Spring naar bijdragen

Je maakt wat mee als vrachtwagenchauffeur


Nagamiji

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Ik zie dit toch liever als een lelijke vent hoor al is het niet direct mijn smaak maar voor iemand die de 70 is gepasseerd ziet het nog wel aardig uit van een afstandje.  Dit is altijd nog beter dan van die hoeren-nichten die alleen in hun autootje zitten op een parking met een kinderstoeltje op de achterbank. God houd van rare mensen want hij heeft er veel gemaakt zeg ik altijd maar. 😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In Spanje moest je wel ergens naar binnen. Heel af en toe langs de weg en heb ze 1 keer aan de deur gehad ergens aan de kust waar een restaurant zat met een schijnbaar geweldig buffet. Ben maar weg gereden... Want de persoon voor mij bij t buffet heeft misschien wel met zo een hoertje wat tijd doorgebracht en dan zitten er allerlei bacteriën aan de opschep lepels... Bah

 

Maar aan de vrouw van Pierre. Je zag dat eigenlijk nooit langs de weg of op parkings. Dat is regelrechte zelfmoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op de Rondweg Lyon A46, Tankstation parkeerplaats Mionnay, toch wel al zat gezien daar als ik gewoon mijn 45 minuten maak, laatste keer een oudere vrouw in niets verhullende kleding tot een keer of 3 naast me komen staan op de parking met binnenverlichting aan, sorry hoor maar mijn zakgeld was op (lol). ook travestieten en homo's daar al zien rondstruinen.

bewerkt door Windhoos
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei corydon:

dan zitten er allerlei bacteriën aan de opschep lepels... Bah

Ieuw, daar heb ik nog niet eens bij stil gestaan. :eek:

 

Gelukkig kan ik wegens voedsel-allergie niet van buffetten eten, maar ik bekijk ze nu anders. Geen sausje, maar sappen... :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vemars richting noord rijdt er ook altijd eentje rond in een oudere peugeot. 

 

In Italië zie je dat veel meer langs de binnenwegen, zeker zuidelijker. 

Vroeger in Modena bleven ze ook constant op je deur bonken op bepaalde parkings. 

Totdat ik de tip kreeg van een collega, 

condoom nemen en daar eens flink in rochelen en dat aan je spiegel hangen.. 

Nadien was het gebonk op de deur toch een pak minder. (soml7ge parkings hadden ze dat truckje door) 

  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In een ver verleden werkte ik bij een grote vrachtauto/trailer verhuurder met een filiaal in het zuiden,het transport naar Rusland kwam op gang en wij hadden er daar een hele hoop naar verhuurd.

(Ik ga vooral geen namen noemen) maar nog iets verder naar het zuiden toe,tussen de stad waar wij zaten en de Belse grens zat een vee transporteur met een auto,daarop een chauffeur die graag de wereld ging ontdekken normaal reed hij naar zuid-italie als een raketje op en neer.Om welke reden precies weet ik niet meer maar zal zoiets als varkenspest zijn geweest en het hele span stond stil,chauffeurke had wat connectie,s in het vlees transport en kwam via zijn baas bij ons een koeler huren,ik kende hem niet ondanks ik behoorlijk wat chauffeurs kende in het gebied waar wij zaten maar deze chauffeur zat altijd op zuid-italie met vee en was ook nooit in het weekeind in de stad te vinden,vanaf de eerste dag aan de balie bij ons was er een klik hij kon prachtig vertellen over zijn Italië werk en veetransport,vaak leek het bij ons een chauffeurscafe we kregen brood van de bakker die vaak wat huurde of vlees eeuuu uit een koeltraler enz enz en wij hadden een frietpan kortom gezelligheid genoeg.

Na een ritje of twee kreeg hij de smaak te pakken en werden de verhalen sappiger na een ritje of 8 komt hij s,morgens zijn koeler afpikken en ik zeg,wa bende rustig menneke?  En hij zegt tja bietje gezeik méé ons vader en in ut dorp is ut oak niet in goeie aarde gevallen,ik wa dan ?

Tja roept hij ,mee da Italië werk hebben we eigenlijk weinig tijd om onderweg wat te zien of andere ongein,maar met het werk op Rusland heb ik tijd zat,en heb dus wat foto,s geschoten in de buurt van het Rode plein en nog wat foto,s voor wat mooie gebouwen etc etc ik zeg das toch geen probleem ? Nee roept hij maar wel als oe vader bij de drogist in ut dorp bij ons da rolleke ophaalt en er staan wat dorpelingen omheen en onze ouwe roept,kek hier maar eens onze ............. rijdt voortaan op Rusland en hij haalt trots de foto,s van zijn zoon uit het mapje en inderdaad zijn Scania met onze koeler op mooie locatie,s in Moskou ,,,,,,alleen bij foto 8 9 en 10 ging het mis hij had ook nog wat selfie,s getrokken van de binnenkant van zijn cabine met daarin 3 Russische schonen die van allerhande dingen met hem aon ut doen waren,hullie vader over de zeik de dorpelingen lachen,en als bewijs kwakte hij de foto,s op de balie wij nog harder lachen.

Kom hem nog weleens tegen hij chartert nu in de containers,en wat betreft mijzelf NOOIT iets gezien langs de weg toen ik vroeger reed !

Het vreemde is dat nu ik al weer even onderweg ben met mijn vrouwtje,zij mij er regelmatig op attendeerd ,hee kijk daar eens en ik dan altijd steevast zeg,pppffffffff stonden er vroeger nooit,wat veranderen de tijden he.En ze nuchter roept vanaf haar stoel jaja.

 

 

  • Like 4
  • Haha 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei 1934:

stonden er vroeger nooit,wat veranderen de tijden he.

 nou als ik zo een rodnkijk lang die wegen dan moet ik zeggen dat die jij bedoeld en gezien hebt er vroeger ook als stonden (wel n jaar of 40 jonger volgens mij):D

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden