[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Test in Spanje met Super-LZV, 32 meter 70 ton


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Europa kan een voorbeeld nemen aan Spanje als het gaat om de implementatie van slimme vervoersconcepten. De logistiek dienstverlener Distrimur uit Murcia gaat door Spanje rijden met een 32 meter lange, 70 ton wegende LZV geschikt voor koeltransport.

 

Helaas geen plaatje kunnen oploaden

 

Hier kun je het hele verhaal lezen en de foto's bekijken: TTM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het lijkt me geen kwestie van "uitvinden". Meer van de mogelijkheden bieden om ermee de weg op te kunnen. En daarbij heeft ieder land met verschillende omstandigheden te maken. Australie lijkt me nou over een iets ander wegennet te beschikken dan bijvoorbeeld Nederland. 

 

Duitsland houdt nog steeds vast aan de 40 ton treingewicht, ook voor LZV. Kent iemand de reden daarachter? Kan me niet voorstellen dat de Duitse wegen zo slap zijn dat ze niet meer aankunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
52 minuten geleden zei Vledder:

Het lijkt me geen kwestie van "uitvinden". Meer van de mogelijkheden bieden om ermee de weg op te kunnen. En daarbij heeft ieder land met verschillende omstandigheden te maken. Australie lijkt me nou over een iets ander wegennet te beschikken dan bijvoorbeeld Nederland. 

 

Duitsland houdt nog steeds vast aan de 40 ton treingewicht, ook voor LZV. Kent iemand de reden daarachter? Kan me niet voorstellen dat de Duitse wegen zo slap zijn dat ze niet meer aankunnen.

Laat de Duitse staat nu ook net de grootste aandeelhouder zijn van de Deutsche Bundesbahn ,de Duitse spoorwegen.

Hoe moeilijker je t het wegvervoer maakt,hoe meer lading er naar de spoorwegen vloeit.

Dat is nooit anders geweest daar,al men daar vroeger geen vergunningstelsel,intensieve controles op wegverkeer,het rijtijdenbesluit en een rijverbod op zaterdageh en zon en feestdagen had gehad waren de Duitse spoorwegen allang failliet geweest.

Die leven bij het onderdrukken van het wegvervoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 uur geleden zei europeaan:

Laat de Duitse staat nu ook net de grootste aandeelhouder zijn van de Deutsche Bundesbahn ,de Duitse spoorwegen.

In de VS bijna t zelfde De spoorwegen zijn privé maar hebben zoveel macht Daarom is hier het totale gewicht zo laag. Op een paar staten na.

 

En een plaatje...

camion_mas_grande-1024x683.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden