[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Er zijn ook helden


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Strakke aktie, Je zult er als automobilist achter rijden en het zien gebeuren en (uiteraard) niet wetende dat de vrouw over haar stuur hing. Ik denk dat je dan toch wel even de chauffeur helemaal verrot zit te schelden. Ik las gisteren dat de vrouw het helaas niet heeft overleefd. Nu hopen dat de verzekering niet moeilijk gaat doen vanwege eventuele schade. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 minuten geleden zei edje:Ik las gisteren dat de vrouw het helaas niet heeft overleefd. Nu hopen dat de verzekering niet moeilijk gaat doen vanwege eventuele schade. 


 

ik neem aan dat het transportbedrijf hier geen probleem van maakt, als de schade echt zo gering is. Tuurlijk probeer je dat met de verzekering op te lossen maar ik zou er geen drama van maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ook niet, Deze chauffeur verdient een pluim en de eventuele schade zou ik dan als transporteur voor lief nemen. Een mensen leven proberen te redden kun je als werkgever zijnde alleen maar trots op zijn. Maar ik had het over de verzekering en we weten allemaal hoe moeilijk die zijn. Ze halen liever geld binnen door de premies dan dat ze uit betalen. Er staan redelijk wat voorwaarden in zo'n contract met daar weer verwijzingen naar om toch maar zoveel mogelijk in gedekt te zijn als verzekeraar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei GDT:

Helaas heb ik vandaag ergens gelezen de 87 jarige vrouw vannacht is overleden in het ziekenhuis.

heb eens op een drukke weg een auto half berm sloot gevonden..

met nog iemand erin...

versuft , verwart, bijna niet aanspreekbaar...

hulptroepen gebeld...

er was geen mens die stopte...

 

achteraf is zij toch gestorven aan hetgeen de reden was waarom zij toen ook daar stond...

waar ik heel blij mee ben....

is dat zij stierf te midden van haar familie...

en niet langs een drukke weg helemaal alleen

 

haar echtgenoot was mij hier erg dankbaar voor...

die heeft mij gebeld ... weken na de begrafenis...

 

erop terug gekeken....

ben erg blij dat hij gebeld heeft....

al was het geen afloop waarop ik gehoopt was..

maar wel dat ze niet alleen was... op het moment dat ze stierf...

  • Like 8
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

Dit soort berichten mogen van mij best landelijk bekend worden door middel van nu.nl, telegraaf, AD etc. Misschien wordt ons imago dan een beetje beter want laten we eerlijk zijn die is niet al te best bij overig Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden