Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Begrijp ik het goed?

 

the Duke is er afgegooid. Die had een clash met Botser. Regel hier is: vecht dat via pb uit. Wat Erik keurig deed. Vervolgens deelt Botser die met het adminteam en wordt hij verwijderd?
 

ik dacht toch echt dat er een regel was over het openbaar zetten/delen van pb’s. En dit niet de eerste keer dat Grietje/Botser dit flikt. Ongeacht de inhoud van deze pb. Dit is tussen haar en Erik! PRIVE-bericht.

 

Schoenenreus heeft gelijk. Er worden mensen de hand boven het hoofd gehouden. Al bedoelde hij andere mensen! 
 

Wat een zielig gedoe. En denkt Botser dat ze werkelijk alles kan maken! Omdat het beheer haar de hand boven het hoofd houdt. 
 

Ongeacht de inhoud van het bericht, zij had dit niet mogen delen met jullie! Het is een prive-bericht en ik val in herhaling, dit is niet de eerste keer!

 

Eerlijk zou zijn, the Duke met excuses aan hem, terug! En Botser nou eens aanpakken wegens herhaaldelijk overtreden van de regels.

 

 

bewerkt door Hallowed
  • Like 9
  • Thanks 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
30 minuten geleden zei Hallowed:

ik dacht toch echt dat er een regel was over het openbaar zetten/delen van pb’s. En dit niet de eerste keer dat Grietje/Botser dit flikt. Ongeacht de inhoud van deze pb. Dit is tussen haar en Erik! PRIVE-bericht.

 

 

 


 

Ik heb ook altijd gedacht dat die regel bestond maar in de forumregels is er niks over terug te vinden.

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
14 minuten geleden zei schoenenreus:


 

Ik heb ook altijd gedacht dat die regel bestond maar in de forumregels is er niks over terug te vinden.

 

Dat dus.

 

Ik weet 100% zeker dat Freddy die ooit heeft ingesteld. 


Even in het algemeen, niet in reactie op jou:

 

Nou kan het zijn dat het huidige beheer die regel niet belangrijk vindt, haar eigen interpretatie aan geeft. Prima! Maar waar houdt prive dan op, waar begint forum? Als ik the Duke op facebook, in een besloten groep iets noem, hij seint dat door aan het adminteam, dan word ik ook verwijderd? 
 

Het team/beheer gaat volledig

buiten zijn boekje en gebruikt een prive-bericht om iets te doen wat zij en Botser blijkbaar graag willen: Erik verwijderen.

 

Wat ontzettend slap! Laat het hun zelf uitvechten! Stuur je een pb is het nog niet goed!
 

bewerkt door Hallowed
  • Like 3
Link naar opmerking

Ik wil even een aanvulling geven:

 

Duke begon met een lang bericht in het topic van Botser, dat en wat berichten van mij zijn verwijderd. Zoals er veel berichten verwijderd worden. Daardoor lijkt dit een éénmalige actie-reactie, maar het is een stapeling.

 

Als dan een grens is bereikt, denk ik, dan ben je het haasje.

 

Shompie heeft mij ook wel eens getipt om voorzichtig te zijn met sommige plaatsingen. Gewoon als mens tegen mens, dat vond ik fijn als newbie.

Link naar opmerking
  • Forumlid
14 minuten geleden zei Nagamiji:

Ik wil even een aanvulling geven:

 

Duke begon met een lang bericht in het topic van Botser, dat en wat berichten van mij zijn verwijderd. Zoals er veel berichten verwijderd worden. Daardoor lijkt dit een éénmalige actie-reactie, maar het is een stapeling.

 

Als dan een grens is bereikt, denk ik, dan ben je het haasje.

 

Shompie heeft mij ook wel eens getipt om voorzichtig te zijn met sommige plaatsingen. Gewoon als mens tegen mens, dat vond ik fijn als newbie.


Erik is verwijderd nadat er een pb door botser bekend is gemaakt. Of dat bij het team is of openbaar is egaal. 
Ongeacht de inhoud!

 

Volgens Erik: er werd een bericht van hem verwijderd mbt de sneue smiley. Zij stuurt hem een pb om

hem uit te lachen. Erik stuurt haar een pb terug met zijn ongezouten mening. En die belandt dan bij de admins/beheer en die verwijderen hem! Dat is de enige volgorde! 
Kortom, aan de aan de hand van een pb wordt iemand verwijderd omdat het om Botser gaat! Dit zijn prive-zaken en daar moet je al beheer zijnde heel ver weg van blijven!

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Kinderachtig van de admins weer!
Of wees neutraal of bemoei je er niet mee.

 

Of zeg gewoon, wij houden haar de hand boven het hoofd, ze is heilig. Dan kan ieder zijn conclusie trekken. Jullie willen wat maken van dit forum? Dan zul je de mensen eens gelijk moeten gaan behandelen.

bewerkt door Hallowed
  • Like 1
Link naar opmerking
  • Administrators

Lees toch maar eens de regels door.

 

Art 5: Artikel.5 Privé berichten

Op dit forum is een zogenaamde PB (privé berichten) box aanwezig. Hiermee kan gebruiker een bericht sturen naar een mede forumgebruiker zonder dat overige leden dit bericht zien. Voor het versturen van privé berichten gelden dezelfde regels en voorwaarden als voor het plaatsen van berichten op het forum. Daarbij geldt ook dat dezelfde sancties kunnen worden opgelegd als de sancties die gelden bij inbreuk op deze voorwaarden en wet bij het plaatsen van forumberichten.

 

Art 6: Artikel.6 Rechten forumbeheerders

De forumbeheerders (ook moderatoren of medewerkers genoemd) hebben het recht om geplaatste berichten te wijzigen en/of te verwijderen als zij daar noodzaak toe zien. Dat kan zijn als een bericht in strijd is met de in deze voorwaarden gestelde regels en voorwaarden, maar ook als zij het bericht ten behoeve van de leesbaarheid willen aanpassen.

Indien de regels en voorwaarden geschonden worden door een gebruiker, staat het Het Chauffeursforum, de forumbeheerders en moderators vrij om gepaste maatregelen te nemen. Deze kunnen bestaan uit de al genoemde aanpassing en/of verwijdering van het bericht, maar ook uit een tijdelijke blokkade voor de gebruiker om het forum te gebruiken en/of berichten te kunnen plaatsen. Daarnaast kan gebruiker (al dan niet tijdelijk of voor altijd )geweerd worden van het forum. Dit gebeurt middels blokkade tot toegang van de account, verwijdering van de account of bijvoorbeeld een IP blokkade.

Het Chauffeursforum kent ook een kaartensysteem dat zij kan toepassen als sanctiemethode. Voor een overtreding zoals genoemd in deze voorwaarden wordt een kaart uitgedeeld aan de gebruiker. Twee kaarten levert een tijdelijke ban van het forum op. Indien de gebruiker na deze ban wederom twee kaarten ontvangt, verkrijgt de gebruiker een “eeuwige� ban voor het forum.

Voor alle maatregelen behoeft Het Chauffeursforum en haar medewerkers (moderatoren etc.) geen nadere uitleg aan de gebruiker te verstrekken. Indien gebruiker het niet eens is met een beslissing, kan hij contact opnemen met Het Chauffeursforum.

De gebruiker van Het Chauffeursforum erkent dat een gerechtelijke instantie kan eisen om persoonlijke gegevens van gebruikers door te geven, indien er een wettelijk voorschrift is dat dat vereist.

 

Het staat er toch gewoon.

 

Daarbij heeft nagamiji al verteld dat er vooraf wat speelde. Dit heeft niets te maken met een eenmalige pb of reactie.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
21 minuten geleden zei Murphy:

Grote knip

 

laat me niet lachen man! Er wordt door jullie eenzijdig gekeken. Alles jeukte om Erik er maar af kunnen flikkeren. 
 

Misschien snap je het niet, de

forumleden maken het forum! Niet de admins, dus uitleg is wel het minste wat je kunt doen!

 

Maar goed, jullie laten de oren weer naar botser/grietje hangen, zoals jullie dat elke keer doen. Geen wonder dat zij zich onaantastbaar voelt. 
 

Bij deze speld ik jullie een brevet van onvermogen op, tevens een oorkonde van wanprestatie! 
Je zocht gewoon een stok om

mee te slaan en zult wel zelfvergenoegd in je handjes wrijven als je de bedankjes van Botser ontvangt.

 

 

Het wordt tijd voor tegengewicht in  dat adminteam, zodat er neutraler, eerlijker wordt gehandeld. Want neutraal zijn jullie van verre!
 

Bij deze bied ik mij aan om dit te bewaken. Ik doe namelijk wel aan hoor en wederhoor als admin. 
 

 

bewerkt door Hallowed
  • Like 4
  • Thanks 3
Link naar opmerking
1 uur geleden zei Hallowed:

Volgens Erik: er werd een bericht van hem verwijderd mbt de sneue smiley. Zij stuurt hem een pb om

hem uit te lachen. Erik stuurt haar een pb terug met zijn ongezouten mening. En die belandt dan bij de admins/beheer en die verwijderen hem! Dat is de enige volgorde! 
Kortom, aan de aan de hand van een pb wordt iemand verwijderd omdat het om Botser gaat! Dit zijn prive-zaken en daar moet je al beheer zijnde heel ver weg van blijven!

Oh... deze volgorde is mij onbekend. Misschien was zijn PB te grof??? :confused:

 

 

Link naar opmerking
  • Forumlid
28 minuten geleden zei Hallowed:

Ps Murphy,

 

als er een pb is doorgespeeld door Botser en dit is niet de eerste keer, waar blijft die sanctie dan? Oh wacht, zij mag dat!


 

Volgens de huidige regels doet ze niks verkeerd maar denk dat sommige admins nu wel met de handen in het haar zitten over eventuele openbaringen die dus “legaal” zijn.....

Link naar opmerking
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Nagamiji:

Oh... deze volgorde is mij onbekend. Misschien was zijn PB te grof??? :confused:

 

 


En wat dan nog?

Dat is tussen hun twee! P r i v e - b e r i c h t

Ze kan hem negeren, van repliek dienen kan mij het schelen! Zolang ze het maar onder elkaar doen! De admins gaan te ver door zich te bemoeien met een privebericht.

 

Maar goh, privebericht en Botser in 1 zin, dat staat garant voor problemen! Weer! Maar ja, zij mag dat! Keer op keer op keer op keer. 

  • Like 5
Link naar opmerking
  • Forumlid
9 minuten geleden zei schoenenreus:


 

Volgens de huidige regels doet ze niks verkeerd maar denk dat sommige admins nu wel met de handen in het haar zitten over eventuele openbaringen die dus “legaal” zijn.....


Laat maar komen! Als we op deze manier wel een eerlijk team krijgen, dan laat maar komen! 
 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
7 minuten geleden zei andremast:

Waar 2 kijven hebben 2 schuldemoji848.png


gooi er nog eens een one-liner in 😉

 

Wie schuld heeft is volstrekt egaal.

Essentie is: het beheer/adminteam roept op om geschillen via pb op te lossen/uit te vechten. En dan doet iemand dat, rent de ander meteen naar het team: kijk eens wat hij zegt! En op grond daarvan wordt iemand verwijderd?

 

@Dokus weer misbruik van pb’s! Weliswaar anders dan Grietje het doet, maar weer! 

bewerkt door Hallowed
Link naar opmerking
  • Forumlid

En nog maar een,

 

 

 

Vrouwen je kunt beter kippen houden.

 

 

 

 

Lekker verder gaan met polderen,begint hier wel op NEEderland te lijken,te pas en te onpas worden er berichten verwijderd,mensen van het forum gesodemieterd met of zonder reden ? Voor mij moeilijk te volgen hoor,alles binnen de fatsoensnormen lekker laten staan en pb,s zijn niet voor niets pb,s en zijn dus louter persoonsgebonden.

Graag reactie van een ieder hoor,ga mijn (gezinszak) borrelnoten vast pakken !!

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Dit is nogal wat allemaal zo.

 

onvoorstelbaar dat er prive-berichten openbaar worden gemaakt, ik zou ook wel mijn boekje open kunnen doen ( niet cf gerelateerd) alleen heb ik minstens toch het fatsoen om prive ook prive te houden.

 

Mag bij deze hopen dat dit recht word gezet op een eerlijke manier en niet verder zakt, dat zou erg jammer zijn.

 

Succes en sterkte iedereen.

 

 

Groetjes de Voorbijganger,

 

 

Link naar opmerking
  • Forumlid
27 minuten geleden zei SPL:

Wil nogmaals maar eens duidelijk maken dat de admins ingrijpen en niet een beheerder, sterker nog dit hele verhaal is nieuw voor mij en zou nog geen eens weten wat er geschreven cq gebeurd is


Kun jij je er wel in vinden dat deze hele gang ongepast en bevreemdend is? Ik ga er vanuit de je de rest van het topic inmiddels hebt gelezen. 
 
Blijkbaar zit er deels in jullie admin-team wrok of een voorkeur voor iemand, terwijl je toch zou mogen verwachten dat men neutraal is. 
Was dit een eenmansactie? Een unaniem besluit?

 

Gaarne dan ook een reactie over het gebruiken van pb’s om te

klikken bij de admins. Want dan ka het hek wel een beetje van de dam natuurlijk. 

Link naar opmerking
  • Forumlid
32 minuten geleden zei SPL:

Ik ben aan het werk heb niet alles gelezen nog echter weet ik inmiddels wel dat er achter de schermen men bezig is met dit verhaal en ik ga er ook van uit dat men rechtvaardig ermee omgaat 


En dat gaan enkele partijdige admins doen? Die het geen probleem vinden om een persoonlijk bericht tot een ban te laten leiden? 
 

Prima dat je een adminteam gebruikt, maar jullie zijn degene die de lijnen uitzetten! De kaders geven. Maar het is jullie taak om toe te zien dat dit onpartijdig gebeurd. En dat is in deze niet het

geval!
 

Maar goed, Murphy zal nu wel weer met een flauwe smoes komen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Hebben de hh Admins al contact opgenomen met the Duke om hem per direct weer toe te laten? Gewoon excuses en klaar. 

En verder niemand meer NSB- acties vanaf nú, want 2 jaar n ban.

En stuur dat mailtje ook de door naar noord Holland. Dan wordt t hier weer wat smeuïger hopelijk. 

bewerkt door matthieu
  • Like 13
  • Haha 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden