[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dronken chauffeur rijdt de vaart in


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
39 minuten geleden zei Teddybeer:

Kilometer of 5 van chauffeurscafe Frederikshaven in Uffelte.

Daar kwam hij waarschijnlijk ook vandaan en de avond ervoor flink genuttigd. Als ik zie wat er sávond's aan alcohol achter over word gegooid door sommige "chauffeurs" dan mag de helft s'morgens om 6 uur niet rijden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 minuten geleden zei Mebo 07:

Daar kwam hij waarschijnlijk ook vandaan en de avond ervoor flink genuttigd. Als ik zie wat er sávond's aan alcohol achter over word gegooid door sommige "chauffeurs" dan mag de helft s'morgens om 6 uur niet rijden!

Daarom rijden we binnen een paar jaar ook allemaal met een alcoholslot rond

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

O.....nou denk het niet,die bij Leeuwarden was een Bulgaar die zal vast niet naar een cafe in Uffelte gaan.Maar die in het kanaal lag vervoerde huisvuil en dat moest (bijna) zeker weten naar Wijster , ja dan overnacht je op Uffelte als je sávonds niet meer kan lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Mebo 07:

O.....nou denk het niet,die bij Leeuwarden was een Bulgaar die zal vast niet naar een cafe in Uffelte gaan.Maar die in het kanaal lag vervoerde huisvuil en dat moest (bijna) zeker weten naar Wijster , ja dan overnacht je op Uffelte als je sávonds niet meer kan lossen.

Lang leve Facebook.

 

Hij zat als eerste bij de kroeg, om 17.15. Volgens eigen, vanmorgen verwijdert bericht.

 

Maar als je om 6.30 nog ruim 1 promille “restalcohol” in je bloed hebt heb je hem best wel goed geraakt.

 

 

2BDF13EB-BB46-4D2A-A371-3145238A4B5D.jpeg

2D44193B-E025-414E-8312-C6EC0C1A1AC7.jpeg

ECA35E68-C1B3-42FB-A719-758E720E0442.jpeg

48BFD00F-9BB6-4553-9F0F-4A31A5BB4F2F.jpeg

A3772749-C162-45CF-98AC-A7A6F442DF37.jpeg

87189FEB-1C50-4539-8F71-671D2B3B3226.jpeg

6C78827B-3E41-4A7E-B2ED-03439829666B.jpeg

C5125832-3B47-42BE-B8E8-5C39ECFDEA2F.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

.. dan nog de haakarm van een HVC auto nabij Velsen Zuid die een portaal uit de grond trok :zegtniets:

 

Geen beste dag voor de verzekeringspotjes, lijkt mij..

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

IMG_5448-4.jpg

 

Wel treffende tekst op de hesjes van die kerels. :D

Bron: https://district8.net/zandwagen-kukelt-in-slootje-in-nootdorp.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei Mebo 07:

Daar kwam hij waarschijnlijk ook vandaan en de avond ervoor flink genuttigd. Als ik zie wat er sávond's aan alcohol achter over word gegooid door sommige "chauffeurs" dan mag de helft s'morgens om 6 uur niet rijden!

Gezien het feit dat de meeste collegae graag nog wat overhouden van hun onkostenvergoeding, vind ik overmatig drankgebruik juist meevallen. 

Met twee biertjes is het doorgaans wel klaar.

Alleen in Frankrijk gaat het wel eens scheef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
53 minuten geleden zei Vledder:

... Topdag voor de bergers.

…..

Nou, niet hier.

Want Bjørn Lægreid, bekend van de TV serie "vinterveiens helter", heet in NL geloof ik Ice road resque, klaagt openlijk over het feit dat de Hardangger Vidda, zijn hoofd regio waar hij geld verdiend, te vaak afgesloten is.

 

En wijst naar de wegbeheerder die opruiming omlaag heeft geprioriteerd op de RV 7 (Hardanger Vidda).

Het artikel staat HIER, maar ben bang dat het een + artikel is en niet te lezen voor een ieder.

 

Heb 2 screenshots erbij gedaan….

 

 

Skjermbilde.JPG

Skjermbilde.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Routier:

Gezien het feit dat de meeste collegae graag nog wat overhouden van hun onkostenvergoeding, vind ik overmatig drankgebruik juist meevallen. 

Met twee biertjes is het doorgaans wel klaar.

Alleen in Frankrijk gaat het wel eens scheef.

Dan is er veel veranderd,in het verleden "overnachtte "ik ook nog wel eens bij sommige routiers in Nederland,en ik kan je vertellen dat daar flink ingenomen werd.

Veel meer dan in Franse of Duitse kroegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen ik nog overnachtingen maakte stond ik geregeld bij Frans op den Bult (is al wel een jaar of 12 geleden) Er werd toen ook aardig wat achterover geslagen. Niet dat ze nu echt stomdronken waren maar als ze hadden moeten blazen bij aanvang van de werktijd konden er een hoop hun bedje weer in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

En soms is dat niet helemaal niet vervelend om dan nog een paar uur terug in je bed te kruipen.
De consequentie zal minder prettig zijn waarschijnlijk...

IK heb mijn plannertje wel eens gebeld dat ik niet op tijd weg kon omdat er een storing op electronisch gebied was opgetreden (ik had de wekker niet gehoord).

Hij trapte erin ,maar Ger B ( de baas) wist wél hoe laat t was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden