[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

A27 Breda ri Gorinchem afgesloten bij Nieuwendijk


Vledder

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

^^ oeff.. zo 'rustig' is het met vrachtverkeer niet hoor.. en er wordt zeker in treintjes gereden, ik net ook op de A15... was ook jojo'en.

 

.. en bij Zaltbommel op de A2.. invoegen met een heel rijtje 'collega's'  en ff verderop, voor de brug over de Waal, stond een ANWB auto op de vluchtstrook, een pechgeval afbakenend.

Nou, ik kon een strookje opschuiven.. maar van zijn 4 kegels waren er 3 omver gereden....door voorgangers..:eek::confused:

 

Echt, denk ik dan.. ben ik dan de enige die de auto zag staan in de verte, tijdens het invoegen? (want door de invoegstrook die overgaat in de vluchtstrook kon je dat mooi zien..)

Er was nog geen signalering aanwezig.. de ANWB'er zat dus ook in zijn auto, aannemelijk te communiceren met hulptroepen..  maar dat lijkt mij dan geen pretje als je in de linkerspiegel die kegels  ziet liggen en het vrachtverkeer gewoon op rijstrook 3 blijft rijden.. :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat gejojo heb ik ook een pokke hekel aan (wie niet eigenlijk) Ik zet de cc dan maar op een dusdanige snelheid dat ik weinig snelheids wisselingen heb., en ja soms is dat net onder de 80. Het is dan niet anders maar mijn eigen veiligheid vind ik belangrijker als het gejakker. En hoe dichter ze achter mij gaan rijden hoe meer afstand ik ga houden op mijn voorganger. Ik heb geen zin in taferelen zoals meneer Bakker vandaag had.

 

Gisteren stond er een vrachtwagen met pech op de A50. Was ook duidelijk te zien en toch blijft bijna iedereen strak langs de vluchtstrook rijden. Ik gaf richting aan naar links, schoof een rijstrook op zodat ze achter mij ook (beter) zagen wat er aan de hand was maar ze vertikten het om ook maar 1 mm opzij te gaan. Het duimpje van de rijkswaterstaat medewerker mijn richting op gaf weer een tevreden gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei Da Raymzter:

Te weinig verkeer geeft ook teveel ruimte voor andere dingen. Als je niet 'scherp' hoeft te zijn, ligt een ongeluk aardig op de loer, zeker met laagstaande zon, moe van een werkdag etc erbij opgeteld.

Nou... Heb nooit iets gehad en op rustige wegen getoerd....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden