DwiseD 15 Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Beste mensen, Ik probeer het maar even door reactie te geven dit topic. Ik lees al een hele tijd mee en probeerde al eerder een topic aan te maken om me voor te stellen maar dit gaat niet. Ik krijg zeg maar het balkje om nieuwe topic aan te maken niet werkend. Weet iemand hoe dit op te lossen? Alvast bedankt en ook voor de vaak zinvolle en soms wat minder zinvolle onderwerpen 😉 Heb er zeker al wat aan gehad! Grt Dennis 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators doemijnbest 2701 Geplaatst 22 april 2020 Administrators Share Geplaatst 22 april 2020 Van harte welkom op het CF Dennis en leuk dat je je eigen even voorstelt ! Het is een grote bron van informatie op het transportgebied en ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid trieftol 14870 Geplaatst 22 april 2020 Forumlid Share Geplaatst 22 april 2020 Weest welkom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid HIT 6529 Geplaatst 22 april 2020 Forumlid Share Geplaatst 22 april 2020 Hallo DwiseD, als het goed is heb je nou ook je eigen lijntje 🙂 Leuk je hier te zien en veel plezier hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Welkom op CF. Je eerste berichten moeten goedgekeurd worden. Ik weet niet hoeveel en daarna kan je vrij plaatsen conform de forumregels natuurlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid andremast 9998 Geplaatst 22 april 2020 Forumlid Share Geplaatst 22 april 2020 Welkom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
DwiseD 15 Geplaatst 23 april 2020 Auteur Share Geplaatst 23 april 2020 Bedankt voor het welkom! Nog ff kort echt voorstellen dan. Ik heet Dennis woon met vrouw en 2 jonge kids samen in Brabant. Sinds een jaar weer in het transport werkzaam na 10 jaar zorg. Dat liep om verschillende redenen niet goed meer. In mijn leven voor de zorg bij defensie als chauffeur gewerkt en dus ook rijbewijzen gehaald. Liefde voor rijden is er altijd gebleven. Vandaar vorig jaar code 95 gehaald. Had ik daarvoor nooit nodig... Heb toen ook Adr gehaald wat ik nu eigenlijk niet echt nodig heb maar goed... Werk nu bij een bedrijf waar ik oa. veel lengtetransport met tautliners doe, maar ook andere takken van transport. Pallet is me zeker ook niet vreemd 😉 Ik heb laatste tijd veel info hier kunnen vinden. Erg fijn. Hoop nu met momenten wat actiever aanwezig te zijn. Tot spreeks en misschien tot ziens Dennis 8 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
J.J 2 Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 De hitte neemt steeds meer toe. Beste mensen wij zijn nu beiden gepensioneerd. Hebben in ons leven aardig wat kilometers gereden, Ook hebben we met ons camper heel wat afgereden maar de hitte neemt steeds meer toe en met die hitte plakt mijn broek behoorlijk aan mijn naad en krijg uitslag tussen mijn liezen we hebben geen spijtig genoeg hebben we geen airconditioning die de boel kan verkoelen, we rijden nog steeds veel kilometer achtereen de stoel is dan ook behoorlijk bezweet. Wie heeft een oplossing voor ons??? om toch met warm weer onze afstanden af te leggen zonder steeds weer te stoppen om de vocht uit je broek te krijgen. Ik heb ook een zak met silica gel onder mijn naad gelegd toen ik al behoorlijk bezweet was dat heeft een klein beetje geholpen, maar daar mee is het probleem niet opgelost. Wij zien uit naar jullie tips. Met een hartelijke groet, J.J en zijn vrouwlief. Ps, ik zag ook geen andere mogelijkheid dan me hier voor te stellen. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Welkom op het forum. In de hitte is het (soms) nodig om kleding van bepaalde stoffen te mijden en sommige zijn juist aanbevolen. Echte sportkleding is gemaakt om de huid droog te houden. Dat voorkomt dus uitslag. Een goed absorberende handdoek op de stoel leggen, die neemt dan het vocht op. Heeft u polyester stoelhoezen? Dan zou ik die even verwijderen. Er zijn ventilators die je aan het dashboard kan klemmen. De luchtstroom verkoeld. Talkpoeder kan hitte-uitslag voorkomen, maar met de juiste kleding is dat wellicht niet nodig. Hoe fijner de poeder, hoe beter die werkt. Grove poeder is niet prettig. Er zijn ook speciale kussens en andere verkoelende artikelen, maar die ken ik alleen vanuit Japan. Ik hoop dat u wat heeft aan bovenstaand. Sterkte met de uitslag. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid martje 512 Geplaatst 18 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2020 ik weet niet of ze nog bestaan maar vroeger had je van die kralen zitting voor open over de stoel, zodat je rug niet helemaal aan de rugleuning kwam er zat dan altijd wat lucht tussen, is goedkoper dan een airco inbouwen..... groeten Martje 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7774 Geplaatst 18 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2020 5 minuten geleden zei martje: ik weet niet of ze nog bestaan maar vroeger had je van die kralen zitting voor open over de stoel, zodat je rug niet helemaal aan de rugleuning kwam er zat dan altijd wat lucht tussen, is goedkoper dan een airco inbouwen..... groeten Martje Nou die bestaan nog hoor👍 Ff Google raadplegen. Div winkels verkopen dat nog. 3 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Kiepenboer 3587 Geplaatst 18 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2020 Gebruikte die ook altijd in het aircolooze tijdperk en werkte wel goed en je kreeg er niet zoeen zweetrug en kont van. Kwam ze onlangs nog tegen in het schuurtje. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 6 uur geleden zei Kiepenboer: Gebruikte die ook altijd in het aircolooze tijdperk en werkte wel goed en je kreeg er niet zoeen zweetrug en kont van Ik heb ze wel eens gezien in een auto, maar wist nooit waar ze voor dienden. Zijn ze niet erg hard om op te zitten? 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7774 Geplaatst 19 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2020 1 uur geleden zei Nagamiji: Ik heb ze wel eens gezien in een auto, maar wist nooit waar ze voor dienden. Zijn ze niet erg hard om op te zitten? Is in begin even vreemd maar omdat ze ook in de bekleding gedrukt worden is het niet zo dat je echt het gevoel hebt dat je op een plank zit. Hele Kralengedoe is flexibel dus zet zich naar je lichaam. werkt masserend en ventilerend. 4 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 1 uur geleden zei roadtrain: Is in begin even vreemd maar omdat ze ook in de bekleding gedrukt worden is het niet zo dat je echt het gevoel hebt dat je op een plank zit. Hele Kralengedoe is flexibel dus zet zich naar je lichaam. werkt masserend en ventilerend. Glijdt het ook niet enorm? Ik draag altijd rokken, sommige stoelen/zittingen glijden heel erg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7774 Geplaatst 19 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2020 10 minuten geleden zei Nagamiji: Glijdt het ook niet enorm? Ik draag altijd rokken, Daar heb ik geen ervaring mee🙈 2 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid iveco 35c17 2350 Geplaatst 19 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2020 17 minuten geleden zei Nagamiji: Glijdt het ook niet enorm? Ik draag altijd rokken, sommige stoelen/zittingen glijden heel erg. Zou dat aan de zitting liggen of aan je rok?😅 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 17 minuten geleden zei iveco 35c17: Zou dat aan de zitting liggen of aan je rok?😅 Ik heb het niet bij alle zittingen, dus ik dacht dat het dan niet aan mijn rok ligt. Ook aan "graad" van de zitting, dus in welke hoek die staat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid iveco 35c17 2350 Geplaatst 19 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2020 3 uur geleden zei Nagamiji: Ook aan "graad" van de zitting, dus in welke hoek die staat. Daar kan je vaak wat aan doen door de instelling van de stoel te veranderen. Dan verander je de glijstand in de duwstand 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 1 uur geleden zei iveco 35c17: instelling van de stoel te veranderen. In de auto, maar niet overal 🙊 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid martje 512 Geplaatst 19 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2020 13 uur geleden zei roadtrain: Daar heb ik geen ervaring mee🙈 je kunt je rok eerst helemaal omhoog doen dan glijdt het misschien niet zo veel, (misschien dan he) groeten martje 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid martje 512 Geplaatst 19 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 augustus 2020 Op 18-8-2020 om 16:37 zei J.J: De hitte neemt steeds meer toe. Beste mensen wij zijn nu beiden gepensioneerd. Hebben in ons leven aardig wat kilometers gereden, Ook hebben we met ons camper heel wat afgereden maar de hitte neemt steeds meer toe en met die hitte plakt mijn broek behoorlijk aan mijn naad en krijg uitslag tussen mijn liezen we hebben geen spijtig genoeg hebben we geen airconditioning die de boel kan verkoelen, we rijden nog steeds veel kilometer achtereen de stoel is dan ook behoorlijk bezweet. Wie heeft een oplossing voor ons??? om toch met warm weer onze afstanden af te leggen zonder steeds weer te stoppen om de vocht uit je broek te krijgen. Ik heb ook een zak met silica gel onder mijn naad gelegd toen ik al behoorlijk bezweet was dat heeft een klein beetje geholpen, maar daar mee is het probleem niet opgelost. Wij zien uit naar jullie tips. Met een hartelijke groet, J.J en zijn vrouwlief. Ps, ik zag ook geen andere mogelijkheid dan me hier voor te stellen. Ik vindt het eigenlijk wel mooi dat jij in je voorstel schrijfsel gelijk over je naad begint😆 groeten martje 1 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nagamiji 2243 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 4 uur geleden zei martje: je rok eerst helemaal omhoog doen Fijn uitzicht voor beroepschauffeurs naast me. Geen optie, plus dan gaat mijn rok te veel kreukelen. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid dieselsnuivertje 198 Geplaatst 20 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 20 augustus 2020 Dan is je rok te lang😊 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7774 Geplaatst 20 augustus 2020 Forumlid Share Geplaatst 20 augustus 2020 15 minuten geleden zei dieselsnuivertje: Dan is je rok te lang😊 Of je benen zijn te kort. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts