[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

39 doden in trailer GB


EJD

Recommended Posts

Gast doemijnbest

is inderdaad heel erg triest zeg, trailer kwam in Holyhead het land binnen. Ligt aan de Ierse kant van UK. Komt hier niet die ferry uit Spanje aan naar UK ? Nee,dus, dat is Plymouth. ( ff opgezocht ) Welke route moet die gek genomen hebben.?😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
47 minuten geleden zei doemijnbest:

is inderdaad heel erg triest zeg, trailer kwam in Holyhead het land binnen. Ligt aan de Ierse kant van UK. Komt hier niet die ferry uit Spanje aan naar UK ? Nee,dus, dat is Plymouth. ( ff opgezocht ) Welke route moet die gek genomen hebben.?😏

Volgens een Engelse krant is hij overgevaren van Frankrijk naar Ierland,toen overgevaren naar Engeland via Holyhead.

Deze omweg om de controles in Calais en Dover te missen.

Die controles schijnen minder streng te zijn in Ierland en van Ierland naar Engeland

Hoe dan ook,een heel trieste zaak.

En waarschijnlijk met opzet zo gereden.

bewerkt door canadadry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Horrorvrachtwagen in Engeland was van Nederlandse transporteur

De vrachtwagen met 39 doden die in Engeland werd aangetroffen, was drie jaar geleden nog van Edwin Kluft Transport uit Hoogeveen. ,,Bizar”, reageert Kluft.

 

 

 

https://www.ad.nl/binnenland/horrorvrachtwagen-in-engeland-was-van-nederlandse-transporteur~a6f868f2/?fbclid=IwAR0JdaUw5fx4K5VAlZE18zL65mnPyZM04Tj6FMYLM3TYfSQQchSB45qN7s8&referrer=https://l.facebook.com/

 

Bron: ad.nl

 

 

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Die chauffeur......   je pikt een oplegger op en dan heb je dit. Een vreselijke ontdekking.

Je zit vast en moet maar zien te bewijzen dat jij er echt niets van af wist.

Nu ging het om mensen....Je zou de gene maar zijn die de temperatuur op -24 heeft gezet, of heeft besloten dat een koeloplegger de beste kans gaf om in Engeland te komen. Die mensen hebben er voor betaald maar het kleine zinnetje dead of Alive niet gezien.

 

Maar dat je niet weet wat je vervoert gebeurd ook wel een met zeecontainers hier, chauffeurs die van de weg worden gereden omdat ze toevallig een container mee hebben die meer waard is dan dat er op de papieren staat. Deze bijvoorbeeld.

https://www.gelrenieuws.nl/2016/11/fotos-overvallers-halen-miljoenen-aan-coke-uit-vrachtwagen-beneden-leeuwen.html

of 

https://www.crimesite.nl/nepagenten-ontvoerden-chauffeur-om-coke/

Je ben dan mooi klaar ☹️

 

En ik vraag mij dan weer af, is het zo moeilijk om te achterhalen wie die oplegger heeft afgekoppeld voor hij de boot op ging?

 

https://nos.nl/artikel/2307454-belgische-justitie-bevestigt-container-kwam-uit-zeebrugge.html?fbclid=IwAR0V1QqgIC68W8tpEqxxX80ntpyfq2l0JAFA3pluXC8tAddeH7jCguWH6mc

 

 

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
41 minuten geleden zei lientje:

 

 ☹️

 

En ik vraag mij dan weer af, is het zo moeilijk om te achterhalen wie die oplegger heeft afgekoppeld voor hij de boot op ging?

 

 

Normaal niet, daar bestaan logs van wanneer die is binnengekomen. 

Kunnen ze binnen de minuut achterhalen op de computer in de (juiste) haven of rederij. 

 

 

De hoge pieten in Zeebrugge zeggen dat als hij verzegeld binnenkomt dat je die dan nooit ongemerkt kan openen.

Die hebben precies nog nooit van YouTube gehoord... 

 

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ga er vanuit dat de chauffeur er vanaf wist , vrachtwagen van bedrijf uit Bulgarije , eigenaresse is Noord-Iers , chauffeur ook , stopt iets verder op een industrieterrein , kloppen kon die niet gehoord hebben . om de oplegger te openen , normaal doe je dat bij los of laadadres dat je een verzegelde oplegger laat openen , naar mijn inziens van wat ik lees , is dit gewoon een bende en toen er geen leven meer in was , speelde het geweten op van de chauffeur en is de politie gebeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Diep triest.

Iets 'stinkt' er aan de huidige eigenaar en chauffeur van deze vrachtwagen. Hij is in 2017 op bulgaars kenteken gezet en vanaf dat moment niet meer in bulgarije geweest. Op facebook pagina's van garages en poetsbedrijven in Ierland komt hij duidelijk in beeld als project. Eigenaar een ierse vrouw, een ierse chauffeur, zeer regelmatig (of alleen maar) in Ierland gespot en bulgaarse kentekens. Wat ontgaat me hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat de trailer volgens de berichten afgezet is in Zeebrugge, daar op de boot gezet en over gevaren, voor zover ik begrijp is die niet opgehaald door deze chauffeur in Zeebrugge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
9 uur geleden zei Chauffeurke:

En dat de trailer volgens de berichten afgezet is in Zeebrugge, daar op de boot gezet en over gevaren, voor zover ik begrijp is die niet opgehaald door deze chauffeur in Zeebrugge.

Ik breng regelmatig trailers naar Zeebrugge bij de Cobelfret maar nog nooit in al die jaren 1x controle gehad daar, geen meting, geen inspectie , helemaal niets , nada, ingething.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Ja toen ze er van de week achterkwamen dat de oplegger via Zeebrugge verscheept was, was het eerste wat er gezegd werd : Hoe is dat nu mogelijk? we hebben zulke strenge controles.  Maar deze Italiaanse Bulgaar brengt zijn weekend ook anders door dan gepland

 

https://www.pzc.nl/brugge/twintigtal-transmigranten-uit-vrachtwagen-gehaald-op-n31-richting-zeebrugge~a9c499dc/

 

Uit het artikel: De federale politie kwam massaal....

:rolleyes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik breng regelmatig trailers naar Zeebrugge bij de Cobelfret maar nog nooit in al die jaren 1x controle gehad daar, geen meting, geen inspectie , helemaal niets , nada, ingething.
Zover ik weet zijn die controle's aleen in calais bij de trein en boot. Volgens mij sinds 2 jaar bij de stena in hoek van holland. Als je begeleid overgaat door de marechause. Onbegeleide trailers geen idee. Net weer iets te lang uit het wereldje.

Vroeger ook wel gekopeld in de havens van uk. Zegel of geen zegel. Deuren gingen open voor ik de haven uitreed. En toen was het nog niet zo extreem met de imigranten. Aleen al om de lading te checken(groupage) de enigste uitzondering als ik wist dat het duurdere ladingen waren. Maar dat was ook de enigste uitzondering.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden