Forumlid Melkmeiske Geplaatst 23 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 23 december 2019 Hallo allemaal Wij willen voor onze nieuwe rode Scania met pikzwarte grill andere logo badges bestellen als de originele blauwe van Scania zelf. We willen echter wel goede kwaliteit Wie kan ons vertellen waar we die kunnen bestellen zodat ze ook jarenlang mooi blijven Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast doemijnbest Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 Misschien handig om het type Scania en het bouwjaar en een foto erbij zetten . Helpt vaak voor anderen om zich een beeld te vormen wat er bedoeld wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Melkmeiske Geplaatst 23 december 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 23 december 2019 Bouwjaar 2020 scania 580s next gen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid opa bert Geplaatst 23 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 23 december 2019 Koop gewoon 'n auto met blauwe logo's , probleem opgelost !!!!!!!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 23 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 23 december 2019 Dat kan de dealer toch wel regelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid opa bert Geplaatst 23 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 23 december 2019 2 uur geleden zei henri: opa bert als u het openings bericht heb gelezen wat ik aanneem. willen ze geen blauw logo dus de oplossing die u heeft is niet de goede . maar waar je andere kunt bestellen zou ik niet weten. Sorry , foutje 😇 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid 1934 Geplaatst 24 december 2019 Forumlid Share Geplaatst 24 december 2019 Zal niet eenvoudig worden,ze verkleuren eigelijk allemaal ,zijn snel te wisselen niet te duur in Italie en in vele optie,s het beste is dit logo te spuiten op een oude orginele baths van Scania . Kijk eens op George Laitmer truckpaint Greece dan heb je voor de rest van je leven een mooi resultaat Ik heb er twee witte opzitten (uit Italie) en voorlopig geen verkleuringen. Succes en post ff foto van jullie 580 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Melkmeiske Geplaatst 26 december 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 26 december 2019 Op 23-12-2019 om 20:08 zei Durashift: Dat kan de dealer toch wel regelen? Die zullen op dezelfde uitkomen als ik zelf ook kan vinden op internet. Orgineel scania alleen in het blauw te krijgen.... ik kan er dus wel vinden maar het gaat me dus om de kwaliteit. En ik weet het ze zijn niet heel duur maar 5 (2 voorop /2 op naaf en 1 op ruitensproeiervloeistofdop) is toch gauw en €200/250 totaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Melkmeiske Geplaatst 26 december 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 26 december 2019 Op 24-12-2019 om 04:49 zei 1934: Succes en post ff foto van jullie 580 Bedankt voor je antwoord en zou gauw hij opgeleverd is zal ik een foto posten 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts