[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vergunningen voor het rijden in Duitsland.


boeij118

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo Collega's,

Ik zou graag van jullie horen welke vergunning als ik moet hebben om in te vallen voor een prive rijder en transporten te doen in Duitsland.

De prive rijder heeft op het moment dat ik voor hem rijd vakantie, goed bekeken trouwens, ik ben 57 jaar en met pensioen. ik was beroeps brandweerman en dan mag je er met 55 jaar uit. Nu ben ik bezig met het invulling geven aan dingen die ik altijd al had willen doen.

Groeten Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

willem

wees eens wat duidelijker wat ga je precies doen dus transport voor derde? wat versta je onder prive rijder met en busje of vrachtauto?

En ik dacht dat als je in de vut zit je geen werk mag doen kan je je uitkering kosten,

gr.Cees53

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vergunning heeft die "priverijder" al neem ik aan. Hij moet jou al dan niet voor bepaalde tijd in dienst nemen en voor een werkgeversverklaring zorgen.

Je zou trouwens niet de eerste vutter zijn die op deze manier zijn laatste jaren in een buitenlandse gevangenis spendeert dus wees wijs en kijk uit met wie of wat je in zee gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
willem

wees eens wat duidelijker wat ga je precies doen dus transport voor derde? wat versta je onder prive rijder met en busje of vrachtauto?

En ik dacht dat als je in de vut zit je geen werk mag doen kan je je uitkering kosten,

gr.Cees53

Het betreft een vriend die een eigen trekker heeft en met een koeloplegger van een opdrachtgever transporten uitvoert. Het betreft dus een trekker oplegger combinatie. En hiervan wil ik graag weten of ik daar nog bijzondere papieren voor moet hebben om daarmee in Duitsland te mogen rijden. En wat betreft de vut ik ben 56 jaar en mag bijverdienen als ex brandweerman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Dan is er weinig aan de hand wat je vut betrefd het enige wat je dan nodig heb is een groot rijbewijs en een werkgevers verklaring, je kan je vriend er ook nog even op wijzen dat hij aan zn verzekering doorgeeft dat er een ander met zn auto op pad gaat.

gr.Cees53

Link naar opmerking
Deel via andere websites

`

als de auto een nederlands kenteken heeft hij

wel alle chauffeurs diploma's nodig (cvv) ze verzekeraar niet acoord gaat.

En als je dan van voor een bepaald jaartal bent.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Hij is 56 jaar, dus geboren voor juni 1957, dus niet diplomaplichtig:cool:

het is 1 juni 1955 hoor. maar dan is hij nog niet diploma plichtig:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wat haaald deze man zich op de hals

wat hij heeft is een groot rijbewijs. geen idee van regels e.d geen ervaring in transport

de beste man wil de weg op in het buiten land

hij komt toch niet uit polen

het lijkt mij onverstandig dat zo iemand alleen omdat hij in het bezit is van een groot rijbewijs de baan op gaat het is een raar verhaal als hij gaat rijden voor deze kennes dan weet deze kennes toch hoe en wat wan waar de vraag op dit forumzijn tijdelijke werkgever kan hem alle inlichtingen geven of deze heeft zijn eigen papier winkel niet op orde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden