[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 dagen Terschelling.


roadtrain

Recommended Posts

9 minuten geleden zei roadtrain:

vond het wel bijzonder.

Bijzonder? Die boot had allang uit de vaart genomen moeten worden, met al dat roest en een lint ipv een klep, tòch? 

 

Stond jij zo dicht bij de rand? Brrrrr, voor mij te veel spanning. Geen idee of je daar kan verdrinken als iets mis gaat... :(

 

Ben je al terug op het vaste-land? Gelukkig...  of anders wens ik je een degelijkere boot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Nagamiji:

Bijzonder? Die boot had allang uit de vaart genomen moeten worden, met al dat roest en een lint ipv een klep, tòch? 

 

Stond jij zo dicht bij de rand? Brrrrr, voor mij te veel spanning. Geen idee of je daar kan verdrinken als iets mis gaat... :(

 

Ben je al terug op het vaste-land? Gelukkig...  of anders wens ik je een degelijkere boot. 

Soms ben je te bang......

het is net als met vliegen: je gaat er van uit dat de piloot ook weer naar huis wil. Dat geld ook voor de schipper. 
 

(ik heb een collega die durft niet eens met de boot naar Texel🙈). Prima doe ik het toch)😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Gast doemijnbest
Op 29-4-2020 om 15:24 zei roadtrain:

Weer niks met die foto’s  😂

lijkt hetzelfde probleem als een tijdje geleden, ik geef het door ! Thx !! Was het trouwens niets iets met Tapatalk fout de vorige keer ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei doemijnbest:

lijkt hetzelfde probleem als een tijdje geleden, ik geef het door ! Thx !! Was het trouwens niets iets met Tapatalk fout de vorige keer ?

 

Dat is van 29-4...

nu geen problemen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden