Spring naar bijdragen

Kuikentjes in Irak


Nagamiji

Recommended Posts

13 uur geleden zei corydon:

Onzin.

T gemiddelde ei dat word gedumpt breekt. Denk dat ze zijn los gelaten

 

 

Dat vermoedde ik ook al, Indonesiërs zijn experts in het verspreiden van fake-news. 

Ik zou willen dat ik de mannen kon verstaan... 🙈

 

De kuikentjes zijn wel schattig, maar verloren zonder moeder kip en in deze omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Nagamiji:

 

 

De kuikentjes zijn wel schattig, maar verloren zonder moeder kip en in deze omstandigheden.


Nou bij de boeren waar we de kippen laden als ze 17 weken oud zijn zitten alleen maar kippen van 1 leeftijd.

Dus als die boer 80000 kuikens geleverd krijgt dan zitten daar geen moeder kippen bij want de moederkippen zijn dan nog steeds 
op een ander bedrijf broedeitjes aan het leggen,
Dus de kuikens zullen het zonder moeder moeten doenLOL

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
40 minuten geleden zei Kiepenboer:


Nou bij de boeren waar we de kippen laden als ze 17 weken oud zijn zitten alleen maar kippen van 1 leeftijd.

Dus als die boer 80000 kuikens geleverd krijgt dan zitten daar geen moeder kippen bij want de moederkippen zijn dan nog steeds 
op een ander bedrijf broedeitjes aan het leggen,
Dus de kuikens zullen het zonder moeder moeten doenLOL

En de vader heeft zich bewusteloos genaaid....😀😀😀😀😀

Die interesseert t ook niet zoveel.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Elke haan heeft gemiddeld een stuk of 8 hennen ter beschikking.

Maar wat echt erg is>> tijdje terug een koppel van die moederdieren geladen van 70 weken oud in Bels.
De hanen die daar bij zaten waren niet goed genoeg meer>> iets met slechte bevruchting, dus naar de slacht

Daar kwamen jonge hanen bij van 20 weken oud en die moeten het dan maar doen met die ouwe wijven van 70 weken oud😂😂

  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden