Spring naar bijdragen

The Duke 2.0


Recommended Posts

Gast doemijnbest
54 minuten geleden zei RobNiat:


Blij te horen dat je goed geslapen hebt Maarten. 
 

Dit bovenste, wat ik nu van jou gequote heb, dat is nu precies waar ik op hamer sinds het drama met Shompie begon. Jullie benadering is steeds geweest van berichten wissen en topics op slot doen. En dan maar hopen dat het overwaait. En dat gebeurt niet!

 

Kijk nu naar dit topic. Het vorige was nog maar net gesloten. “Want alles was nu wel gezegd”, aldus je collega die zo zijn best doet. 
 

Hoe ver van de waarheid! Erik opent een nieuw topic. Voor de juiste redenen, naar ik aanneem. Namelijk om te schrijven hoe hij overweldigd is door de steun naar zijn kant toe. En om ons daarvoor te bedanken. 
En binnen een half etmaal zijn we alweer drie pagina’s vol (voornamelijk) boze reakties verder! Alles WÁS dus nog niet gezegd. Verre van. 
 

Laten we nu eerst eens schoon schip maken. En stoppen met liegen. 

Stel je voor Niat, dat jij het vanaf nu voor het zeggen hebt. Wat zou je gaan doen ? Wie zou je benoemen in je team en welke aanpassingen zou je doen in het regelement ? Welke mensen zou je met onmiddelijke ingang een ban opleggen ?

Wie weet ????

Link naar opmerking
  • Administrators
48 minuten geleden zei RobNiat:

Dit bovenste, wat ik nu van jou gequote heb, dat is nu precies waar ik op hamer sinds het drama met Shompie begon. Jullie benadering is steeds geweest van berichten wissen en topics op slot doen. En dan maar hopen dat het overwaait. En dat gebeurt niet!

 

....Knip....

 

Laten we nu eerst eens schoon schip maken. En stoppen met liegen. 

Dat sluiten en wissen is inderdaad heel lang de werkwijze geweest, en het is al een tijdje duidelijk (lees maar eens om je heen) dat dat niet werkt, klaar. Niet in de huidige tijd en/of discussies in ieder geval.

 

Als ik het voor het zeggen had was dat hele PB- gebeuren meteen buiten bedrijf: we praten hier of we praten niet. Weet iedereen wat je aan elkaar hebt, is het je te lastig of niet interessant genoeg blijf je er buiten, hoe simpel kan het zijn!

Maar helaas schijnt zelfs daar al wetgeving voor te zijn, dus dat plaatje komt er niet.

 

Er zijn ook fora waar een admin/moderator iets doet, dat verklaart en einde discussie. Waarom kan dat  hier dan niet? Accepteren dat iets wat je zegt niet klopt of niet kan is hier onmogelijk; er is meer discussie onderling, ook in de admin- only, dan op het forum zelf!!

 

Dus ja, eerst schoon schip inderdaad en dan kijken of het licht hier nog blijft branden. De stekker zit aardig los in het stopcontact volgens mij 

Maarten.

  • Like 4
Link naar opmerking
  • Forumlid

Mij is meerdere malen via pb gemeld dat ik mijn mond moest houden.  Dat ik niet moest reageren.

 

Ik moest dus alles maar over me heen laten komen en alle beschuldigingen accepteren zonder dat ik me daar kon of mocht verdedigen.

 

Als de admins nu gaan beweren dat dit niet waar is zal ik de desbetreffende pb's bekend maken.

 

Ik verwacht dan ook niet dat er op de openbaring van deze pb's een ban volgt.

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
  • Forumlid

Jongens, hou hier nou toch mee op. Botser heeft gelijk, Pierre heeft gelijk, Schoenenreus heeft gelijk, RobNiat heeft gelijk, Halowed heeft gelijk, Duke heeft gelijk, SPL heeft het meeste gelijk (want die doet iets extra's), Trump heeft gelijk, Putin heeft gelijk en Erdogan heeft gelijk (hoewel). Zo, iedereen heeft gelijk.

En nou ga ik het reisverslag van Trieftol (de enige die ik heb ontmoet, in korte broek dat dan weer wel, toen hij een dakkapel op mijn huis kwam tillen) lezen, nieuws in plaatjes en foto's bekijken en tips over routes, parkeerplaatsen en technische praktijkinformatie zoeken. Gewoon de dingen op dit forum die wel interessant zijn.

En SPL ik zou het jammer vinden als je stopt en ik denk velen met mij.

  • Like 10
  • Thanks 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Botser:

Mij is meerdere malen via pb gemeld dat ik mijn mond moest houden.  Dat ik niet moest reageren.

 

Ik moest dus alles maar over me heen laten komen en alle beschuldigingen accepteren zonder dat ik me daar kon of mocht verdedigen.

 

Als de admins nu gaan beweren dat dit niet waar is zal ik de desbetreffende pb's bekend maken.

 

Ik verwacht dan ook niet dat er op de openbaring van deze pb's een ban volgt.

Zo.......dat is pure chantage , ophoepelen met dat blondje!

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Mebo 07:

Zo.......dat is pure chantage , ophoepelen met dat blondje!

Geen chantage, wel gehoor geven aan de oproep open kaart te spelen. Wat ondermeer ik gisteren heb geroepen,  alle etter uit de wond halen zeg maar.  Heb ik ook naar @schoenenreus gedaan. 

Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

Oei...nu gaat het vrouwelijke gedeelte van het forum zich ermee bemoeien. Dat word smullen geblazen. De borrelnootjes staan klaar!! :p

Bitchfight

Bitchfight

Bitchfight :banaan::wijn:

 

Groet Ron

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Heb de link naar deze "discussie" inmiddels naar Talpa / John de Mol gestuurd.

Denk dat er een gouden format voor een programma in zit.

 

Even voor mezelf sprekend, kan er vooralsnog geen touw aan vast knopen, maar zit gebiologeerd te lezen in deze Whodoneit / thriller.

Het niveau van de gecompliceerde kongsi's, verrassende plotwendingen, de cliffhangers en de beklemmende atmosfeer schreeuwt om een verfilming 🙂 

  • Like 1
  • Haha 5
Link naar opmerking
  • Forumlid
22 uur geleden zei Marotrans:

Er zijn ook fora waar een admin/moderator iets doet, dat verklaart en einde discussie. Waarom kan dat  hier dan niet? Accepteren dat iets wat je zegt niet klopt of niet kan is hier onmogelijk; er is meer discussie onderling, ook in de admin- only, dan op het forum zelf!!

 

 


Je weet dat ik jou hoog heb zitten als admin en anders bij deze nogmaals: ik heb jou hoog zitten als admin. Ik denk dat je redelijk neutraal bent. Ik vertrouw jou!

 

Waarom op andere fora het wel lukt? Wellicht omdat die admins neutraal zijn? Zich niet met elk wissewasje bemoeien, met geruzie zoals Duke vs Grietje zeggen: vecht dat lekker via pb uit. 
 

Niet rond gaan vragen om (illegaal ) bewijs tegen iemand te gaan verzamelen. Daar kom ik zo op terug.

Omdat men hun persoonlijke voorkeur of weerstand tegen iemand aan de kant zet omdat deze niet leidend mag zijn. Men niet liegt en bedriegt, in pb’s zit te snuffelen etc?
 

Je ziet zelf hoe jouw collega-admins deze normale gedragsregels hebben overschreden. Deze discussie heb jij ook gevolgd, het is een feit dat zij enorm bakzeil hebben gehaald, zich onmogelijk maakten.

 

Zit daar het verschil wellicht Maarten? Ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn om een admin terug te fluiten als hij al deze dingen nalaat of overschrijdt.

 

Het beheer geeft nadrukkelijk aan zich niet met de admins te bemoeien. Prima, vrede mee, maar accepteer dan ook dat als zij handelen zoals zij nu hebben gehandeld je flink weerstand gaat krijgen. Je kunt de leden niet zo behandelen.

 

Beantwoord dit jouw vraag en de opmerking van enkele anderen met het gewapper met de regeltjes? Je ziet hier op micro-niveau wat er gebeurt als iemand die er niet mee om kan gaan de macht in de vingers krijgt en zonder dat er iemand hem/haar ook maar een strobreed iets in de weg legt kan doen en laten.

 

Nu even over de regels. Die hebben jullie piekfijn overgenomen. Maar die zijn door het vorige beheer dusdanig in elkaar gedraaid dat men naar willekeur kon doen en laten wat men wilde. 
 

En goh, dat heeft het CF ver gebracht zeg! Bijna doodgebloed terwijl het ooit een geweldig bloeiend iets was. Er zijn zo veel conflicten geweest, mensen geschoffeerd, vetes gegroeid, mensen die vol haat terug denken aan het CF, dat het duidelijk moge zijn dat deze manier, met de regeltjes in de ijzeren hand regerend, niet een manier is die hier werkt.
 

Nu even over dat illegale. Want als iets mij hoog zit, zeker gezien het verre verleden is het dit wel. Toen werd ons de mond gesnoerd omdat wij het onacceptabel vonden dat er pb’s werden gelezen. Sterker nog: ik weet 100% zeker dat er ook ooit wat is gezegd over het openbaar maken van onderlinge pb’s. 
 

Een beheerder is weggestuurd omdat hij pb’s zat te lezen. Ik heb jou het bewijs gestuurd dat er iemand op Erik zijn account zat terwijl Erik niet eens op de website kon. Dat heb ik ook laten zien. 
een pb valt onder briefgeheim.

 

En dan kunnen er nog zoveel zelfbedacht regeltjes staan die je moet aanklikken om akkoord te gaan: als een zelfbedachte regel tegen de wet ingaat is de wet altijd leidend. Hier zijn duizenden voorbeelden van te vinden, zelfs hier! Op elk gebied gaat de wet voor op welk zelfbedacht regeltje dan ook. Arbeidsconflicten, handel op elk niveau, briefgeheim, privacy-wetgeving, je noemt het maar op! 
 

Hier is de privacy van menig lid geschonden door het stiekem lezen van pb’s, het opvragen van pb’s en nu zelfs openbaar maken van de inhoud. 
 

Vers 2 is: er is wat dit betreft een contradictie in jullie regelgeving. Jullie roepen: vecht het via pb uit! En als men daar gehoor aan geeft wordt dit pb dus wel misbruikt om iemand op persoonlijke weerstand te kunnen verwijderen.

 

Ben ik nou gek maar is dat nou eerlijk, neutraal handelen? 
 

Als het beheer zich pertinent niet met de admins wil bemoeien, wat ik persoonlijk een dappere keuze vind, maar ook gezien hun motieven begrijpelijk, dan moet er op een andere manier een mogelijkheid zijn om een admin terug te fluiten. In elk gemeenschap is er een controlerend orgaan die deze macht heeft. Zelfs in de grootste bedrijven. We leven in een democratisch land, wat is er op tegen om de absolute macht van een admin op deze manier te doorbreken?

 

Hit, SPL, als jullie echt wat willen met dit forum, zul je mijns inziens moeten breken met de manier zoals het hier 15 jaar lang, bol van conflicten heeft gewerkt. Gooi dat juk van dit forum af, ga open het gesprek aan. Laat het forum ook echt van de leden zijn. In mijn ogen  creeër je dan ook eerder saamhorigheid, dan conflicten. 
 

Ik vind het in elk geval typerend dat enkele partijen die loodrecht tegenover elkaar stonden voor dit conflict, afgelopen tijd onderling op een gewone manier, zonder haat of nijd met elkaar hebben kunnen samenwerken en zitten praten. Ieder met zijn eigen intentie en agenda.

 

Just my 2 cents. Maak daar gerust een euro van. 

 

bewerkt door Hallowed
  • Like 10
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Administrators

Tja, wie vraagt krijgt antwoord.... zeker van Hallowed.

 

Ik kan toch niet anders zeggen dat je goed aanvoelt wat er speelt, zonder nú meteen op alle details in te gaan. Eén wel, dat heb ik al eerder gezegd: dat hele PB systeem mag er voor mij af, klaar. Intriges spelen in films.

 

Misschien is een hele nieuwe opzet vanaf nul wel een optie.... maar hier kunnen we wat mee, bedankt vast.

Maarten

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Hallowed:


Je weet dat ik jou hoog heb zitten als admin en anders bij deze nogmaals: ik heb jou hoog zitten als admin. Ik denk dat je redelijk neutraal bent. Ik vertrouw jou!

 

 


 

Dat vertrouwen in Maarten zou ik ook een beetje loslaten, hij heeft namelijk ook een grote fout gemaakt. De PB van doemijnbest aan Fleur kwam openbaar te staan en na 5 minuut heeft Botser meteen een PB naar de admins gestuurd met het verzoek in te grijpen. Na 25 min kreeg ze een reactie van Maarten welke ik hier gelijk bij zal plaatsen. 
 

E45FC07E-F0D2-4D6E-8C69-FA226B49800A.thumb.jpeg.105ff1a2bd260f2788b2b62b48648449.jpeg

 

Iets met eerlijk zijn en schoon schip maken was het toch? Je wordt als admin notabene op een vreselijke fout gewezen en je doet er vervolgens helemaal niks mee. 

bewerkt door schoenenreus
Link naar opmerking
  • Forumlid
36 minuten geleden zei Marotrans:

 

 

Ik kan toch niet anders zeggen dat je goed aanvoelt wat er speelt, zonder nú meteen op alle details in te gaan. Eén wel, dat heb ik al eerder gezegd: dat hele PB systeem mag er voor mij af, klaar. Intriges spelen in films.

 

Misschien is een hele nieuwe opzet vanaf nul wel een optie.... maar hier kunnen we wat mee, bedankt vast.

Maarten

 

Ik denk dat een ieder die net een beetje meer nadenkt dan de gemiddelde forumgebruiker aanvoelt wat er speelt. In de eerste plaats, PB's zijn hier geen PB's. Punt uit. Ik persoonlijk heb er geen moeite mee dat het beheer mijn pb's kan lezen want daar staat zoveel niet in. Ik heb in die 12 jaar ook nog nooit een pb gewist. Twaalf jaar hé jongens, twaalf jaar en slechts een (1) keer een waarschuwing gehad van Freddy, dat was toen ik Dokus voor Nazi uitmaakte toen hij op zijn zolderkamer foto's van een Peter Appel truck maakte die de weg naar zijn huis blokkeerde omdat hij stond te wachten om de losplek op te kunnen, maar dit terzijde. Maar dat dit pb systeem misbruikt wordt om sancties op te leggen gaat mij te ver. Wat Richard zegt: puur machtsmisbruik. Misplaatst machtsmisbruik. 

 

Dat ik gebruik maakte van dit systeem was puur omdat ik op mijn  klompen aanvoelde dat ik hetgeen ik schreef in mijn pb aan Grietje totaal niet door de beugel kon om dit openbaar te zetten. 

 

Maar iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat Sjaak Trekhaak, naar het schijnt ongevraagd, juist die gevoelige informatie deelde met Fleur. Dit getuigt van zulke enorme stupiditeit dat ik me afvraag of deze admin Doe Mijn Best wel door kan gaan met zijn admin zijn. Hij heeft het vertrouwen en de macht die hij had behoorlijk misbruikt. Voor mij onvergeeflijk. Geen enkele excuses hiervoor dekken deze kapitale blunder. Ik heb in mijn opening gevraagd wat Sjaak voor een vent is? Tot nu toe is hij me het antwoord schuldig gebleven. Ik persoonlijk heb wel een idee maar het lijkt me onverstandig dit openbaar te posten gezien de scherpte van mijn tong en het humeur waar ik me in bevind momenteel!

 

Maar kom Sjaak, wees een vent en beken kleur.

  • Like 3
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik heb in het verleden wel pb contact gehad met leden maar tot een maand terug niet om dingen uit te vechten.

Meer om chauffeurs info te geven over bedrijven die personeel zoeken.

Of om vragen te beantwoorden hoe het er bij mijn werkgever werkt, of bij een bedrijf die ik wat beter ken bijvoorbeeld.

Ik zou het jammer vinden als die mogelijkheid er niet meer zou zijn.

  • Like 6
Link naar opmerking
  • Forumlid
4 minuten geleden zei schoenenreus:


 

Dat vertrouwen in Maarten zou ik ook een beetje loslaten, hij heeft namelijk ook een grote fout gemaakt. De PB van doemijnbest aan Fleur kwam openbaar te staan en na 5 minuut heeft Botser meteen een PB naar de admins gestuurd met het verzoek in te grijpen. Na 25 min kreeg ze een reactie van Maarten welke ik hier gelijk bij zal plaatsen. 
 

E45FC07E-F0D2-4D6E-8C69-FA226B49800A.thumb.jpeg.105ff1a2bd260f2788b2b62b48648449.jpeg

 

Iets met eerlijk zijn en schoon schip maken was het toch? Je wordt als admin notabene op een vreselijke fout gewezen en je doet er vervolgens helemaal niks mee. 


Maarten heeft mijn onvoorwaardelijke vertrouwen!

 

Ik zie hier ook niks staan wat dat ook maar beschaamd. 
 

Gaan we nou hier weer over discussieren? DMB heeft meteen een mea culpa geplaatst. Fouten worden gemaakt schreef daarna al. Is dit een onvergeeflijke fout? Misschien DMB moeten zeggen: jongens, ik zat fout, meermaals. Voor het een mijn diepste excuses,  het ander draaien we per direct terug. Mijn lot leg ik in jullie handen of in dat van het beheer.

 

Moet DMB hangen vind je? Ik vind van niet. Ik denk dat hij een stevige les heeft geleerd en waarschijnlijk nu beter zal functioneren als admin als daarvoor.

 

En echt, ik had omlaag gehaald, de hele boel hier overhoop gehaald zover ik maar kon, zolang hij niet toegaf fout te zitten.

Je mag vinden van hem wat je wilt,  maar hij gaf toe  fout te zitten.

 

Ik snap dat Grietje niet de Zwarte Piet wil krijgen. Ik snap dat jij voor haar opkomt. Ik ben zelFs om te begrijpen dat jullie DMB zijn positie onhoudbaar vinden. Maar dat wil niet zeggen dat ik het daar nog mee eens ben. De situatie is gewijzigd. Er is excuses gemaakt, er is hopelijk wat geleerd.

 

Iedereen verdient een tweede, derde kans. Grietje maakte ook fouten, gaf die eerlijk toe naar Erik, die stapt daar nu toch ook over? Hoe haar strijd met de admins is hebben we allemaal kunnen lezen, ieder kan en mag zijn mening erover vormen. Ze schrijft volgens mij zelf hier dat ze zijn excuses niet accepteert. Wat willen jullie dan?

Concreet!

Een excuus heeft men aangeboden! Das was niet voldoende? Wil je DMB slachtofferen? Op dit moment doe ik daar niet aan mee. Waarom schrijf ik hier al. Maar als hun reactie totaal niet in lijn ligt met het algemeen belang, ben ik de eerste die daar wat van zal zeggen. Op mijn kenmerkende manier.

 

Ik wil een beroep doen op jullie verstand:
Waarom zetten jij en Grietje en ieder ander er niet een grote streep onder? Zodat we kunnen bouwen aan een prettig forum, waar er plaat is voor iedereen. En heus er zullen altijd dingen gezegd worden die harder zijn dan op een zondagsschool, maar het is geen zondagsschool. 

Iedereen heeft zijn gal kunnen spuien. Het heeft alleen maar aangetoond dat het niet werkt op de huidige manier. Al 15 jaar niet zo werkt. 
 

Kom op Lars blijf niet hangen in wrok. Streep eronder! Er moet echt een punt zijn waarop we moeten kunnen zeggen, dieper kunnen we nu niet! Nu de zooi opruimen goed praten met elkaar en voorwaarts.  
 

Voor mijn gevoel zitten we aardig op dat punt.

  • Like 9
Link naar opmerking
  • Forumlid

Het gaat helemaal niet om "doemijnbest" in mijn bovenstaande reactie. Het gaat mij om het niet ingrijpen van een admin bij een enorme fout. Ik werk ook en weet ook dat je niet altijd alles kunt zien maar als je dan zo'n reactie geeft ben je toch niks waard? Het smoesje dat je druk bent met het werk gaat gewoon niet op als je wel op een PB kunt reageren. Maar omdat Maarten al bevooroordeeld was heeft die niet eens de moeite genomen om te kijken. 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Precies Hallowed .......er is nu inderdaad wel genoeg over gezegd en gezeurt.

Alleen maar terug kijken om van de fouten te leren maar niet meer om dingen te zoeken om lekaar maar mee om de oren te slaan

 

Mensen die het forum beheren, sturen en controleren moeten zich meer afzijdig houden

In eerdere topics van mij heb ik dat al benoemd als zijnde meer neutraal zijn en een eigen mening hebben

(helaas werd er toen al gelijk op me ingehakt dat dit onzin was 😉)

 

Dus absoluut niet meer ingaan op pb en leden hiermee om de oren slaan.

 

Pb's zijn pb's !!!!!

PRIVE berichten.

Als mensen onderlingen problemen hebben met elkaar vechten ze dat maar lekker via de PB's uit....ik wil daar niks van zien en weten

Kom je er onderling dan niet uit: jammer dan maar als je een beetje volwassen bent kun je je daar ook wel weer over heen zetten

En niet als een kleuter proberen je gelijk te halen bij de admins. Zielig noem ik dat

 

En begrijp me ook goed dat ik absoluut respect heb voor het werk en moeite welke de admins in dit forum steken

Ik zelf zou het niet willen doen namelijk

 

Dus: op naar een leuke toekomst !

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
6 minuten geleden zei schoenenreus:

Het gaat helemaal niet om "doemijnbest" in mijn bovenstaande reactie. Het gaat mij om het niet ingrijpen van een admin bij een enorme fout. Ik werk ook en weet ook dat je niet altijd alles kunt zien maar als je dan zo'n reactie geeft ben je toch niks waard? Het smoesje dat je druk bent met het werk gaat gewoon niet op als je wel op een PB kunt reageren. Maar omdat Maarten al bevooroordeeld was heeft die niet eens de moeite genomen om te kijken. 


Was jij er verder achter de schermen bij? Nee! Ik ook niet! 
 

Als je goed leest wil Maarten er niks mee doen want het moet ophouden. En, die pb van DMB die openbaar kwam daarin stond vooral hoe Erik op Grietje heeft gereageerd. Het sprak vooral in het

voordeel van haar. En kun je ook opmaken uit het stukje: zal ik het inleidende deel van Grietje dan ook maar even plaatsen? Daar spreekt voor mij neutraliteit uit.

 

Ik ga nu echt hier over discussieren! Maarten heeft mijn onvoorwaardelijk vertrouwen.

 

Focus nou eens op mijn reactie op Maarten. Constructief en opbouwend en laat die poging om het geheel weer op te bouwen, anders op te bouwen, een frisse wind zoals jij graag ook wilt zijn werk doen. 
Dat gaat echt niet lukken als we blijven gooien met modder. 
 

Mocht het zo zijn dat de posities van de admins echt besproken moeten worden om dit te bereiken, heb je daarin mijn volledige steun. Maar begin straatgevecht als ik een andere mening heb dan jij ergens over. In dit geval: Maarten. 
 

Ik ken hem al heel wat langer, ex-collega notabene. Eentje die meteen hielp als ik het vroeg. 
 

Ik vertrouw Maarten volledig!

 

Je oogst wat je zaait! Wil je Grietje echt helpen? Zet er een streep onder. En iedereen op het nul

opnieuw beginnen.
 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ps, 

 

Lars, ik ben best bereid mijn pb  aan jou hier neer te zetten, Rob zat ook in dat gesprek, waarin ik duidelijk aangeef niet uit te zijn op DMB zijn scalp. En als ze het nu nog niet zouden snappen (dat ze fout zitten) ik dat wel ging doen. 

En weet je, ze snapten het. 
En dan moet je kunnen vergeven en een streep kunnen zetten. 
Ik wil dat best proberen.

bewerkt door Hallowed
  • Like 1
Link naar opmerking
  • Administrators
1 uur geleden zei schoenenreus:


 

Dat vertrouwen in Maarten zou ik ook een beetje loslaten, hij heeft namelijk ook een grote fout gemaakt. De PB van doemijnbest aan Fleur kwam openbaar te staan en na 5 minuut heeft Botser meteen een PB naar de admins gestuurd met het verzoek in te grijpen. Na 25 min kreeg ze een reactie van Maarten welke ik hier gelijk bij zal plaatsen. 
 

E45FC07E-F0D2-4D6E-8C69-FA226B49800A.thumb.jpeg.105ff1a2bd260f2788b2b62b48648449.jpeg

 

Iets met eerlijk zijn en schoon schip maken was het toch? Je wordt als admin notabene op een vreselijke fout gewezen en je doet er vervolgens helemaal niks mee. 

Wat mij weer sterkt in mijn mening dat het PB gebeuren de doodsteek is voor een goed functionerend forum. Én het nu een kleine moeite voor mij zou zijn jou te verwijderen wegens het openbaren van pb, ook nog eens van derden maar dat terzijde.

 

Ook jij weet dat ik vanaf dag één heb gezegd vér te willen blijven van privé-kwesties op het CF. Dat is niet helemaal gelukt zoals blijkt. Ik zit hier voor het forum en de leden, ben geen relatietherapeut of psychiater. Ik wil niet eens weten wat er allemaal gebeurd is of wie het met wie heeft gedaan of nog doet. Sodemieter op met die bullshit, dat hoort in een film thuis.

 

Jij hebt je in eerste instantie geheel vrijwillig als Admin verantwoordelijk gesteld voor Botser, prima. Op allerlei manieren is door admins, leden en beheer geprobeerd haar op andere gedachten cq gedragingen te brengen en dat heeft geen effect gehad denk ik. Inmiddels zijn we 6 maand verder en is de situatie aardig ontspoord, ga je dan tóch nog door  heb je aan mij een verkeerde. Eerst iemand uitlokken, dan klagen bij één Admin (in tegenstelling tot eerder, altijd een gezamenlijk Pb) als die reageert en vervolgens op hoge poten weer iedereen er bij halen? Dan krijg je van mij zo'n reactie ja. Zachte aanpak werkt niet, dan proberen we wat anders.

 

Vervolgens verwacht Botser excuses en aftreden van mij, waarop ik gezegd heb dat ik zelf wel bepaal of en wanneer ik ga en niet voor een dreinend lid.

 

Het één met het ander combinerend, wat is jullie opzet dan? Ook jij begeeft je nu weer op admin- gebied, Botser heeft eerder aangegeven Admin te willen worden: alle critici en vaklieden verwijderen en dan een Forum met Harm als eigenaar en jullie twee admins? Veel succes.

 

Algemeen: als mijn kop moet rollen, prima hoor. Na 'n jaar of 10 hier is de stoel wel eens versleten. Ik zal er geen snee brood minder om eten in ieder geval.

  • Like 14
  • Thanks 5
Link naar opmerking
  • Forumlid

Richard, misschien mis je mijn punt of misschien ben ik niet helemaal duidelijk. 

 

Nogmaals: Wanneer of beter gezegd waarom dacht DMB dat het hem wel een goed idee leek om eens ongevraagd, Fleur is hier duidelijk over, om dus ongevraagd info te delen uit een pb die hij bij een ander ontfutseld heeft. DMB maakt excuses voor het feit dat hij een pb openbaar zet maar niet voor zijn ouwewijvengedrag. Daar gaat hij m.i. totaal aan voorbij. Een expliciet Mea Culpa voor dát gedrag en die specifieke misstap. Dan komt nog daarbij dat DMB op zijn beurt wél verwacht dat zijn pb aan mij in vertrouwen blijft. 

 

Ik gebruikte in mijn vorige posting het woord onvergeeflijk, dat was te groot. Want eigenlijk ben ik een emotieloze, ijskoude kikker met in plaats van een hart een bloedpomp maar ik verwacht wél een antwoord over wat DMB dacht en waarom hij Fleur er zo nodig deelgenoot van moest maken.

 

@schoenenreus

 

Ik trek het heel slecht als je de integriteit van Maarten in twijfel trekt. Wat Richard zegt over Maarten sluit ik me volledig bij aan. No more words needed.

 

Voor de rest zeg ik: Streep eronder, hou de pb's prive ook voor de admins want als ik ongezien iemand de tyfus wil schelden moet dat gewoon kunnen als ik daartoe gedreven word.

  • Like 2
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden