Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid
51 minuten geleden zei schoenenreus:

Haha ja het kan mij juist weer niet hard genoeg gaan, hardste dat ik tot nu toe gereden heb is 283 km/h

 

Op 4 wielen vind ik het ook wel leuk om het gaspedaal helemaal in te trappen, op 2 wielen heb ik er veel meer moeite mee.

 

Een kameraad van mij had ooit eens een nieuwe auto gekocht en hij wou wel eens weten wat de top was. Wij de grens over en plankgas geven. Top was 235. Wij weer vol gas terug richting Nederland worden we nog ingehaald. ik hoor hem nog schelden op die Duitser LOL

  • Haha 3
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei edje:

Op 4 wielen vind ik het ook wel leuk om het gaspedaal helemaal in te trappen, op 2 wielen heb ik er veel meer moeite mee.

 

Een kameraad van mij had ooit eens een nieuwe auto gekocht en hij wou wel eens weten wat de top was. Wij de grens over en plankgas geven. Top was 235. Wij weer vol gas terug richting Nederland worden we nog ingehaald. ik hoor hem nog schelden op die Duitser LOL

 Dat is ook voor mij de reden om nooit mijn motorrijbewijs te halen want dat ga ik niet overleven ben ik bang.....

Link naar opmerking
  • Forumlid
6 minuten geleden zei trieftol:

Gewoon een motor kopen die niet hard kan, heb ik ook gedaan 

Je kan je met 100 ook goed te pletter rijden hoor. En je hoeft t niet zelf te doen.....

Mijn eerste was 350cc en tweede en derde een chopper 650/750cc die rijden zowiezo niet lekker als je de Max zoekt. 
nu burgman 400cc rijd ook lekker relaxed. 
Tsja en een beetje zelfbeheersing helpt ook wel. 

Link naar opmerking
  • Forumlid
6 minuten geleden zei trieftol:

Gewoon een motor kopen die niet hard kan, heb ik ook gedaan 

Vorig jaar heb ik twee weken op een Yamaha xvs 1100 dragstar rondgereden. Het nodigt niet uit om hard te gaan, rijd best goed en ziet er lekker classic uit. Ik twijfel nog steeds wat voor fiets ik zal kopen (twijfel al bijna twee jaar :confused:)

Link naar opmerking
  • Forumlid

heb lang een goldwing gereden...

zo een waar je lekker in de bank kunt gaan zitten...

met een muziekje erbij...

en een sigaretje onderweg kunt roken met een systeem helm..

 

een race motor had ik een keer geleend van me broer..

maar als ik die ga kopen...zou ik alvast meteen een kist erbij moeten kopen..

dus maar niet gedaan :D 

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei trieftol:

Gewoon een motor kopen die niet hard kan, heb ik ook gedaan 

Van voor een tandje of 2 groter en die gaaaaaat 😁

 

Ik had op de Ducati monster 750 een tandje kleiner gestoken van voor, trok wel monsterachtig op toen 😊

Die toen weggedaan omdat ik de uitlaten over het beton schraapte en toen een 748 gekocht....

  • Haha 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
13 minuten geleden zei Durashift:

Of op die link 'manage attachments' klikken, denk ik.

 

Heb ik nu dus ook ff gedaan.. omdat ik tegen dezelfde melding aanloop..

 

Daar word ik niks wijzer van. Ik zie de foto's die ik heb geplaatst, ik zie de betreffende topics.. maar, zoals Roadtrain al schrijft: ik zie nergens een verwijder optie. Wél een filter optie.. maar dat doet niks.

Naar het betreffende topic gaan en dan proberen te verwijderen lukt niet..want de bewerkingsknop is natuurlijk al lang niet meer actief.

 

Catch22 gevalletje?

 

In ieder geval doet de term 'manage' niet wat je ervan mag verwachten.. maar goed, dat is de forumsoftware ontwikkelaars aan te merken en niet de beheerders/moderators alhier, lijkt mij.

 

Link naar opmerking
Gast doemijnbest

Onze expert is nu in het systeem aan het kijken en dus kunnen bepaalde zaken even niet goed functioneren.

 

Voor zover bij ons bekend hebben er geen veranderingen plaats gevonden dus het is een vreemde zaak.😪

Link naar opmerking
Gast doemijnbest

Er is naar gekeken en we hebben ook wat gevonden maar kunnen het NU niet verhelpen. We zijn  er mee bezig zijn en alles op mb er op kan alleen kB accepteert hij niet op een vreemde manier. Tenminste zo lijkt het op dit moment . Wordt ASAP vervolgt !!

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden