[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Tacho


Nevada74

Vraag

  • Forumlid

Mijn tacho geeft na 4:15 aan dat je moet gaan pauzeren,ik was na 4:25 rijtijd bij de zaak,ik kon met de knoppen op de tacho toen geen rust meer selecteren,er stond al groot “rust “ in het display.

Ik heb de pas normaal uitgevoerd .

Word de rust nu wel goed geregistreerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
26 minuten geleden zei Nevada74:

Mijn tacho geeft na 4:15 aan dat je moet gaan pauzeren,ik was na 4:25 rijtijd bij de zaak,ik kon met de knoppen op de tacho toen geen rust meer selecteren,er stond al groot “rust “ in het display.

Ik heb de pas normaal uitgevoerd .

Word de rust nu wel goed geregistreerd?

Als jij het morgen goed invoert wel. Zonder pas wordt er hooguit rijden zonder pas geregistreerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Tacho zal bij contact uit wel op rust springen.

 

Je dient inderdaad op 'OK' te drukken, zodat de tacho weet dat jij die melding gezien hebt, zodat je ernaar kan/gaat handelen.

 

Volgende keer bij de pas erin.. de afgelopen periode als rust registreren. Bij meer dan 45 minuten krijg je wel weer rijtijd. ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
46 minuten geleden zei Durashift:

Tacho zal bij contact uit wel op rust springen.

 

Je dient inderdaad op 'OK' te drukken, zodat de tacho weet dat jij die melding gezien hebt, zodat je ernaar kan/gaat handelen.

 

Volgende keer bij de pas erin.. de afgelopen periode als rust registreren. Bij meer dan 45 minuten krijg je wel weer rijtijd. ;)

 

 

Hoe kan ik dat toevoegen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei Durashift:

Gewoon, zoals je bij elke rit de tacho opstart. Je steekt de pas er in.. en de tacho zal dan toch wel aan jou vragen of de verstreken tijd sinds de laatste pas-uitworp rusttijd is?

Alleen als hij in de stand “rust” gaat of als hij hem als laatste op rust heeft gezet......

normaal werk je eerst de tachograaf af en dan contact uit en wegwezen😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden