[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Krachtpatsers


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Hoger dan de Pamir highway ben ik niet geweest,volgens mij het hoogste berijdbare gedeelte Tadzjikistan/Kirgizië deze highway (ahum) is officieel de tweede hoogste weg ter wereld,is al even geleden maar ga ff fototje zoeken ik dacht iets van 4600mtr hoog,overigens kun je in zuid america nog veel hoger geloof tot 5800mtr.

Heb je wel hoogte pillen nodig en liefst een diesel met turbo de lucht is daarzo ijl dat een mechanise diesel niet genoeg lucht krijgt en enorme zwarte rookwolken uitstoot,ook de turbo motor roet enorm,let op de foto van achterkant truck daaronder hangt een duikfles gevuld met zuurstof deze zou het starten makkelijker moeten maken ! Overigens nooit gebruikt want hij starte gewoon wel met veel zwarte rook de verbranding op die hoogte is gewoon erg slecht en je mist de helft van de pk,s denk ik

38629856-5E89-4791-8F23-4666262CD72A.jpeg

DD45DF06-88DC-44CD-AEB0-D31AF9A1DCF5.jpeg

  • Like 9
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad onbeschrijfelijk mooi,ik heb rechts en links al wat uithoekjes in de wereld bereden overigens nog nooit in Zuid America geweest dus daar weet ik niets van maar kan me voorstellen dat je gezien de hoogte,s die te berijden zijn ook onvoorstelbare landschappen kunt vinden.

 

Maar de Pamir highway,het Altaj gebergte(rusland kazachstan) staan bij erg hoog op mijn lijstje van de wegen die ik bereden heb en kan je aanraden het inderdaad te gaan doen,een megaprestatie als je dit met de fiets gaat doen (neem aan dat je een geoefend fietser bent) de hoogte verschillen zijn enorm de uitzichten onvoorstelbaar mooi.

 

Ook ik heb nog iets te doen zou graag de road off bones nogmaals doen tot aan Magadan,maar vooral op de e.e.o andere manier door naar Kamchatka,de parel van de niet ondekte gebieden ter wereld,probleem is alleen dat er geen weg naar toe loopt.

 

Maar je moet een uitdaging houden hé 😁😁😁😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden