Spring naar bijdragen

Leed en lol in de supermarkt


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators
1 uur geleden zei Murphy:

Uit eigen doos. Maarten?

Nee, gelukkig niet! Al herken ik wel dingetjes uit de tijd dat ik als weekend- en vakantiekracht bij de Appie liep :D 

 

49 minuten geleden zei Nagamiji:

OMG... die vallende lading. Daarom wil meneer Nagamiji niet dat "jongeren" helpen bij het uitladen.

Ja, daar sta je zo niet bij stil maar die lading op wieltjes is ook niet alles...maar ieder handje (of handeling) extra is de supermarktheren te duur...

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kut Jumbo...

Kocht in Gilze op 20 januari 4 doosjes bonbons voor mensen hier in de VS. Kom thuis en keek naar de datum, 1 was 20 1, de andere was 13 januari... En die zooi is al maanden houdbaar denk ik. Toch 13 euro per doosje.

Jumbo site een klacht gestuurd, niks gehoord. De jumbo winkel 2 keer via messenger een bericht gestuurd. Je kunt dus zien wanneer en/of ze het gelezen hebben. Maar reageren... Ho maar.

Kwam ook op een klacht site terecht.. Ben niet de enige.

En als je Jumbo belt via de klachtenlijn is t 80 cent per minuut....

 

Volgende keer in NL jat ik wel wat zooi. Hoop dat ze nog veel meer schades hebben.

 

Zo.. nou ben ik weer happy:p:D

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja ja... mijn vriendin zei nog ergere dingen... Iets wat met een i begint en eindigt met een l....

Maar je kunt toch wel verwachten dat t personeel zo af en toe eens naar de datums kijkt. Plus, nu met alle computers zou er toch wel een alarm kunnen afgaan... berichtje dat t product over de datum is. Buiten de winkel hangt een boord dat ze de beste zijn. Volgens mij is Aldi beter. En dat is niet goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei corydon:

Kut Jumbo...

Kocht in Gilze op 20 januari 4 doosjes bonbons voor mensen hier in de VS. Kom thuis en keek naar de datum, 1 was 20 1, de andere was 13 januari... En die zooi is al maanden houdbaar denk ik. Toch 13 euro per doosje.

 

Als je dat ene doosje van 20-1 gemeld had aan de kassa had je het zelfs gratis gekregen dacht ik ooit eens gehoord te hebben😁
Plus een vervangend wat langer houdbaar is

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
10 uur geleden zei corydon:

Maar je kunt toch wel verwachten dat t personeel zo af en toe eens naar de datums kijkt. 

When you pay peanuts you get monkeys. Wat wil en kan je verwachten van kinderen ?😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Vledder:

Ja klopt. Heb ik al een aantal malen meegemaakt.

 

En ik weet niet of ze die regel nog hebben, maar voorheen was het zo dat als je bijvoorbeeld een rotte appel vond dat je dan voor € 5 fruit mocht uitzoeken. 

Die fruitregel ken ik niet, maar een groen verkleurde biefstuk in het schap (die ik niet nodig had) heeft mij wel gratis biefstuk ogeleverd. Heerlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Teddybeer Dit zou niet nodig moeten zijn als de winkelmedewerkers hun werk deden. En pas hoorde ik dat ze met elektronische prijskaartjes werken en doormiddel van scannen alle informatie kwa produkten  in het schap boven water konden krijgen. Dus dan zou je mogen verwachten dat het goed zit. Echter ook hier blijkt weer dat de automatisering niet perfect is.

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
32 minuten geleden zei Kiepenboer:

Schijnt ook dat er soms mensen bewust op zoek gaan naar producten die op de laatste dag zitten om ze zo voor niets mee te krijgen

 

Mijn buurvrouw maakt daar een sport van ja.

Zo af en toe heeft ze de black bastard weer eens vol liggen met vlees of vis.

Handig hoor onze buren...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Teddybeer:

@iveco 35c17, daar heb je gelijk in.

 

Maar het is ook niet nodig om in “paniek” te raken als een dergelijk product een paar dagen over de tht is.

 

Als het om verswaren, zoals zuivel of vlees, gaat wordt het wat anders. Maar dergelijk snoepgoed kan echt wel wat langer duren.

Er zijn zelfs mensen die gooien een flesje bier weg omdat het "over de datum is":kill:

Onvoorstelbaar toch??

  • Like 1
  • Haha 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden