[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vragen aan een paar leden


Murphy

Recommended Posts

  • Administrators

xxxxxxxx:

Wanneer jij op een ander forum alle CF leden als imbicielen bestempeld vragen wij ons af: Waarom jij terug komt op het CF?

Jij je in een van de laatste postings redelijk negatief uitlaat, "ik heb niets gemist...", waarom dan toch weer lid van het CF?

 

xxxxxxxx:

In een niet zo lang verleden heb jij ons het vuur aan de schenen gelegd. Jij hebt het CF nogal wat van onze vrije tijd gekost om aan jouw eisen te voldoen. Tevens dreigde jij met rechtsgang indien het CF niet aan jouw wensen voldeed. Waarom ben je dan toch terug gekomen?

(Hoewel jij met jouw bijna pensioenleeftijd een aardige ervaring hebt opgebouwd, je een levende vraagbaak kan zijn voor de nieuwe lichting, toch een beetje dubbel gevoel hierover)

 

xxxxxxx

Nog nooit heb ik een openingspost van jouw gezien. Nog nooit opbouwde informatie.

Het lijkt erop dat jou leven in het doel staat van alle collega's af te zeiken, in de grond te stampen of op enige manier negatief te bestempelen. Tevens vindt jij het nodig op de man te gaan spelen en daarbij alle vorm van respect jegens de medemens te verliezen. Is jouw jeugd zo slecht geweest?

 

xxxxxxx, xxxxx en xxxxxx:

Grote mond geven op beslissingen die het CF neemt/genomen heeft.

In nagenoeg alle topics aanleiding zien jullie gal jegens het CF te spuwen.

Maar, die keren dat het CF daadwerkelijk een vacature heeft hullen jullie jezelf steeds weer in de bekende stilte.

 

xxxxxx:

Keer op keer wordt je weer terug gefloten. Maar keer op keer overschrijdt je de grens voor wat betreft respect/hoffelijkheid jegens de andere CF leden. Meestal op 1 of 2, soms in het algemeen.

 Waarom? Werd je op school soms gepest?

 

Het CF wordt draaiend gehouden door een paar collega's die er nogal wat vrij tijd in stoppen. Een lid betaald zelfs de rekeningen van het CF. Als dank hiervoor hebben wij in de loop van de jaren een geweldige vraagbaak, kennisbaak op kunnen bouwen.

Dit doen wij niet zelf, dit doen de leden.

Zie het CF als een feestje.

Iedereen wordt uitgenodigt, niet iedereen heeft zin in het feestje.

Kom je dan "binnen", dien jij je schoenen te vegen op de deurmat. Je loopt verder in het gebouw en viond allerlei gezellige "kamertjes" waar je binnen mag komen en kunt "genieten" van de muziek die daar gedraait wordt. Geen leuke muziek? Geen leuke collega's? Ga je een kamertje verder.

Vindt je totaal niets leuks, bedank je de gastheer en verlaat je het gebouw.

Nogmaals, je bent te gast, de gastheer bepaalt hoe het feestje gaat, welk eten en drinken er geserveerd wordt. Je MOET niet naar binnen, je mag ook je eigen feestje ergens anders bouwen. Dan mag JIJ de drank en het eten bepalen, tevens BETALEN!

 

 

 

Hoe moeilijk kan dit zijn?

  • Like 4
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp 1 ding even niet, waarom ga jij als admin zoiets spuien, een admin behoort zich neutraal op te stellen.

Wees dan een echte vent en noem man en paard, of hou je afzijdig van dit soort openbare uitlatingen en ga elanden knuffelen, schijnt heilzaam te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jezus, stel kinderen. Wissel adressen met elkaar uit en vecht het samen thuis uit. wat is het toch gek dit dit forum langzaam doodbloed door al dat gekibbel tussen bepaalde leden waardoor er bijna niemand meer komt, ik zit ook zoveel mogelijk in leesstand vanwege dit kinderachtige gedoe. Er zijn ook leden die je anders nooit ziet of hoort tenzij er weer gezeik is hier en dan zijn ze weer voltallig en zuigend aanwezig om de boel weer eens flink op te ruien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Chauffeurke:

Ik las het net, de stekker er uit trekken is beter denk ik.
Grote Smurf bemoeide zich er ook weinig mee, maar die greep wel in als het nodig was en behield de leiding.

Waarom donder je zelf dan niet op als het je hier niet bevalt?

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zegt dat het me hier niet bevalt @Mebo 07 , alleen zouden er bepaalde zaken eens aangepakt moeten worden, en als ik daar onder val zal ik dat heus accepteren.
Maar dit soort verhaaltjes, of maw personen aan de schandpaal nagelen in het openbaar laat zien hoe zwak het vlees is, zelfs degene die het in banen moeten houden meten met twee maten, je mag niet persoonlijk worden dus doen wij het met xxxxxxx.

Maar dit soort opmerkingen geven aan dat jij mij liever ziet gaan, en dat pleziertje gun ik je zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden