[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Einde dienst


Nevada74

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Je kan daar ja op antwoorden, krijg je nog een vraag waarbij je lokale of UTC tijd kunt selecteren en dan rolt er een printje uit dat ding als er een rolletje inzit, totaal overbodige papier verspilling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Omdat bij het eruit halen van je pas het niet hoeft te betekenen dat je aan het eind van je werkzaamheden bent. Je zou bijvoorbeeld op een ander voertuig kunnen gaan rijden. Daarom is het eerst standaard een nee. 

 

Mocht je klaar zijn met je werkzaamheden dan moet je daar een Ja invoeren en daarmee bevestig je dat je aan je dagelijkse rustperiode gaat beginnen. Zoals poster hierboven aangeeft, er rolt niet standaard een printje eruit. Daar moet je zelf opdracht voor geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 minuten geleden zei Knoalster:

Omdat bij het eruit halen van je pas het niet hoeft te betekenen dat je aan het eind van je werkzaamheden bent. Je zou bijvoorbeeld op een ander voertuig kunnen gaan rijden. Daarom is het eerst standaard een nee. 

 

Mocht je klaar zijn met je werkzaamheden dan moet je daar een Ja invoeren en daarmee bevestig je dat je aan je dagelijkse rustperiode gaat beginnen. Zoals poster hierboven aangeeft, er rolt niet standaard een printje eruit. Daar moet je zelf opdracht voor geven.

In mijn geval ben ik dan klaar met de werkzaamheden en moet ik dus JA selecteren bij de datum vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Eerste vraag is bij mij einde land, tweede vraag is of ik wil printen, dit is gewoon Nee.

Einde werkzaamheden vraagt die niet, wel bij invoer pas of ik nu begin, daar kun je dus invoeren wat je daarvoor hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
34 minuten geleden zei Chauffeurke:

Eerste vraag is bij mij einde land, tweede vraag is of ik wil printen, dit is gewoon Nee.

Einde werkzaamheden vraagt die niet, wel bij invoer pas of ik nu begin, daar kun je dus invoeren wat je daarvoor hebt gedaan.

Bij mij toch echt eerst einde land en dan de datum van die dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 Bij einde land moet er ook NL staan. Dan druk je op OK en vervolgens zal de datum van de dag wel inhouden of je een printje over die dag wilt?

 

Welk type tacho heb je?

(kan je vinden op de print van de tacho ;))

 

Verder, je kan ook gewoon proberen wat er gebeurt als je op JA drukt.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden