Spring naar bijdragen

Als de kaars uit gaat

Recommended Posts

• Forumlid

Zo, dat is een diepzinnige vraag op deze zondagavond!

Nee, ik denk niet dat er hierna nog iets is of dat je nog een keer terugkomt (als lama?).

Zelf heb ik die ervaring niet maar bij sommige mensen denk je wel eens dat ze al een keer geleefd hebben, daar heb ik geen verklaring voor.

Ga je nu ook nog vragen naar de zin van het leven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
30 minuten geleden zei road train:

Wat denk jij?? Is er na dit leven nog een leven,of denk je dat je  nog eens terug komt in een nieuw leven.

Nee na dit leven is er geen leven meer voor ons op aarde. ik geloof ook niet dat je terug komt als kip of koe. Daarom nu doen wat je graag wil en alles uit het leven halen wat erin zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Wat is alles uit het leven halen? Heel veel dingen doen? Iedere dag feest?

Vaak ben ik het gelukkigst als ik niks doe. Lekker met mijn vriendin tegen me aan op de bank zit, het zonnetje op mijn bol schijnt of de vogeltjes hoor fluiten. 
Of met de lkw over een mooi weggetje tuf 😀

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 minuten geleden zei Vledder:

Wat is alles uit het leven halen? Heel veel dingen doen? Iedere dag feest?

Vaak ben ik het gelukkigst als ik niks doe. Lekker met mijn vriendin tegen me aan op de bank zit, het zonnetje op mijn bol schijnt of de vogeltjes hoor fluiten. 
Of met de lkw over een mooi weggetje tuf 😀

Dat bedoel ik met alles uit het leven halen, de dingen doen die je gelukkig en blij maken. wat dat is, is voor elk mens verschillend

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
45 minuten geleden zei Vledder:

Zo, dat is een diepzinnige vraag op deze zondag

Ga je nu ook nog vragen naar de zin van het leven?

Nee alleen naar het bovenstaande.

Ik denk (geloof namelijk) wel dat we nog een x trug komen of meerdere malen .

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
6 minuten geleden zei Pierre:

Nee, daar ben ik allemaal niet mee bezig. Maar dromen doe ik wel.

Laatst werd ik wakker en had ik gedroomd dat mijn kont een roosje was, en jij een vlinder. Zo één met zo'n lange krultong.... :zegtniets::D

406b0e654e54972b88daaa28d8fb3b61--smile-quotes-pink-butterfly.jpg.94d9cc7269726d36bd2e8177645b37e5.jpg

Ja Pierre leutig  maar denk dr nu of morgen eens goed over na ;)want  er is meer na dit leven dacht ik zo . en er zijn waarschijnlijk meer mensen die dr zo over denken maar dat hier niet gaan zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik zie nu wel dat het heel veel mensen tot de borst stuit en dat er wel heel lacherig over gedaan wordt , maar ergens geloven/denken ze toch wel dat er nog een leven is:ja: maar dat gaan we hier niet vertellen, maar denken dr wel aan.(én je kunt het wel belachelijk maken) maar toch het zet je wel aan het denken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Nee hoor, hierna is er niets meer denk ik.

En dat hierna? Duurt ook niet meer zo lang (mijn mening hè), de vraag is alleen nog hoe of waaraan we dood gaan: Coronavirus, één of andere epidemie uit arme landen die meekomt met immigranten, geloofsoorlog of de echte big bang...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 minuten geleden zei Marotrans:

Hoezo? Dat zeg ik toch...

Ik ben gedoopt en zo maar bewust alles opgezegd; in ieder geval ik ga 'n keer dood en daarna ook nog eens de pijp uit en dan is het echt klaar.

Weet je dat zeker?? (Dat wordt ons verteld) maar je weet het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
34 minuten geleden zei road train:

Denk er eens over na.

Hoezo? als we dood zijn is t gebeurt.

En als we ge-re-incarneert teug komen weten we,in een nieuw leven,toch niet meer wat ons huidige leven was.

Je kunt beter in je huidige leven zorgen dat je alles voor jezelf en je naasten goed voor elkaar hebt,daar heb ik t al druk zat mee.

Nee dus,ik geloof niet in leven na de dood.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een bijzondere, maar ook een gewaagde vraag op een forum waar men liever niet aan of over de dood denkt. 

Ik weet zeker dat er leven is na de dood. Ik fantaseer er ook wel eens over hoe het zal zijn. Ik kon me er nooit een goede voorstelling van maken, maar tegenwoordig beter. 

Er is geen pijn, geen verdriet, alleen maar feest, rust en genieten. Daar kan ik me nu wel wat bij voorstellen. 

Ik heb zoals in mijn draadje te lezen is, alles al geregeld. Al decennia geleden. En nu ben ik in een afrondende fase met een prachtig graf monument. 

Ik heb nog wat dingen te doen op deze planeet, maar aan de andere kant kijk ik uit naar mijn tijd om deze planeet te verlaten. 

En net als @road train kan ik iedereen aanbevelen om eens na te denken over de dood, het leven erna en wat heb je nog voor dromen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites