 

Helaas lopen er hier een aantal rotte appels die niet aangepakt mogen worden I.v.m het zogenaamd monddood maken maar dat had wel moeten gebeuren. 

Iedereen die de forumregels overtreed mag worden aangepakt, en daar blijven SPL en ik buiten. 

Ik wens het forum bestuur dan ook succes in een eventuele zoektocht naar een vervanger. 

Ik hoop eigenlijk stiekem dat je terug komt op jouw beslissing. Maar goed dat is helemaal aan jou.

8 uur geleden zei Botser:

Bij deze meld ik me aan voor de rol van admin..

Ik  heb nagedacht na vanmiddag toen je dit tegen mij zei, maar dan is het voor mij als eigenaar niet meer houdbaar. Nu al denken mensen dat ik jou een hand boven het hoofd houdt en dat wordt dan alleen maar erger. Eigenlijk is het dezelfde reden als toen Ron ook nog eigenaar was, de mogelijkheid dat de eigenaren dan worden betrokken in discussie's is in mijn ogen dan te groot. Maar doe je verhaal, het zijn de admins die daarover beslissen niet SPL en ik. 

6 uur geleden zei matthieu:

Zou het geen beter idee zijn iemand admin te maken die helemaal neutraal in dit geouweteringhoer staat?

Die was er, en zijn er. Dat was juist de reden waarom ik destijds werd gevraagd en dat men nog steeds wel aantijgingen  maakt maar nooit met bewijs komt.

• Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

Zal ik me dan maar aanmelden als admin? Iemand moet toch  het vuile werk opknappen...:D

Weet je het zeker Pierre?

Als je nog geen eens het respect op kunt brengen om de naam Nagamiji goed te typen maar het juist elke keer expres weer anders doet weet ik niet of je wel de juiste man bent. Ik heb je hoog zitten hoor, daar niet van maar dit valt me toch wel een beetje van je tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei HIT:

Iedereen die de forumregels overtreed mag worden aangepakt, en daar blijven SPL en ik buiten. 

...moet worden aangepakt en dan ongeacht de persoon. Waarvoor heeft een forum anders admins?

Pas wanneer voor iedereen dezelfde, duidelijke regels gelden, krijg je misschien wat rust in de tent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Ik denk met alle respect @Leeuwtje dat dat ook hetgeen is wat HIT bedoeld maar je kunt het tweeledig lezen idd. Ik lees het als volgt, dat SPL en HIT niemand mogen aanpakken maar dat dat bij de Admins ligt en daar hoort het ook denk ik.😏 dus blijven SPL en HIT daar  buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei doemijnbest:

Ik denk met alle respect @Leeuwtje dat dat ook hetgeen is wat HIT bedoeld maar je kunt het tweeledig lezen idd. Ik lees het als volgt, dat SPL en HIT niemand mogen aanpakken maar dat dat bij de Admins ligt en daar hoort het ook denk ik.😏 dus blijven SPL en HIT daar  buiten.

Absoluut, daarom benoemde ik ook enkel de admins.

Jullie zijn diegenen die de mogelijkheid maar ook de "plicht" hebben, om te zorgen dat er bij problemen wordt ingegrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 minuten geleden zei Leeuwtje:

de "plicht" hebben, om te zorgen dat er bij problemen wordt ingegrepen.

Wettelijk gezien zit je daar fout, alle verantwoordelijken dus ook eigenaren hebben die plicht.  Daarom is MSN destijds gestopt  met msnchat, niet alleen de beheerders van de chat zijn door de rechters verantwoordelijk gehouden maar ook Microsoft zelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 minuten geleden zei Leeuwtje:

Maar volgens wat je nu aangeeft, zijn jij en @SPL dus -wettelijk- verplicht om mee te modderen. Dat wist ik niet.

Wanneer het valt onder de noemer van het strafrecht, ja. 

Maar eigenlijk mogen wij dat ook al volgens de forumregels alleen hebben wij vanaf het begin gezegd dat dat niet onze bedoeling is en ook niet gaan doen wanneer alles binnen de wet valt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites