[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Door de nascholing van 35 uur in vijf jaar vergroten chauffeurs hun kennis en worden ze waardevoller voor het bedrijf.????
ik moet/mag dat ook nog gaan halen (als het wetsvoorstel doorgaat) wil ik als 65 plusser nog wat vakantiegeld bij verdienen, kweet niet of ik dan na deze cursus waardevoller ben geworden ,eerder een dunnere geldbeurs
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
jean2
Door de nascholing van 35 uur in vijf jaar vergroten chauffeurs hun kennis en worden ze waardevoller voor het bedrijf.????
ik moet/mag dat ook nog gaan halen (als het wetsvoorstel doorgaat) wil ik als 65 plusser nog wat vakantiegeld
bij verdienen, kweet niet of ik dan na deze cursus waardevoller ben geworden ,eerder een dunnere geldbeurs
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
14
10
8
7
Popular Days
31 aug
48
30 aug
31
1 sep
7
5 sep
6
Top Posters For This Question
europeaan 14 posts
Ger-1957 10 posts
iveco 35c17 8 posts
jean2 7 posts
Popular Days
31 aug 2019
48 posts
30 aug 2019
31 posts
1 sep 2019
7 posts
5 sep 2019
6 posts
Popular Posts
syme65
Mmmm. Denk dat ik wel weet wat voor cursus ze mogen toevoegen aan code 95 ... Hoe met respectvolle manier te discussiëren met collega's. Denk dat het een hele interessante dag gaat worden Verstuu
kiepenboer
Hee ouwe wa denkte ge wel nie😂😂 Ik kom maar weinig gevaarlijke kippen tegen, hooguit een boze Haan
Marotrans
Topic ontdaan van persoonlijke aanvallen etc., verder gaat 'ie prima
91 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts