[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Winkeldistributie


Nevada74

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 minuut geleden zei Nevada74:

Ik ben benaderd om winkeldistributie te gaan rijden maar twijfel omdat ik nog niet heel veel rijervaring heb.

Ben benieuwd wat jullie als ervaren rijders adviseren,wel of niet doen?

Doen want daar doe je veel rij/manoeuvreer ervaring op. 

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei Nevada74:

Bedankt roadtrain....maar daar zit nu net het lastige voor mij,de manoeuvres gaan niet zo vlot..

 

Hoeft ook niet vlot te gaan hoor. Laat je nooit gek maken. Niet door de uren op je manifest en zeker niet door andere weggebruikers.

Een werkgever heeft graag dat je met het spul weer heel thuis terug komt. Ik neem aan dat je eerst een paar dagen een mentor chauffeur mee krijgt? Mijn ervaring is dat collega’s altijd erg behulpzaam zijn en je altijd met vragen aan kunt kloppen omdat iedereen ooit in het zelfde schuitje heeft gezeten als jij nu. Succes om te kijken met deze kans of het wat voor  je is 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei Nevada74:

Dank je wel Lientje maar ik neem aan dat jij een dame bent,daar staan ze wel voor klaar ...Ik ken helaas andere voorbeelden waarbij men niet zo behulpzaam is...

Dat ligt er ook geheel aan hoe jij je opstelt. 

Velen stelllen zich tegenwoordig niet meer voor, of doen alsof ze de halve wereld al hebben gezien. Dan hoef je vaak niet veel hulp te verwachten. 

Maar als jij je daarin netjes opstelt en gewoon vraagt hoe of wat, weet ik zeker dat je wel hulp zal krijgen. Of je nu man of vrouw bent..... 

bewerkt door Domino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei Durashift:

Tja, wat is winkeldistributie?

-Levensmiddelen?

-Drogisterij artikelen?

-Kleding?

-Bouwmaterialen?

 

Zit niet alleen containerwerk tussen.. ook palletwerk. ;)  of doosjeswerk..

 

Wat doe je nu voor werk?

 

Het gaat om supermarkten bevoorraden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
7 uur geleden zei Domino:

Dat ligt er ook geheel aan hoe jij je opstelt. 

Velen stelllen zich tegenwoordig niet meer voor, of doen alsof ze de halve wereld al hebben gezien. Dan hoef je vaak niet veel hulp te verwachten. 

Maar als jij je daarin netjes opstelt en gewoon vraagt hoe of wat, weet ik zeker dat je wel hulp zal krijgen. Of je nu man of vrouw bent..... 

Je hebt helemaal gelijk hoor maar dat laatste zinnetje weet ik uit ervaring dat het toch niet zo werkt en dat een vrouw over het algemeen sneller en beter geholpen wordt, maar de hoofdmoot is idd je eigen opstelling .😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik ben benaderd om winkeldistributie te gaan rijden maar twijfel omdat ik nog niet heel veel rijervaring heb.
Ben benieuwd wat jullie als ervaren rijders adviseren,wel of niet doen?
Werk doen wat je mooi lijkt. Lukt dat niet, dan doen wat je kunt krijgen. Als je eenmaal als chauffeur werkt kun je altijd blijven proberen om te gaan doen wat je mooi lijkt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
45 minuten geleden zei volvofh12:
17 uur geleden zei Nevada74:

 

Werk doen wat je mooi lijkt. Lukt dat niet, dan doen wat je kunt krijgen. Als je eenmaal als chauffeur werkt kun je altijd blijven proberen om te gaan doen wat je mooi lijkt.


Tja en als je na een tijdje er achter komt dat het minder leuk is als gedacht, dan ga je gewoon weer verder en zoek je iets anders.

De keuze is reuze:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
46 minuten geleden zei Kiepenboer:


Tja en als je na een tijdje er achter komt dat het minder leuk is als gedacht, dan ga je gewoon weer verder en zoek je iets anders.

De keuze is reuze:ok:


Dat laatste moet je niet overschatten en is vooral afhankelijk van de regio waar je zit.

 

Het eerste: met werk solliciteert gemakkelijker dan zonder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als je ervaring hebt met schadevrij winkeldistributie rijden heb je meestal wel een streepje voor op chauffeurs die alleen pendels rijen.

Zelfs op chauffeurs die internationaal rijden heb ik wel eens het idee.

Zeker wanneer de volgende crisis zich aandient dan zit je in de winkeldistributie over het algemeen wel goed en is die ervaring mooi meegenomen.

 

 

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik vind het ook nog steeds leuk, geen vaste ritjes, elke dag wel een andere winkel.

 

Minder is wel als er geen route beschrijving is en je navigatie zorgt dat je net verkeerd om bij een winkel komt en maar moet uitzoeken waar je kan draaien.

 

  • Like 3
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gelukkig wel... zag van een plus winkel in de meern een grote deur op me telefoon... zal ik wel achterwaarts naar binnen moeten. dus ik erheen... kom in de straat , blijkt de deur een heeeeeel stuk kleiner te zijn... crap... word keren ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden