[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

inhaalverbod A44


Vledder

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei steenhaas1:

Lag me wat bij van ringvaart en toen dacht ik aan het aquaduct, maar het was een brug die in de 44 dus:stom:

Er is een kern van waar.... bij de eerste verplaatsing willen ze via het ringvaart  maar daar aangenomen bleek de combi hoger dan de berekening op papier een moest de route verlegd worden.  Er is een hele docu over gemaakt,  kan hem alleen niet vinden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei Dokus:

Daar is een keer een te breed vliegtuig op een wagen van Saan beschadigd geraakt.

 

 

—- nulli cedo ——

 

 

Hij lag eerst op een wagen van Westdijk, die reed zich klem. Saan heeft hem geborgen. 

 

Er hangt mij iets van bij over dat men de verkeerde maten had opgegeven. Inch verwisseld met centimeters of andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei the duke:

 

 

Er hangt mij iets van bij over dat men de verkeerde maten had opgegeven. Inch verwisseld met centimeters of andersom.


Als je die verwisseld past het op meer plekken niet, dan is de hoogte niet 4m maar 10meter...
Zo is de (toenmalig) grootste luchtballon ontstaan, Wikipedia:

 

 Deze ballon was ooit besteld in centimeters maar uitgevoerd in inches. Toen de oorspronkelijke opdrachtgever het veel te groot uitgevallen gevaarte niet meer wilde hebben, kwam het in handen van het Mannenkoor Karrespoor.

Maar over dat vliegtuig dat (ook) beschadigd raakte, als er een betonnen bescherming (soort barrier) geplaatst wordt en de oorspronkelijke en die boven de barrier geldende breedte wordt aangehouden door RWS kan  het misgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden