[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Garmin kondigt 3 nieuwe trucknavigatie devices aan.


corne64

Recommended Posts

  • Forumlid
10 uur geleden zei andremast:

Soms is navi beetje in de war🙄

 

Gezien die 130 km/h.. heb je 'm in de pkw modus staan?

 

Blokje  om heb ik met de TT bridge soms ook last van , daarstraks nog in Doorwerth.

 

Het stomme is: dan ben ik er ff niet een paar weken geweest.. zit dat ff niet meer in mijn systeem om dat stukje te negeren.. :mad:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Verders blijf ik het knap vinden dat de TT bridge navi mij, IN truckmodus, nog steeds over de Waalbrug wilt leiden. Mag ik op 10 centimeter na niet onderdoor.. en ben er ook te zwaar voor.

Maar kennelijk staat die afsluitingsdata niet goed in de data van TT?

Deze afsluiting is er al bijna een jaar.. genoeg tijd om te finetunen in de data/software, toch?

 

Hele afsluitingen voor alle gemotoriseerd verkeer gaan dan wel redelijk goed, vind ik. Is makkelijker te programmeren, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2020 om 21:52 zei Teddybeer:

 

Ik bel/werk ook met mijn eigen telefoon, uit vrije wil.

 

Heb jaren met 2 van die rotdingen lopen slepen. Sinds ik in mijn eigen telefoon 2 simkaarten kan plaatsen heb ik dat geval van mijn werk weer ingeleverd. Het enige wat ik moet doen is bij elke uitgaande oproep selecteren welke simkaart ik wil gebruiken.

 

Je kan zelfs 2 Whatt’s app versies installeren, om gewoon via 2 accounts te kunnen appen.

 

En je krijgt oproepen van beide simkaarten automatisch via je carkit. Geen gekloot meer met overzetten of wat dan ook.

 

sinds kort krijgen we van de baas ook telefoons met duo-sim. maar ik hou het gewoon bij mijn eigen telefoon.

Snuif, duidelijk Jan 😳🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei andremast:


 navi(transics)normaal.

 

 

Daar ga ik niet op rijden,kom je op plaatsen waar , je niet wilt komen, tenminste ik niet,

 

Nu wil ik niet zeggen dat tt alles is dat is zwaar k.t de laatste tijd, en dan update ik hem elke week, weet ook niet wat daar aan de hand is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei Kiepenboer:

Dat doet dat ding bij mij altijd op de A1 van Lille naar Parijs ter hoogte van Arras.
Daar maakt hij een rare hoek en als je gewoon door rijdt gaat er bijna een kwartier van je reistijd af.

Pffffft zit je de hele tijd plankgas plat op het stuur te rije om het net in 4.30 uur te halen, en heb je op het einde 10 minuten over:D

En inderdaad maak je dan toch gewoon pauze.

Dus liever met deze temperatuur niet met 11000 kippies aan boord, dan liever 5 uur rijtijd.

Dat komt door die geile brug in de A1. TT denkt dat je daar niet overheen mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
Op 24-6-2020 om 10:24 zei andremast:

Soms is navi beetje in de war🙄

 

20200623_172929.jpg

Mooi dat je dat laat zien, de mijne gaf dat ook aan toen ik 3 weken geleden die kant op moest.😪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Misschien is er iets mis met de satellieten?

 

Ik merkte gisteren in mijn Prius, dat de navigatie zeer traag was in de communicatie, dus je moet goed opletten.

 

Hij herkende nieuwe adressen niet, terwijl de adressen uit het geheugen geen probleem waren.

 

Dat kreng krijgt geen update, veel te hoge prijs voor zo'n waardeloos systeem.

 

Ondanks dat ie 'ie nu wel anders dan 1 juli. (Laatste keer dat ik de Prius gebruikte.)

 

Iets op je tablet of gsm vind ik persoonlijk het prettigst. Kan je nooit vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nagamiji; probeer eens magic earth, n gratis navigatie voor op de telefoon en/of tablet. Ook met hod, oftewel head on navigation. Dus de mogelijkheid om je telefoon of tablet op je dashbord te leggen en de navigatie te zien in je voorruit. Ook is er een mogelijkheid om als dashcam te gebruiken en rijbaan ondersteuning. Kost niks en werkt prima, voor n personenauto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei dieselsnuivertje:

probeer eens magic earth

Dank je wel. Het nadeel van gebruik van mijn gsm is,

dat ik onderweg niet met mijn telefoon kan spelen.

Ik rijd nooit zelf.

 

Ik heb wel 2 TT's, maar die zijn meer voor meneer Nagamiji.

 

Ik vind het vreemd dat de auto-navi zo vertraagd meldingen geeft, dan ben je de straat recht-af al voorbij. 

Tenzij je naar het scherm blijft staren, niet praktisch als bestuurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Nagamiji:

 

 

Iets op je tablet of gsm vind ik persoonlijk het prettigst. Kan je nooit vergeten.

 

7 minuten geleden zei Nagamiji:

Dank je wel. Het nadeel van gebruik van mijn gsm is,

dat ik onderweg niet met mijn telefoon kan spelen.

Ik rijd nooit zelf.

 

 

Wat wil je nou.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei road train:

Prius 🙈

I know, het is ook niet mijn grote liefde. :nee:

 

Maar hij rijdt goed, zuinig en er past heeeeeel veel in. Het is onze boodschappen wagen. We hebben de Prius+ oftewel de wagon. 

 

Ik ben een luie en verwende passagier, dus opletten is niet mijn grootste talent. Ik heb een korte aandachtsboog voor minder leuke dingen, dus binnen 5 minuten ben al vergeten dat ik zou opletten.

 

Nadeel van met een chauffeur getrouwd zijn, ik hoef nooit op te letten. 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden