Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Heb ik ook nog wel een 'dingetje'. 

 

Ik had het altijd zo ingesteld staan dat ik geen e-mails (notificaties) ontving als er op het CF op mij gereageerd was. (citaat / pb).

Is nu wel zo, ondanks dat ik, naar mijn idee, de instelling ervoor goed heb staan.

 

 

Verder mis ik de 'activiteiten' knop in de balk onder de CF foto / naast 'Support'.

Daaronder had ik mijn persoonlijke instellingen staan.

 

ScreenHunter_105 Oct. 09 20.55.jpg

Link naar opmerking
  • Forumlid
23 uur geleden zei Pierre:

Jij gaat me toch niet vertellen dat jij voor iedere reactie op jou schrijfsels een email wil ontvangen?

 

Nee, het is dus omgekeerd. Ik wil GEEN e-mail ontvangen dát ik een notificatie op CF heb..

 

(zoals jij nu, wellicht, een e-mail krijgt dat 'Durashift citeerde jou (Pierre) op het CF')

 

.. maar krijg ze dus wel. Ondanks de instelling (naar mijn idee).

 

Link naar opmerking
Gast doemijnbest

Misschien een keer juist wel aanzetten en daarna uitloggen en dan weer inloggen en weer uitzetten. Geen idee of het werkt hoor maar kwam zo in mij op maar is misschien proberen waard.

Laat ff weten of dit gewerkt heeft aub ! Succes !

 

Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 13-10-2019 om 13:05 zei SPL:

heb vanmorgen nieuwe update uitgevoerd, zal deze week eens naar dat verhaal kijken, ik zelf had dit al gezien.

 

Het is op een ander forum waar ik lid van ben die op dezelfde software draaien, hetzelfde probleem. Dus als je het op kan lossen, dan hoor ik het graag, dan kan ik het daar ook doorgeven 🙂  

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden