[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Elektrische Scania V8?


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei Sander81:

Die mannen zullen wel behoorlijk wat draaiuren maken met de kraan en maar een paar meter rijden. Dat zal wel lekker schelen in de brandstof.


Als je een r650 v8 koopt maak je je eigen volgens mij niet zo druk om de kosten van brandstof. 
 

ik vermoed dat deze auto gewoon op veel terreinen ingezet wordt waar geeist wordt dat het zo duurzaam en stil mogelijk gebeurd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei schoenenreus:


Als je een r650 v8 koopt maak je je eigen volgens mij niet zo druk om de kosten van brandstof. 
 

ik vermoed dat deze auto gewoon op veel terreinen ingezet wordt waar geeist wordt dat het zo duurzaam en stil mogelijk gebeurd. 

 

 “Ik wilde een duurzaam en stil voertuig waarmee we zo efficiënt mogelijk kunnen werken. Bij grote projecten staan de palen om de vijftig meter en dan is het erg lastig als de chauffeur steeds in- en uit moet stappen. Bovendien is een dieselmotor die de hele dag loopt nergens goed voor. Met deze Scania kan de chauffeur naast de auto blijven staan met de afstandsbediening. Daarmee kan hij alle taken van de autolaadkraan bedienen, maar hij kan de auto ook besturen en verrijden. Dat gaat allemaal volledig elektrisch. Dit betekent veel meer gemak voor de chauffeur want het voorkomt heel veel in- en uitstappen. Bovendien werkt het stil en schoon, en dat is voor iedereen beter.”

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden