Spring naar bijdragen

Coronacrisis kost honderdduizenden Nederlanders hun baan

Recommended Posts

• Administrators

Ligt er ook aan bij wat voor soort bedrijf je werkt denk ik; bij de grote 'logistieke dienstverleners' waar o.a. Lientje en ik werken rijden de auto's het liefst 24/24... Vannacht was ik thuis bijvoorbeeld maar er zat wel een nachtchauffeur op. In vrije weekenden gaat dat net zo; dus altijd je zooi opruimen en/of meenemen. In mijn vrije weekend hebben er wel eens drie verschillende chauffeurs op gezeten... 

Verder loopt er een heel leger aan pensionado's, studenten en hobbychauffeurs om de planning sluitend te krijgen, een soort van flexibele schil zeg maar.

Deze mensen staan wel het eerste stil als het rustig is zoals nu, óf rijden zich 'n slag in de rondte als er weer gehamsterd gaat worden. 

Bij m'n vorige baas had je de auto praktisch voor jezelf maar was een dag vrij op korte termijn wel eens lastig, zeker in het drukke seizoen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Inderdaad scheelt het soort werk wel.
Komende 2 weken heb ik vakantie, maar het spul staat gewoon op zijn vaste stek in Beverwijk achter het hek op mij te wachten tot ik weer zin heb....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 1-10-2020 om 04:21 zei Marotrans:

Ligt er ook aan bij wat voor soort bedrijf je werkt denk ik; bij de grote 'logistieke dienstverleners' waar o.a. Lientje en ik werken rijden de auto's het liefst 24/24... Vannacht was ik thuis bijvoorbeeld maar er zat wel een nachtchauffeur op. In vrije weekenden gaat dat net zo; dus altijd je zooi opruimen en/of meenemen. In mijn vrije weekend hebben er wel eens drie verschillende chauffeurs op gezeten... 

Verder loopt er een heel leger aan pensionado's, studenten en hobbychauffeurs om de planning sluitend te krijgen, een soort van flexibele schil zeg maar.

Deze mensen staan wel het eerste stil als het rustig is zoals nu, óf rijden zich 'n slag in de rondte als er weer gehamsterd gaat worden. 

En bij die bulk auto's Maarten !!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
12 uur geleden zei road train:

En bij die bulk auto's Maarten !!

11 uur geleden zei schoenenreus:

Dat is een hele speciale tak binnen het bedrijf die hebben met de rest niks te maken en zijn veelal internationaal chauffeurs.

Maar ook daar staan weekend- en springchauffeurs klaar om de gaatjes dicht te rijden ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 28-9-2020 om 22:06 zei iveco 35c17:

maar ga niet een jaar rond elk weekend standaard rijden. 

Ligt er maar net aan wat soort werk je doet hé;mijn kroegbaas werkt jaarrond alle weekenden,en nog een dag of 4 door de weeks.

• Like 2
  • Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites