[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Relatie of werk


Voorbijganger

Vraag

  • Forumlid

Ben benieuwd of jullie eens die keuze hebben gehad, rond om vaak toch wat collega's die dat moeilijk vinden of toch maar binnenland werk gaan doen.

 

Nu rij ik al een tijdje internationaal en ben vrijgezel, maar toch blijf ik dit werk doen.

 

Wat is jullie ervaring daar in?

 

Misschien al eens eerder gesteld deze vraag, maar ben benieuwd naar recente verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Je zou ze de kost moeten geven die zich daar wel druk om maken,hoe hun omgeving er over denkt.

Ja lekker belangrijk :p toch  als het niet meer gaat , hallo schatje we moeten wel bij elkaar blijven hoor want wat zegt de buurt dr van , fuck de buurt :bey:en de familie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 7-11-2019 om 17:30 zei Nagamiji:

Meen je dat? :confused: Waarom via je werk?

 

Geef per PB je voorkeuren door, plus je regio en ik laat meneer Nagamiji op zoek gaan. Hij is een koppelaar met succes. :ja: 

 

En hij heeft meer vrouwen uit voorraad dan mannen, mocht er meer interesse zijn. :cool:

Gaat hem niet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
4 uur geleden zei opa bert:

Vrouke, geleufde  zelf al die onzin die ge  hier neerschrijft ?

Ik denk dat wat uitleg het mss duidelijker maakt. Meneer Nagamiji is geboren in Jakarta, dáár is koppelen heel normaal. En omdat hij met allerlei nationaliteiten omgaat, is er viavia een markt. In Indonesische kringen doet met niet aan dating-apps, Iemand met kijk op karakters, kan veel beter matchen.

 

Ik heb iemand in zijn familie ook gevraagd een goede opvolgster van mij te verzorgen, met zijn gebruiksaanwijzing er bij.

 

Mss voor Nederlandse begrippen een beetje vreemd, maar wel zeer effectief. Er zitten all leeftijden tussen en alle kleuren. Ook blank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden