[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik zal wat in mijn ogen negatieve eigenschappen zijn, opschrijven.
-Weken door rijden met i 1 koplamp (is tegenwoordig best wel lastig, zo'n peertje vervangen, maar toch….)
-'s Ochtends de wagen starten, 50m zo hard als dat het gaat die koude wagen verplaatsen tot voor de deur en dan boven 15 min koffie zitten drinken.
-Bij het tanken de motor laten lopen.
-De cabine deur open laten, terwijl je al bijna 15 min achter aan het laden/lossen bent. Tegenwoordig hebben die deuren een oppervlakte dat er bij het minste of geringste wind de scharnieren aardig gestrest worden.
-Met het tanken de nog lekkende vulpistool eruit halen, waardoor er zo'n mooie smerige bruin/zwarte plek ontstaat.
-Wagen bij einde dienst "gewoon" neerkwakken, niet ff de prullebakjes legen, ramen/dakluik(en) sluiten. En dan ook de webasto instellen voor de volgende dag/man (wij hebben geen vaste bussen, delen met iedereen).
-Schade's niet melden (of je ze zelf gemaakt hebt of niet maakt niets uit)
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Murphy
Ik had hier een discussie over.
Wat maakt je tot een "slechte" chauffeur/collega?
Ik zal wat in mijn ogen negatieve eigenschappen zijn, opschrijven.
-Weken door rijden met i 1 koplamp (is tegenwoordig best wel lastig, zo'n peertje vervangen, maar toch….)
-'s Ochtends de wagen starten, 50m zo hard als dat het gaat die koude wagen verplaatsen tot voor de deur en dan boven 15 min koffie zitten drinken.
-Bij het tanken de motor laten lopen.
-De cabine deur open laten, terwijl je al bijna 15 min achter aan het laden/lossen bent. Tegenwoordig hebben die deuren een oppervlakte dat er bij het minste of geringste wind de scharnieren aardig gestrest worden.
-Met het tanken de nog lekkende vulpistool eruit halen, waardoor er zo'n mooie smerige bruin/zwarte plek ontstaat.
-Wagen bij einde dienst "gewoon" neerkwakken, niet ff de prullebakjes legen, ramen/dakluik(en) sluiten. En dan ook de webasto instellen voor de volgende dag/man (wij hebben geen vaste bussen, delen met iedereen).
-Schade's niet melden (of je ze zelf gemaakt hebt of niet maakt niets uit)
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
11
7
7
6
Popular Days
19 nov
24
17 nov
18
18 nov
18
20 nov
10
Top Posters For This Question
Durashift 11 posts
roadtrain 7 posts
kiepenboer 7 posts
edje 6 posts
Popular Days
19 nov 2019
24 posts
17 nov 2019
18 posts
18 nov 2019
18 posts
20 nov 2019
10 posts
Popular Posts
Marotrans
Je bedoelt zoals op de foto's? Vanochtend gemaakt na 'n weekje vrij; banden liggen er vanmiddag om 1700u precies twee weken op...
105.510
-als je aan het rijden bent, en de vrachtwagen die achter jou rijd, de afslag neemt en je dan volgas op de uitvoegstrook voorbij komt..
Murphy
Ik had hier een discussie over. Wat maakt je tot een "slechte" chauffeur/collega? Ik zal wat in mijn ogen negatieve eigenschappen zijn, opschrijven. -Weken door rijden met
Posted Images
91 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.