[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Meerdere chauffeurs op 1 vrachtwagen


jdinverbazing

Vraag

  • Forumlid

Ik zou graag willen weten hoe het met de regelgeving is gesteld omtrent het gebruik van 1 vrachtwagen door meerdere chauffeurs. Daarbij de aantekening dat de 'dagchauffeurs'  vaak als 'vaste chauffeur' op hun 'vaste auto's' rijden en dientengevolge meer 'rechten' hebben dan de 'springers' als het gaat om de inrichting van de auto met persoonlijke items en aangebrachte 'accessoires'.

Mag de 'springer' net als de 'vaste chauffeur' eisen dan wel het verlangen uitspreken op een schone en opgeruimde auto te willen zitten ?

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei Schots en Scheef:

Klopt. Ben jaren springer geweest, weet wat het is. Gewoon laten liggen zoals het ligt, en gebruiken wat je nodig bent.
 


groot gelijk heb je.

Lekker de hele dag, of meerdere dagen, tegen oma’s gehaakte gordijntjes aan loeren, zoals bij Robin. Die kijkt met zijn 1.70 overal onder door. Ik met mijn 1.90 zit OF te laag, OF ik loer er de hele tijd er tegen aan.

 

of je hebt van die piloten die de hele familie op nummerplaten of vlaggetjes aan het voorraam hebben hangen.

 

prima, maar je haalt die troep er zelf maar af als je een dag vrij neemt, of je vind het je eerste werkdag terug op je bed of op de bijrijdersstoel.

 

Ben je het daar niet mee eens, moet je zelf een auto kopen, dan kan je zelf bepalen wat er mee gebeurt..

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 uur geleden zei Marotrans:

Mag het wat minder? Iemand stelt gewoon 'n vraag!

Iemand licht gewoon te zeiken, als er niks aan gedaan wordt zoals ik las, hou je mond,of doe gewoon je ding (maar hij blijft werken daar  het was een fijn bedrijf) zei hij ga dan niet al je problemen hier ventileren want je weet hoe dat gaat. Trek de werkgever aan z'n jas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
53 minuten geleden zei road train:

Iemand licht gewoon te zeiken, als er niks aan gedaan wordt zoals ik las, hou je mond,of doe gewoon je ding (maar hij blijft werken daar  het was een fijn bedrijf) zei hij ga dan niet al je problemen hier ventileren want je weet hoe dat gaat. Trek de werkgever aan z'n jas 

Ik lees de openingspost als een vraag aan medeleden, wat verder te doen. Als jij dat zeiken noemt, en ook een medelid hier én in een ander topic daar nog in betrekt, vind ik dat vrij ver gaan.

 

Vandaar mijn opmerking, terug naar het onderwerp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 minuten geleden zei Marotrans:

Ik lees de openingspost als een vraag aan medeleden, wat verder te doen. Als jij dat zeiken noemt, en ook een medelid hier én in een ander topic daar nog in betrekt, vind ik dat vrij ver gaan.

 

Vandaar mijn opmerking, terug naar het onderwerp.

Dat mag jij vinden, hij kan bij zijn werkgever geen gelijk halen,en daarom ventierd hij het hier maar kijken wat wij er van vinden , maar ja hier krijg je 500 verschillende meningen is dat reëel dan ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
6 minuten geleden zei road train:

Dat mag jij vinden, hij kan bij zijn werkgever geen gelijk halen,en daarom ventierd hij het hier maar kijken wat wij er van vinden , maar ja hier krijg je 500 verschillende meningen is dat reëel dan ???

 

Dat is de bedoeling van een forum ja!

Hier meningen van anderen horen en daar mee aan de gang gaan om zelf een oplossing te bedenken en misschien wel aan te dragen bij de werkgever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

RoadTrain, even serieus. Ik begrijp totaal niet wat je hier nu wil zeggen en ik denk meerderen met mij.
Als jij nu eerst eens probeert om íets meer tijd te nemen en jou reactie's in normaal leesbaar Nederlands te schrijven en vooral op je interpunctie te letten zijn we ook al een heel eind. Schrijf het eerst, lees het dan nog eens over en corrigeer -daar waar nodig- voor je iets plaatst. Ik begrijp dat we vroeger niet allemaal een 10 voor taal hadden op school, maar je maakt mij ook niet wijs dat je zeven dagen van de week zo dronken bent dat je dit soort wartaal steeds plaatst.

Ja Pierre zo ken ik je weer , en drank ik drink niet.al 10 jaar niet meer. Maar laat maar kheb daar geen zin meer in het is bij jouw toch altijd het zelfde , het moet zus en zo anders snap jij het niet ,ik zie wel dat je tegenwoordig ook wat netter bent in je woorden keuze:ja: siert je wel hoor.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei Marotrans:

 

Dat is de bedoeling van een forum ja!

Hier meningen van anderen horen en daar mee aan de gang gaan om zelf een oplossing te bedenken en misschien wel aan te dragen bij de werkgever.

Dat heeft hij al aangekaart zijn werkgever gaat er niet op in , dus wat nu dan?? Zeg het maar Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei road train:

Dat weet ik ook wel ,zo ben ik.komt soms het beste over en sommige kunnen daar door heen lezen, maar de meeste niet.;)

Het komt op mij erg onbeschoft en onnadenkend over met vooral een persoonlijk tintje; Jij.... Moet..... Mij..... Gewoon...... Niet. Vind ik gek want wij kennen elkaar niet, hebben elkaar nog nooit gezien dan wel ontmoet. En je vraagt wel heel inlevingsvermogen van medelezers die vooral 'door jou' en je bedoelingen heen moeten lezen.

Je kunt je ook gewoon wat hoffelijker en fatsoenlijker gedragen zonder iedere keer dat zure venijn van je te spuwen. Maar dat zeg ik: Dat denk ik.

  • Like 2
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
1 uur geleden zei road train:

Dat heeft hij al aangekaart zijn werkgever gaat er niet op in , dus wat nu dan?? Zeg het maar Maarten.

 

Een pasklare oplossing kun je hier ook niet verwachten 

 

18 minuten geleden zei road train:

Ja Henri neem nog maar eenbiertjebiertje 

 

Ga je weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei road train:

Dat weet ik ook wel ,zo ben ik.komt soms het beste over en sommige kunnen daar door heen lezen, maar de meeste niet.;)

Als de meesten er al niet 'doorheen kunnen lezen', waarom vraag jij jezelf dan niet af of je begrijpelijk schrijft en praat ? Ik zou mezelf toch wel even achter de oren krabben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Gaat dit topic nu over de vraag van @jdinverbazing of over de schrijfstijl van @road train?

 

Hij schrijft al jaren zo, tòch? 

 

Klopt, hij is soms een tikje ongenuanceerd. Zijn er meer hier. LB, leven en laten leven. Iedere gek zijn gebrek... 

 

Ik lees door de nukken heen, mss en tip voor anderen. Neem de opmerkingen van @road train vooral niet te persoonlijk. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Daarom zei ik ook al, terug naar het onderwerp.

 

Ik ga echt niet op iedere slak zout leggen (deze discussie gaat mij al te ver), een geintje is leuk maar als er derden bij betrokken worden is de lol er af. Nukken of niet, gebreken wil ik het niet eens noemen, niet iedereen is de kunst machtig om tussen de regels door te lezen. 

 

Ik zei al eerder back on topic, road train zei laat maar: dat moesten we maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei jdinverbazing:

Als de meesten er al niet 'doorheen kunnen lezen', waarom vraag jij jezelf dan niet af of je begrijpelijk schrijft en praat ? Ik zou mezelf toch wel even achter de oren krabben.

Ja tis maar net wat je wilt lezen,.:bey: dus ga bij je werkgever liggen klagen, mocht dat niet helpen kun je altijd nog ff hier je gal spuwen. Ik val je niet persoonlijk aan . maar je hebt zelf al diverse dingen geprobeerd ook bij de werkgever dacht ik heeft tot nu toe geen resultaat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 uur geleden zei road train:

Ja tis maar net wat je wilt lezen,.:bey: dus ga bij je werkgever liggen klagen, mocht dat niet helpen kun je altijd nog ff hier je gal spuwen. Ik val je niet persoonlijk aan . maar je hebt zelf al diverse dingen geprobeerd ook bij de werkgever dacht ik heeft tot nu toe geen resultaat .

Ik kan niet bij mijn 'werkgever' klagen. Wat ik wèl kan doen is klagen bij mijn direct verantwoordelijken en dat zijn de planners. Zij zetten de meldingen en klachten door naar het hogere management segment. Zo zijn zij er vanaf en ik hoor er vervolgens nooit meer wat over.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid



Ik kan niet bij mijn 'werkgever' klagen. Wat ik wèl kan doen is klagen bij mijn direct verantwoordelijken en dat zijn de planners. Zij zetten de meldingen en klachten door naar het hogere management segment. Zo zijn zij er vanaf en ik hoor er vervolgens nooit meer wat over.



Zulke problemen niet bij planners neerleggen(die kijken meestal alleen maar dat die auto geld oplevert).
Neem aan dat je ook niet aangenomen bent door een planner.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei andremast:

Zulke problemen niet bij planners neerleggen(die kijken meestal alleen maar dat die auto geld oplevert).
Neem aan dat je ook niet aangenomen bent door een planner.

Toch is dat de weg die ik moet nemen volgens de planners zelf. Klinkt deze zinsnede van planners u misschien bekend in de oren; "Wij weten alles".

Als het aantal planners had gelegen was ik helemaal niet aangenomen. Dat zegt een hoop over mij (natuurlijk) maar ook over hen (uiteraard). Het is altijd wel een tweerichtingsverhaal. U herinnert zich wellicht de 'storingsverhalen' nog waarbij de planners het uiteindelijk de chauffeurs verboden nog spontaan naar de garage te fietsen voor, vaak kleine reparaties. Dan is er nog een voor mij onduidelijke randfiguur qua functie, die via de planners deze oekaze in steen (de memo via de bc) heeft gebeiteld.

Ik heb het uiteindelijk opgegeven en samen met mij nog een aantal dag en avondchauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden