[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Nu ik CE chauffeur ben met adr, heb ik steeds meer last van "amateuristische bestuurders" op de weg. Het reegt me ontzettend op. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Enkele voorbeelden:
#1 na 10:00 's morgens komen 65+ tevoorschijn, die langzamer gaan rijden dan trekker met oplegger in de stad.
#2 65+ die tot 5-10 km afremmen om een makkelijke bocht te nemen, en zo het overige verkeer sterk afremmen.
#3 65+ die noodremmen gaan gebruiken om voor oranje stoplicht te remmen terwijl ze er makkelijk erdoor kunnen.
#4 65+ die voor elke zijdelingse verplaatsing op een rechte weg gaan afremmen in de stad, terwijl je er zo doorheen kan gaan met vrachtwagen.
#5 Mensen die langzamer gaan rijden met een luxewagen dan vrachtwagen op het autoweg/snelweg waardoor je moet inhalen.
#6 Mensen die naar je toe komen om te vragen of je je vrachtwagen kan verplaatsen omdat ze anders niet uit hun parkeer vak kunnen komen terwijl ze plaats genoeg hebben. (bijna altijd vrouwen)
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Gast Vladimir21
Nu ik CE chauffeur ben met adr, heb ik steeds meer last van "amateuristische bestuurders" op de weg. Het reegt me ontzettend op. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Enkele voorbeelden:
#1 na 10:00 's morgens komen 65+ tevoorschijn, die langzamer gaan rijden dan trekker met oplegger in de stad.
#2 65+ die tot 5-10 km afremmen om een makkelijke bocht te nemen, en zo het overige verkeer sterk afremmen.
#3 65+ die noodremmen gaan gebruiken om voor oranje stoplicht te remmen terwijl ze er makkelijk erdoor kunnen.
#4 65+ die voor elke zijdelingse verplaatsing op een rechte weg gaan afremmen in de stad, terwijl je er zo doorheen kan gaan met vrachtwagen.
#5 Mensen die langzamer gaan rijden met een luxewagen dan vrachtwagen op het autoweg/snelweg waardoor je moet inhalen.
#6 Mensen die naar je toe komen om te vragen of je je vrachtwagen kan verplaatsen omdat ze anders niet uit hun parkeer vak kunnen komen terwijl ze plaats genoeg hebben. (bijna altijd vrouwen)
Laat maar weten waar jullie last van hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
4
3
2
2
Popular Days
20 dec
20
22 dec
9
21 dec
7
9 jan
6
Top Posters For This Question
Nagamiji 4 posts
road train 3 posts
tiny 2 posts
Domino 2 posts
Popular Days
20 dec 2019
20 posts
22 dec 2019
9 posts
21 dec 2019
7 posts
9 jan 2020
6 posts
Popular Posts
europeaan
Volgens mij heb jij iets tegen 65 + Nu je je C-E hebt,en zelfs ADR ,ben je "beroepschauffeur"en moet je leren omgaan met al deze dingen waar je je aan ergert. Als je dat niet kunt kun je bete
Marotrans
Als je zo al moet beginnen dan komt het niet helemaal goed denk ik. Je rijdt óf een ander óf jezelf het graf in! Denk aan je hart en pak de fiets zou ik zeggen... Of liever de hometra
trieftol
Goeie voor de planning 3, 4 klantjes extra erbij en doorrr
Posted Images
57 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts