Spring naar bijdragen

Huh???


Nagamiji

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei Pierre:

 

Al heeft hij 5 stapeltjes, iedere keer weet hij precies de juiste kaart eruit te pakken in steeds hetzelfde filmpje. Dàt begrijp ik niet.

Zie iveco zijn andwoord.

En als je wilt dat van mij......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

Leg het eens uit dan Ibo.
Ik speel 4 keer hetzelfde filmpje af maar neem iedere keer een andere kaart in gedachte. En iedere keer legt de man de juiste kaart weg
Natuurlijk is dit een truc, maar ik snap niet hoe hij werkt

De eerste hand heeft hij vast...        tweede hand heeft hij

ruiten koning en boer                        schoppen koning koningin boer

klaver koningin en boer                     ruiten koningin

harten koningin                                   harten koning

 

Wij noemden die koningin, maar de meeste de vrouw geloof ik. Ben geen kaartspeler. Ooit 1 keer gedaan op de olau line. verloor zomaar een tientje in ongeveer 1 minuut. Besloot gelijk dat ik nooit meer gok. En heb dat ook nooit meer gedaan.

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Haha ik moet eerlijk zeggen dat ik hem eerst ook niet doorhad. Nu schat ik mezelf toch niet zo achterlijk in.... Had jullie toch ff nodig om hem te snappen. Best flauw eigenlijk als je hem eenmaal wel snapt.... Maar dat zal vaak zo zijn denk ik bij dit soort dingen...

Wel weer wat geleerd vandaag 😉

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Pierre:

 

Al heeft hij 5 stapeltjes, iedere keer weet hij precies de juiste kaart eruit te pakken in steeds hetzelfde filmpje. Dàt begrijp ik niet.

In dat stapeltje wat hej de tweede keer laat zien zal nooit jouw kaart zitten Pierre. Is een heel ander stapeltje. kijk maar naar murphy zijn pan am antwoord. en klaver is geen schoppen toch?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden