[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Stoppen

Recommended Posts

Op 29-8-2019 om 15:13 zei Murphy:

Zullen we afspreken dat een ieder die bereidt is de taken van schoenenreus over te willen nemen, zijn of haar CV, met begronding dit middels een PB aan ons, :smurf: kenmerk maakt?

Ik doe mijn sollicitatie maar hier, zodat mijn fanclub alvast hun lidmaatschap kan op zeggen.

Waarom ik een goede admin zou zijn?

Ik ben zeker partijdig, plus een groot voorstander van vriendjespolitiek.

Ik zou om te  beginnen een flink aantal perma-bannen uit delen. Vanwege mijn corrupte achtergrond, kunnen de perma-bannen opgeheven worden voor een passende bijdrage in contanten.

Km

Een perma-ban wil ik desgewenst ook fysiek uitvoeren, op een goed onderbouwd verzoek leg ik Cf'ers om.

Ik kieper mede-admins/eigenaren niet van het CF, ik zorg dat ze chantabel zijn, dan heb ik tòch alle macht.

Ik houd absoluut niet van gemiep en gezeur, alle aanvallende opmerkingen worden verwijderd en ik leg dan een geldboete op. Tot de boete betaald is kan de desbetreffende persoon niet op het CF lezen, schrijven of onzin uitkramen. De boetes zullen besteed worden aan een nog nader te bepalen goed doel.

Ik heb vanzelfsprekend nog veel meer talenten, maar bovenstaande lijken mij het meest handig op dit forum.

Ik hoor graag wanneer ik als admin kan beginnen. Inwerken hoeft niet, gezien bovenstaande capaciteiten. Tot snel.

• Like 2
  • Haha 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
11 uur geleden zei Nagamiji:

....

Ik hoor graag wanneer ik als admin kan beginnen. Inwerken hoeft niet, gezien bovenstaande capaciteiten. Tot snel.

Een en ander nemen wij ter overweging mee. Wil je echt snel aan de bak...... Voor een kist goede sigaren kan ik ea boven op de stapel leggen.... 😜

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Murphy:

Een en ander nemen wij ter overweging mee. Wil je echt snel aan de bak...... Voor een kist goede sigaren kan ik ea boven op de stapel leggen.... 😜

Geef maar je adres, dan laat ik ze rechtsreeks van cuba verschepen. Daar hebben ze de beste sigaren, toch?

En een kist? Met de toekomstige op te leggen boetes maak ik er een tolvrije container van. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid

Hmmmmm, lijkt me wel eens leuk iets adminnen op een forum.
Even aanmelden.. De hele zooi gewoon er af flikkeren naar eigen goeddunken, dan weer afmelden en de reacties lezen..  LOL .

Ow ja, en het forum weer OPENZETTEN voor een ieder. dit is slecht voor google en zoekresultaten en nog slechter voor diegenen die niet ingeschreven zijn en wel informatie willen.
Wat kan het schelen dat er mensen lezen/schrijven waarvan je het eigenlijk niet wilt ? gebeurt linksom of rechtsom toch wel.

hihi.. nee, toch maar niet doen.

--== Freddy ==--

• Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Wat laat misschien (he, ooit anders geweest?) maar dank u ‘sepatu gigant’ voor uw inbreng in het geheel 👍

bewerkt door fleur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei fleur:

Wat laat misschien (he, ooit anders geweest?) maar dank u ‘sepatu gigant’ voor uw inbreng in het geheel 👍

Leuk! Stukje Bahasa :ja: Mag ik de juiste vertaling aanvullen? Niet beledigend bedoeld hoor.

Raksasa sepatu-sepatu. 🙈 Verdubbeling van het woord, ook wel geschreven met een 2'tje erbij maakt van het woord meervoud. En raksasa is gewoon reus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites