[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tjaaaaaaa MAN zwaar transport


1934

Recommended Posts

  • Forumlid

Hier nog een filmpje van het windmolen transport dat we deden in de Griekse bergen,tja wat moet je hebben aan PK.s en trok om boven te komen .

De aandrijfas van de MAN ging in ieder geval aan diggelen ,misschien iets te steile helling.Ook ik had het er druk mee om vooral leeg boven te komen,super erop twee Assen van trailer omhoog (om toch nog wat schoteldruk te krijgen) TC uit zetten de Scania in zijn 5 versnelling en volle gas naar boven en alle pk ,s gebruiken achterop de trailer zitten twee man om wielkeggen te gooien mocht je het niet halen !! Eerlijk gezegd best spannend,weggetjes zijn smal waar wij rijden het zware transport gaat over beter geprepareerde weggetjes maar de hoogte verschillen zijn enorm,aanstaande zaterdag gaan we nog eens maar dan regent het !! Dat belooft wat,na terug komst gisteren vroegen ze me voor aanstaande zaterdag,bij een vorige transport zijn twee trucks blijven steken op de helling (wat mij dus gelukkig niet is overkomen,maar of dat kunde of geluk is geweest ?)

Hieronder een filmpje en nog wat foto,s hoop in het juiste forumdeel anders graag verplaatsen.

PHOTO-2019-09-17-11-00-27(1).jpg

PHOTO-2019-09-17-11-00-27.jpg

IMG_4526.jpg

IMG_4530.jpg

IMG_4522.jpg

  • Like 14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad het zwiept enorm,het is erg moeilijk om een indruk te geven van hoe alles werkt de hoogte verschillen is op foto niet aan te geven,de manier van rijden en werken is moeilijk te vertalen heb in mijn werkzame leven al veel gedaan en gezien,heb/had op mijn bucet list de most dangerous road staan,heb de pamir highway gedaan en ben met mijn camper op 5000 mnd hoogte geweest en heb een hoop hoogte punten gedaan,ben naar Magadan gereden over de route off bounes,de weg die Stalin heeft aangelegd en waar inderdaad de botten uit steken,probeer mijn leven te leven gaat me goed af hoor,maar ook deze ervari g ga ik niet vergeten,het is absoluut niet zomaar even omhoog rijden.

Erg veel respect voor de manier waarop de Griekse chauffeurs dit kunstje flikken,en ook nog steeds erg veel respect hoe vele chauffeurs hun dingen doen,of het nu bij ons is of ver weg.

Een dikke tien hoor,zal eens gaan kijken of het geen tijd word o  een paar foto,s te plaatsen van mijn nieuwe camper truck,die in de eind fase van afbouw zit !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden