[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Lossen bergen Griekenland/Albanië


1934

Recommended Posts

  • Forumlid

Zo zit het precies Rob,moet trouwens zeggen dat hier enorm gecontroleerd word op het in orde hebben van alle papieren en dat is maar goed ook,er rijden hier enorm veel eeeeeuuuuu chauffeurs van omliggende voormalige oostblok landen en Albanië zonder verzekering etc etc en plegen daardoor oneerlijke concurrentie,gezien de verhalen in een ander topic en de vele witte platen onderweg in Europa hebben ze hier dezelfde problemen als bij ons,maar word hier echt gecontroleerd en bekeurd.Trouwens niets mis mee om gecontroleerd te worden door z.,on politieagente !!! zie foto

3B2F1D6B-FF94-4C54-9B91-73A4D383642E.jpeg

bewerkt door 1934
Typ
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En wat betreft dat EEN Europa laat me niet lachen ,zelfs de klok gelijk zetten (wat niets kost) lukt die lui daar in Brussel niet,en net zoals elke transporteur die tankt in Luxembourg maak ik inderdaad gebruik van het Europese systeem om de kosten wat te drukken,betere vaklui als hier krijg je niet gevonden monteurs die echt sleutelen,heb een klein voorbeeldje cabineophanging Scania (aan voorkant zwarte stang) en wat kleinmatriaal kost bij ons € 1500,- bij de scania.Hier worden uit de stang gewoon de rubbers vernieuwd met een hydrolische pers,nieuwe schokbrekers ,bussen luchtbalgen enz enz en originele scania onderdelen,behalve de luchtbalgen voor cabine ophanging die zijn van (Wabco of Knorr) dus complete nieuwe cabinevering/ophanging nog geen derde van de prijs van 1 stang in NEEderland bij de scania

DC9ACA26-2972-4FEF-A754-3627A4974D8D.jpeg

9FF0DC49-E923-44E2-8B29-879ADF797CB9.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag omhoog met 8 trailers geladen met de mast van de kraan en iedereen twee ballast blokken van elk 10 ton we hebben twee dagen niet gereden daar de kraan achteruit met twee trekkers (een 4 en 5 Asser ) omhoog gaat en die rijden er twee dagen op in de kruipversnelling,wij gaan vandaag door naar plateau 1 is nog eens 8 km verder,sta nu te wachten mag elke keer 1 truck omhoog in zijn kruipversnelling in verband met zeer steile route

FFC6FFCB-FFCC-4B33-8E3C-8CA600F946BD.jpeg

6AD2276E-3588-42E6-9F15-C65873D1EE6C.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden