[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Werklamp achter cabine


Nevada74

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast doemijnbest

Bij een DAF XF zit de schakelaar voor je werklamp aan de linkerzijde van je dashboard / stuurkolom en is maar een klein stukje dashboard met meestal 2 of 3 schakelaars. Dit is tenminste wat bij mij in mijn gedachten op komt. Als die daar niet zit is het waarschijnlijk geen standaard,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

idd, maar eerlijk gezegd heb ik die knop nog nooit ergens anders gezien dan daar bij een DAF XF. Vooral handig als je al buiten staat en denkt ¨shit ik moet er een beetje licht bij hebben ¨ 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vergeet 'm niet uit te doen. ;)

 

Eén van de mijne zit op de PTO geschakeld. Zet ik die uit, is de lamp ook uit.

Andere werklampen gaan aan bij inschakelen van de Reverse.. of handmatig. Tot welke snelheid heb ik nog niet geprobeerd. :p

 

Maar goed, om werkelijk te zien wat ik opzuig in de donkere uren. zet ik het mijnwerkerslampje van 9 euro wel op mijn hoofd. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden