[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Veiligheid en regels bij klanten onderweg


albertvv

Vraag

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

 

Er wordt zeker met een elektrische, sta, pallettruck beladen?

Die schijnen nogal snel te slijten aan de onderkant als die telkens de knip tussen klep en laadbak moeten maken..

Op zich ook wel beter voor je eigen knieën, natuurlijk.

Een EPT verslijt snel doordat ze, ook op vlakke vloer in de loods, met de lepels op de laagste stand rijden. Ook bij het rijden zonder pallet moet je de lepels iets omhoog stellen om overmatige slijtage te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Het lijkt wel of er zeker onder de grote bedrijven een wedstrijd gaande is wie de meest idiote regels weet te bedenken. Met als prijs de Oscar voor de meest bezopen regel.

Het is nog erger wanneer je er werkt zodat je dag in dag uit hier mee hebt te doen.

 

Mijn buurman, nu met pensioen, heeft bij een afvalverwerker hier 'om de hoek' gewerkt.

Daar kreeg het personeel jaarlijks een formulier alwaar ze onveilige' situaties, gemaakt door collega's moesten vermelden.

Het was-geloof het of niet-verplicht om 3 situaties per jaar te melden. Dus gaat iedereen zoeken..

Je hoeft niet te raden hoe de sfeer daar onderling was/is.

  • Like 2
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Het lijkt wel of er zeker onder de grote bedrijven een wedstrijd gaande is wie de meest idiote regels weet te bedenken. Met als prijs de Oscar voor de meest bezopen regel.
Het is nog erger wanneer je er werkt zodat je dag in dag uit hier mee hebt te doen.
 
Mijn buurman, nu met pensioen, heeft bij een afvalverwerker hier 'om de hoek' gewerkt.
Daar kreeg het personeel jaarlijks een formulier alwaar ze onveilige' situaties, gemaakt door collega's moesten vermelden.
Het was-geloof het of niet-verplicht om 3 situaties per jaar te melden. Dus gaat iedereen zoeken..
Je hoeft niet te raden hoe de sfeer daar onderling was/is.
Oh die, ja, hopeloos, ik ff doosje halen, helm, bril, hesje, schoenen.... Mijn collega met de doblo... Schoenen en hesje...... Triest.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
14 uur geleden zei Schots en Scheef:
21 uur geleden zei Off-Roader:

 

Oh die, ja, hopeloos, ik ff doosje halen, helm, bril, hesje, schoenen.... Mijn collega met de doblo... Schoenen en hesje...... Triest.....

Ook een leuke daar: een kraan van een extern bedrijf kreeg panne op het terrein. Ad blue sensor stuk. 

Moest een monteur uit Duitsland (!) komen. (wel apart, was een Hyundai kraan, maar goed)

Man arriveert, komt het terrein echter niet op, want geen VCA. Dat kennen ze in Duitsland blijkbaar niet.

 

Wat nu? Kraanmachinist moest de sensor zelf maar monteren. Daarna moet de motor echter weer afgeregeld worden middels laptop.

Dan de kraan maar naar het hek langs de openbare weg rijden, zodat de monteur door het hek heen z'n werk kon doen. 

Maar. Kabels te kort. 

Ze hebben toen maar iemand met een dieplader gebeld. Kraan erop, buiten de poort rijden. Daar afgeregeld in 10 minuten, dieplader keren en weer naar binnen.

Totaal wereldvreemde figuren, daar bij de beveiliging.

  • Like 3
  • Verward 2
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

Is kompleet belachelijk natuurlijk , echter, iedereen is bang om verantwoording te nemen tegenwoordig want voor je het weet rolt je kop dus denk je wel 2x na. 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Is kompleet belachelijk natuurlijk , echter, iedereen is bang om verantwoording te nemen tegenwoordig want voor je het weet rolt je kop dus denk je wel 2x na. 
Kom ik bij dezelfde firma 90 km verderop, druk op een knoppie zegt een charmante dame hoi, en gooit de slagboom open, spring bij de td uit de auto in korte broek en t shirt, doe de doosjes achterin en rij terug, zwaai ff naar de dame en lach ff, slagboom open en doei... 5 minuten... Bij de eerste minstens 20 en zoveel extra werk, lange broek, trui, schoenen hesje helm enz..... Inschrijven met id......
  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

NEEderland maf land met onzinnige regelgeving,protocollen,bureaucratie,en ook nog een leugenachtige premier.!!!

 

 

 

 

Jongens ik krijg steeds meer respect voor jullie en de manier waarop jullie het eens zo prachtige beroep uitvoeren !!! Maar wat ben ik blij dat ik in deze tijd niet meer proffesioneel werkzaam ben in het transport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei lientje:

Iemand van jullie al eens op het terrein cm Microsoft gelost? Als ik zo hoeverl gele jasjes daar rondlopen om te Controleren of iedereen zich aan de regels houdt 😲

Ja joh... en je moet stapvoets met je alarmlichten aan achter iemand aanrijden. Ben altijd blij als ik weer het terrein af mag bij zulke bedrijven. 

Ik vind het helemaal niet erg als er in het kader van de veiligheid bepaalde regels zijn. Maar soms slaan ze behoorlijk door. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
3 uur geleden zei RobNiat:

Je bent aardig op dreef 1934. Iets te diep in de Sambuca fles gekeken?

 

Het is al eerder genoemd. Al die regeltjes zijn er om zich in te dekken en de eventuele schuld af te schuiven. Niets met Brussel, de regering of ‘een leugenachtige premier’ te maken. 

Wil je nu laten weten wat er gedronken wordt daar waar 1934 zich bevindt en dat je ook enigszins bekend bent in het buitenland ?   Sorry Rob,  maar je legt de bal zelf op de stip,  dus een  inkoppertje en kon em niet laten liggen.!LOL

 

Ik denk dat het er juist alles mee te maken heeft want zij zijn juist de hele dag bezig met zich in te dekken en te liegen. Dat is hun vak en hebben ze geleerd van ons belastinggeld.😉

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei lientje:

Iemand van jullie al eens op het terrein cm Microsoft gelost? Als ik zie hoeveel gele jasjes daar rondlopen om te Controleren of iedereen zich aan de regels houdt 😲

Vorig jaar een vracht grind moeten lossen bij Google , in de eemshaven............nou je bent sneller uit de bajes als dat je daar binnen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei Mebo 07:

Vorig jaar een vracht grind moeten lossen bij Google , in de eemshaven............nou je bent sneller uit de bajes als dat je daar binnen bent.

Zeg dat..bij de bouw moest elk voertuig, elke kraan,  zwaailampen voeren. De godganse dag. Het leek wel een kermisattractie.

Die lui begrepen niks van het gezegde 'overdaad schaad'. Wanneer 1 voertuig zwaailampen voert valt dat op. dan weet je: attentie!

Maar als tientallen zwaailampen voeren verslapt de aandacht.

Kim Yong Un aan z'n oren trekken vanwege z'n raketjes was niet zo gevaarlijk dan bij Google geen zwaailamp voeren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Moest ooit eens bij de hoogovens wezen had een compressor achter de wagen hangen en in de laadbak lag gereedschap om een persing onder de weg door te maken in de bedrijfsmond een raket genaamd.

DAT moet je dus niet zeggen als ze je vragen wat je in je bak heb liggen en jij zegt doodleuk een paar raketten, alle alarmbellen gingen af en ik was de sjaak kon het wel vergeten om het terrein op te komen.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zeg dat..bij de bouw moest elk voertuig, elke kraan,  zwaailampen voeren. De godganse dag. Het leek wel een kermisattractie.
Die lui begrepen niks van het gezegde 'overdaad schaad'. Wanneer 1 voertuig zwaailampen voert valt dat op. dan weet je: attentie!
Maar als tientallen zwaailampen voeren verslapt de aandacht.
Kim Yong Un aan z'n oren trekken vanwege z'n raketjes was niet zo gevaarlijk dan bij Google geen zwaailamp voeren.
 
Klopt kwam er niet op.

Moest engels praten..... En een zwaailamp, die heb ik niet.

Zwaailamp van de portier aan de zijkant achter de deur, raam stukkie op en stekker in contact... Dus dwars voor mij langs. Poging gedaan om de slagboom er uit te rijden.... Zeg ja die kabel zat in de weg, kan niet normaal sturen..... Zwaailamp inleveren, voor de slagboom lossen en nooit weer komen...
  • Like 4
  • Haha 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden