[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Relatie of werk


Voorbijganger

Vraag

  • Forumlid

Ben benieuwd of jullie eens die keuze hebben gehad, rond om vaak toch wat collega's die dat moeilijk vinden of toch maar binnenland werk gaan doen.

 

Nu rij ik al een tijdje internationaal en ben vrijgezel, maar toch blijf ik dit werk doen.

 

Wat is jullie ervaring daar in?

 

Misschien al eens eerder gesteld deze vraag, maar ben benieuwd naar recente verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

Persoonlijk denk ik dat het weinig uit maakt, als je evt partner maar weet waar hij/zij aan toe is. 

 

Ik heb met meneer Nagamiji meegemaakt dat ik 'm zo zelden zag, tijdens internationaal rijden, dat ik hem ('s nachts) niet herkende omdat hij naar de kapper was geweest. Ik werkte toen ruim 60 uur per week, dus de kans dat we elkaar zagen was klein. Ja, ik draaide me om en sliep gewoon verder: Ik had de volgende dag weer een volle (werk)-agenda. We maakten af-en-toe gewoon een afspraak, een dag waarop we allebei niet werkten. 

 

Ook met een kantoorbaan kan je elkaar weinig zien in een relatie, als de één veel in de sportschool is oid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb mijn vriendin leren kennen toen ik al heel wat jaren internationaal reed, 

van bij de eerste Date gezegd wat mijn werk is en dat het dat ook zou blijven. 

Nu zijn we 5 jaar verder en ze kan er mee leven, als ik een weekend heb dan vindt ze het natuurlijk niet leuk, maar ze accepteert het. 

Meerdere weekends na mekaar wegblijven weiger ik in principe, ik moet ook wat tegemoetkomen naar mijn vriendin toe... 

 

2 nachten thuis op 1 maand was toch veel te weinig voor haar, dat mocht ik niet meer doen 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 uur geleden zei corydon:

 Er is namenlijk ook een land vol mannen.....:D

 

 

daar doelde ik eigenlijk op...

want als er tegenwoordig ..ze maar iets niet leuk vinden..

is het meteen : ik kan hier niet tegen, beter als we uit elkaar gaan....

lekker makkelijk...:(

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Dat is hier heel erg gaande, in het kvadraat….

Het aantal scheidingen is enorm. Als ik enkel naar mijn collega's kijk zijn het er nog maar een paar die het (nog steeds) met de zelfde partner uithouden….

Ik wil niet zeggen dat we hier thuis het ideale huwelijk hebben, maar het is een kwestie van geven en krijgen….

We hebben nu eenmaal een verbintenis aan gegaan en daar maken we het beste van, ook als het af en toe niet uitkomt.

  • Like 10
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
18 uur geleden zei nnndoh:

Hoop ooit iemand tegen te komen via me werk. vooralsnog al 48 jaar kansloos

Meen je dat? :confused: Waarom via je werk?

 

Geef per PB je voorkeuren door, plus je regio en ik laat meneer Nagamiji op zoek gaan. Hij is een koppelaar met succes. :ja: 

 

En hij heeft meer vrouwen uit voorraad dan mannen, mocht er meer interesse zijn. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
5 uur geleden zei jean2:

 

isti harem eigenaar :D (een of andere sjeik)😂

Hij schijnt populair te zijn bij de chickies, daarom willen zijn vrienden hem graag mee als ze uitgaan. Hij trekt de chickies en een vriend probeert haar dan te versieren. hahaha Ik moet zeggen, hij heeft veel chickies op whatsapp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 2-11-2019 om 13:51 zei Murphy:

Dat is hier heel erg gaande, in het kvadraat….

Het aantal scheidingen is enorm.

Het is een groot goed dat mensen,die op elkaar uitgekeken zijn,vtij gemakkelijk kunnen scheiden.

Ik heb in mijn kennissenkrijg een paar gevallen gekend dat men ging scheiden na 25 of 30 jaar huwelijk,"omdat men gewacht had tot de kinderen het huis uit waren"

 

Gelul,toch? van je leven een lijdensweg maken omdat je de beslissing niet durft te nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 minuten geleden zei europeaan:

Het is een groot goed dat mensen,die op elkaar uitgekeken zijn,vtij gemakkelijk kunnen scheiden.

Ik heb in mijn kennissenkrijg een paar gevallen gekend dat men ging scheiden na 25 of 30 jaar huwelijk,"omdat men gewacht had tot de kinderen het huis uit waren"

 

Gelul,toch? van je leven een lijdensweg maken omdat je de beslissing niet durft te nemen

Ken dr ook die 65jaar zijn /waren en ook gingen scheiden  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei europeaan:

Het is een groot goed dat mensen,die op elkaar uitgekeken zijn,vtij gemakkelijk kunnen scheiden.

Ik heb in mijn kennissenkrijg een paar gevallen gekend dat men ging scheiden na 25 of 30 jaar huwelijk,"omdat men gewacht had tot de kinderen het huis uit waren"

 

Gelul,toch? van je leven een lijdensweg maken omdat je de beslissing niet durft te nemen

 

ik vind dit wel makkelijk gedacht...

omdat je een beslissing niet durft te nemen..

mischien hebben ze er wel heel goed over nagedacht...

om voor zijn of haar kinderen te kiezen...

 

ik denk dat je niet een vooroordeel moet hebben over anderen...

want je kunt er tenslotte niet in kijken..

 

hier in ons dorp ...( een voorbeeld )

hadden ze beter uit elkaar kunnen gaan... ipv haar dood te steken..

nu hebben de kinderen geen ouders meer...

want hij zit voor een lange tijd vast..

 

zo als ik het zie...

je hebt ergens voor gekozen...

ook als je kinderen hebt...

dus daar moet je ook voor zorgen...

en dat zou je samen moeten doen...

in lief en leed....

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
1 uur geleden zei tiny:

ik denk dat je niet een vooroordeel moet hebben over anderen...

want je kunt er tenslotte niet in kijken..

Ik wilde dat net aankaarten. Er leven zoveel aannames en vooroordelen op dit forum, dat een cursus oordeelsvrij leven/denken/functioneren van mij aan CODE95 toe gevoegd mag worden. Het liefst zie ik het opgenomen in het basis-onderwijs.

 

Niemand kent de ander, dat is onmogelijk. Tenzij je navraag doet, ipv aan te nemen dat iemand net zo is als je zelf bent. Waarmee je je eigen unieke identiteit te kort doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden