[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Een ‘Westland’ gebouwd in Roemenië met EU geld.

Leidse glibber

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

• 0
  • Forumlid

Volgens mij doet Leidse Glibber zich dommer voor dan hij is, maar vindt hij het grappig om hier balletjes op te gooien.

- Nederland uit de EU
- 5G voor autonome vrachtwagens 

- nu weer kassen met EU geld in Roemenie

Tuinbouw in Roemenie is niks nieuws. Maar de kassen stammen vaak nog uit de sovjettijd en zijn sterk verouderd. Al 10-15 jaar worden de kassen, met EU subsidie, vernieuwd. Daar verdienen Nederlandse kassenbouwers ook weer flink aan. Maar de productie daar in Roemenie is hoofdzakelijk voor de lokale en Oost-Europese markt. De welvaart stijgt in die regio, dus de mensen willen daar ook meer verse producten kunnen kopen.

Dus of wij in het transport daar veel last van zullen hebben? Hebben wij last van tomaten uit Marokko en van sperziebonen uit Egypte? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Leidse glibber:

Ik heb gehoord dat er een Westland gebouwd wordt in Roemenië volledig gefinancierd met EU geld. Als de productie van gewassen daar op gang komt, dan is het gedaan met ons Westland. De gewassen gaan door goedkope chauffeurs verspreid worden over de EU. Wie weet hier meer van?

Beste glibber, na een paar postings van u ben ik gekomen tot een vraag: Wie bent u? 

Ik ga ook aan de admins vragen u onder toezicht te plaatsen wanneer u alleen maar dit soort vragen blijft stellen, dit forum is niet bedoeld om politieke stellingen te maken of onderzoeken. Hier converseert men over de politiek, verdedigt men zijn/haar standpunt. Uw postings lijken eerder een onderzoek/stemmingmaken voor de politiek. 

Verder, als u eens onderzoek deed naar uw eigen vragen ( vandaar ook mijn reactie ) had u kunnen weten dat de glas/tuinbouw in Roemenië al sinds 1990 met meer dan x% is gestegen van 3% in 1990 naar 21% in 2006 van de totale landbouw industrie zonder de inmenging van de EU. ( cijfers gewoon via Googl te vinden )

• Like 5
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei Vledder:

Volgens mij doet Leidse Glibber zich dommer voor dan hij is, maar vindt hij het grappig om hier balletjes op te gooien.

- Nederland uit de EU

Tuinbouw in Roemenie is niks nieuws. Maar de kassen stammen vaak nog uit de sovjettijd en zijn sterk verouderd. Al 10-15 jaar worden de kassen, met EU subsidie, vernieuwd. Daar verdienen Nederlandse kassenbouwers ook weer flink aan. Maar de productie daar in Roemenie is hoofdzakelijk voor de lokale en Oost-Europese markt. De welvaart stijgt in die regio, dus de mensen willen daar ook meer verse producten kunnen kopen.

Dus of wij in het transport daar veel last van zullen hebben? Hebben wij last van tomaten uit Marokko en van sperziebonen uit Egypte? 

Niet op de man spelen Vledder! Niemand bepaalt wat en waarom ik iets post. Die vrijheid is er voor jou en voor mij op dit forum.

• Thanks 1
  • Verward 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
9 minuten geleden zei Admins only account:

Voor jullie info. Leidse Glibber staat sinds gister onder curatele vanwege zijn uitlatingen waar wij wat vraagtekens bij hebben gezet m.b.t. zijn bedoelingen hier op het CF.

Had van mij niet gehoeven. Het was sowieso wel duidelijk dat hij geen chauffeur is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
Op 4-1-2020 om 19:21 zei Pierre:

Wie bent u?

Dafne?😆

😉 (knipoog)

Het duurt nog even voor er weer verkiezingen zijn maar laten we de boel hier alvast een beetje warm draaien en de meningen van chauffeurs alvast een bepaalde kant op kneden?

Een beetje onrust stoken en proberen zo veel mogelijk mensen met een geel hesje de straat op te krijgen om te protesteren?

Op 4-1-2020 om 19:01 zei Vledder:

- Nederland uit de EU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • Forumlid
11 minuten geleden zei matthieu:

Komt Leidse Glibber nog terug of is hij verwijderd? En ik kwam de naam Dafne in dit topic ook tegen. Iemand een idee waar hij gebleven is? Als tegenhanger voor nogal wat links gelul hier was hij een verademing.

Volgens mij( maar wie ben ik?) waren Leidse glibber een Dafne één en dezelfde persoon. :D

Van links gelul word je doodziek,maar van de complot theoriën waar deze heren( heer) mee kwamen werd je ook niet vrolijk.:nee:

Ik mis ze i.i.g niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites