[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Senseo


Vico

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb een nieuwe omgebouwde senseo gekocht  nou zegt die vrouw je mag alleen zuivere sinus omvormers gebruiken,  nou snap ik het helemaal niet meer omgebouwde mogen toch op gemodifieerde omvormers of toch niet  ik heb een waeco 2000w continue en 4000 w piek  wat is wijsheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 minuten geleden zei corne64:

Ik had een normale senseo die gewoon werkte op een gemodificeerde sinus omvormer.

die heeft maand geleden de geest gegeven. nu heb ik een nespresso lattisimo touch in de kip staan. wel met zuiversinus omvormer.

Hoe lang had je die op de omvormer🙊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 minuten geleden zei Chauffeurke:

Wat een gepruts, ben ik bljj dat onze klanten bijna allemaal een bonen machine hebben staan, zit nooit langer dan een uurtje zonder koffie.emoji41.pngemoji41.png

Tja met mien werk is het fijn iets bij je te hebben een ping en koffie maar was eigenlijk zat met filterzakjes te stunten maarrrrrrr dit geweten had🙊🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 21-10-2019 om 19:12 zei corne64:

Ik had een normale senseo die gewoon werkte op een gemodificeerde sinus omvormer.

die heeft maand geleden de geest gegeven. nu heb ik een nespresso lattisimo touch in de kip staan. wel met zuiversinus omvormer.

Kijk, met jou kan ik praten Corné, hier spreekt n koffie-liefhebber. De 1 zegt dit en de ander dat, maar wat voor een omvormer heb ik nu werkelijk nodig voor n Nespresso. Gewoon zo'n kleintje met 'n beugeltje bovenop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei matthieu:

Kijk, met jou kan ik praten Corné, hier spreekt n koffie-liefhebber. De 1 zegt dit en de ander dat, maar wat voor een omvormer heb ik nu werkelijk nodig voor n Nespresso. Gewoon zo'n kleintje met 'n beugeltje bovenop. 

Ik zou voor een zuivere sinus gaan.

ik weet niet hoeveel watt zo’n nespresso vraagt. 
maar afhankelijk daarvan moet je de sterkte van die omvormer bepalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei volvofh12:

Ik heb 2000 Watt zuivere sinus, en daar werkt een Dolce Gusto van 1500 Watt op.

 

2 minuten geleden zei corne64:

Mijn omvormer is 1500 watt. Daar werkt mijn nespresso lattissimo Touch ook op. 

 

Hebben jullie het hier over continue- of piekvermogen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden