Spring naar bijdragen

Tijd om mij voor te stellen.

DwiseD
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Beste mensen,

Ik probeer het maar even door reactie te geven dit topic. Ik lees al een hele tijd mee en probeerde al eerder een topic aan te maken om me voor te stellen maar dit gaat niet.

Ik krijg zeg maar het balkje om nieuwe topic aan te maken niet werkend.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt en ook voor de vaak zinvolle en soms wat minder zinvolle onderwerpen 😉

Heb er zeker al wat aan gehad!

Grt Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Bedankt voor het welkom!

Nog ff kort echt voorstellen dan.

Ik heet Dennis woon met vrouw en 2 jonge kids samen in Brabant.

Sinds een jaar weer in het transport werkzaam na 10 jaar zorg. Dat liep om verschillende redenen niet goed meer.

In mijn leven voor de zorg bij defensie als chauffeur gewerkt en dus ook rijbewijzen gehaald. Liefde voor rijden is er altijd gebleven.

Vandaar vorig jaar code 95 gehaald. Had ik daarvoor nooit nodig... Heb toen ook Adr gehaald wat ik nu eigenlijk niet echt nodig heb maar goed...

Werk nu bij een bedrijf waar ik oa. veel lengtetransport met tautliners doe, maar ook andere takken van transport. Pallet is me zeker ook niet vreemd 😉

Ik heb laatste tijd veel info hier kunnen vinden. Erg fijn.

Hoop nu met momenten wat actiever aanwezig te zijn.

Tot spreeks en misschien tot ziens

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...

De hitte neemt steeds meer toe.

Beste mensen wij zijn nu beiden gepensioneerd.

Hebben in ons leven aardig wat kilometers gereden,

Ook hebben we met ons camper heel wat afgereden maar de hitte neemt steeds meer toe en met die hitte plakt mijn broek behoorlijk aan mijn naad en krijg uitslag tussen mijn liezen we hebben geen spijtig genoeg hebben we geen airconditioning die de boel kan verkoelen, we rijden nog steeds veel kilometer achtereen de stoel is dan ook behoorlijk bezweet.

Wie heeft een oplossing voor ons??? om toch met warm weer onze afstanden af te leggen zonder steeds weer te stoppen om de vocht uit je broek te krijgen.

Ik heb ook een zak met silica gel onder mijn naad gelegd toen ik al behoorlijk bezweet was dat heeft een klein beetje geholpen, maar daar mee is het probleem niet opgelost.

Wij zien uit naar jullie tips.

Met een hartelijke groet,

J.J en zijn vrouwlief.

Ps, ik zag ook geen andere mogelijkheid dan me hier voor te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op het forum.

In de hitte is het (soms) nodig om kleding van bepaalde stoffen te mijden en sommige zijn juist aanbevolen.

Echte sportkleding is gemaakt om de huid droog te houden. Dat voorkomt dus uitslag.

Een goed absorberende handdoek op de stoel leggen, die neemt dan het vocht op.

Heeft u polyester stoelhoezen? Dan zou ik die even verwijderen.

Er zijn ventilators die je aan het dashboard kan klemmen. De luchtstroom verkoeld.

Talkpoeder kan hitte-uitslag voorkomen, maar met de juiste kleding is dat wellicht niet nodig.

Hoe fijner de poeder, hoe beter die werkt. Grove poeder is niet prettig.

Er zijn ook speciale kussens en andere verkoelende artikelen, maar die ken ik alleen vanuit Japan.

Ik hoop dat u wat heeft aan bovenstaand. Sterkte met de uitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
5 minuten geleden zei martje:

ik weet niet of ze nog bestaan maar vroeger had je van die kralen zitting voor open over de stoel, zodat je rug niet helemaal aan de rugleuning kwam er zat dan altijd wat lucht tussen, is goedkoper dan een airco inbouwen.....

groeten Martje

Nou die bestaan nog hoor👍
Ff Google raadplegen. Div winkels verkopen dat nog. 

A7DB77C7-B8EE-4C07-AE5A-E14F91D50206.jpeg

• Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Nagamiji:

Ik heb ze wel eens gezien in een auto, maar wist nooit waar ze voor dienden. 

Zijn ze niet erg hard om op te zitten? 

Is in begin even vreemd maar omdat ze ook in de bekleding gedrukt worden is het niet zo dat je echt het gevoel hebt dat je op een plank zit. Hele Kralengedoe is flexibel dus zet zich naar je lichaam. 
werkt masserend en ventilerend. 

• Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei roadtrain:

Is in begin even vreemd maar omdat ze ook in de bekleding gedrukt worden is het niet zo dat je echt het gevoel hebt dat je op een plank zit. Hele Kralengedoe is flexibel dus zet zich naar je lichaam. 
werkt masserend en ventilerend. 

Glijdt het ook niet enorm?

Ik draag altijd rokken, sommige stoelen/zittingen glijden heel erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 18-8-2020 om 16:37 zei J.J:

De hitte neemt steeds meer toe.

Beste mensen wij zijn nu beiden gepensioneerd.

Hebben in ons leven aardig wat kilometers gereden,

Ook hebben we met ons camper heel wat afgereden maar de hitte neemt steeds meer toe en met die hitte plakt mijn broek behoorlijk aan mijn naad en krijg uitslag tussen mijn liezen we hebben geen spijtig genoeg hebben we geen airconditioning die de boel kan verkoelen, we rijden nog steeds veel kilometer achtereen de stoel is dan ook behoorlijk bezweet.

Wie heeft een oplossing voor ons??? om toch met warm weer onze afstanden af te leggen zonder steeds weer te stoppen om de vocht uit je broek te krijgen.

Ik heb ook een zak met silica gel onder mijn naad gelegd toen ik al behoorlijk bezweet was dat heeft een klein beetje geholpen, maar daar mee is het probleem niet opgelost.

Wij zien uit naar jullie tips.

Met een hartelijke groet,

J.J en zijn vrouwlief.

Ps, ik zag ook geen andere mogelijkheid dan me hier voor te stellen.

Ik vindt het eigenlijk wel mooi dat jij in je voorstel schrijfsel gelijk over je naad begint😆

groeten martje

• Thanks 1
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites