[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Goeie reclame


De Brokkenmaker

Recommended Posts

  • Administrators

Waarschijnlijk is die cylinder met een bovenloopkraan geladen maar was de trailer te hoog om ver genoeg (binnen) onder de kraan te kunnen komen.

 

Dat is mij tenminste meermaals overkomen met een staalritje; inmiddels zijn ze daar wijzer geworden en in het bezit van een laag opgebouwde trailer. Beetje zoals MCB Valkenswaard zeg maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei De Brokkenmaker:

 

 

 

APELDOORN - Op de Laan van Malkenschotenen in Apeldoorn is dinsdagmiddag 17 maart een vrachtwagen met (te) zware lading door zijn as gezakt.

>>>klik<<<

Screenshot_20200319_200521.jpg

 

 

dat vind ik niet gek , met zo een zware kooiaap erachter:D

  • Like 3
  • Haha 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Teddybeer:

Waarom niet?

 

Deze reed binnen de kortste keren ook weer.

 

Even terugdrukken, paar plaatjes er tegen lassen en klaar voor de volgende rit.

42FFE311-36E8-46E5-B591-A2E0EB72F2A7.jpeg

Omdat de dagwaarde van een simpele tautliner niet zo heel hoog is, vraag ik me af of dit economisch wel de moeite is. Technisch kan het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb me laten vertellen dat de cilinder 30 ton weegt , piek belasting heb je ook bij coils,  leg je ook 25 ton neer op een plek , die knallen ook niet ,  als de cilinder verder naar voren geladen was ,  dan had je een piek boven de trek as en midden op de assen gehad ,  nu achter de schotel en op de laatste as ,  en als je wat handig bent met een kraan krijg je hem echt wel verder onder een schuifdak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden