Forumlid jean2 Geplaatst 9 oktober 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 9 oktober 2019 53 minuten geleden zei doemijnbest: luchtvracht rijden, Industriële verhuizingen, Oversized" cargo, wel iets achter hangen ja, van alles wel wat word ermee vervoerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 9 oktober 2019 Forumlid Share Geplaatst 9 oktober 2019 10 uur geleden zei zoetwatermatroos: Allemaal mooi en vernuftig maar je schaft zoiets niet aan alleen voor de heb. Multi inzetbaarheid.. Men zal het maar eens een keer nodig hebben m.b.t. een speciaal verpakkingsklusje https://www.tromptransport.nl/trompacking.htm Neemt niet weg dat je daar dan ook een chauffeur voor moet hebben die alle systemen correct weet te bedienen.. lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schorpioen Geplaatst 6 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2019 Op 7-10-2019 om 19:55 zei RobNiat: Dat is NOOIT een goede ruil. van Scania naar Daf is juist een goede vooruitgang 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 6 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2019 2 minuten geleden zei Schorpioen: van Scania naar Daf is juist een goede vooruitgang Is Scamia nog erger als DAF? Lijkt me ongeloofwaardig, maar niet onmogelijk..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid opa bert Geplaatst 6 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2019 23 minuten geleden zei Teddybeer: Is Scamia nog erger als DAF? Schamia doet alles in drieën : was niks , is niks, wordt niks ! ik rij helaas wel eens met zo'n zeepkist jonge jonge wat 'n k#t bak .!!!!! 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jean3 Geplaatst 7 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 7 december 2019 ik persoonlijk rijd ook liever met een Volvo ipv. een Scania, mer be Tromp doek men ritjes rond de kerktorre mee nen aauwen Daf 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts