[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De Nazaten van P.B. Kok staan nog steeds in de spotlights


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid

In ieder geval niets met hersencellen.

 

Hoe dom kun je zijn om, als je je met zaken inlaat die het daglicht niet kunnen verdragen nog steeds onder die naam én in die kleuren te rijden? En dan dat trekkertje met "Omerta" in de lichtbak. Je kunt natuurlijk maling aan alles en iedereen hebben maar eens ben je (weer) aan de beurt. En dat was vandaag :p.

 

.

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei EJD:

In ieder geval niets met hersencellen.

 

Hoe dom kun je zijn om, als je je met zaken inlaat die het daglicht niet kunnen verdragen nog steeds onder die naam én in die kleuren te rijden? En dan dat trekkertje met "Omerta" in de lichtbak. Je kunt natuurlijk maling aan alles en iedereen hebben maar eens ben je (weer) aan de beurt. En dat was vandaag :p.

 

.

Een van die Kokken zat toch vast i.v.m de dood van een Westlandse vervoerder ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei EJD:

En dan dat trekkertje met "Omerta" in de lichtbak. J.

 

.

Daar moet je niet mee in zuid Italië komen.

DE Omerta is daar heel diep in de samenleving verweven,maar er word niet over gepraat,laat staan dat je dat op je truck zet.

 

De omertà maakt deel uit van het klimaat van angst dat maffiafamilies gebruiken om de macht over bepaalde wijken, sectoren of bestuursorganen te behouden en de werking van het gerecht te saboteren.

 

https://www.betekenis-definitie.nl/Omertà

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En ik denk dat de gewone Italiaan ook niet zo gecharmeerd is als jij met je Omerta-trekkertje bij hun staat te laden, te lossen of te eten.

 

Als je echt lef hebt ga je via Chiasso Italie in, en dan een beetje rondrijden en bijhouden hoe veel keer de Carabinieri je per dag aan de kant zet :D.

 

.

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoogmoed komt voor de val !!!!     Een dikke 30 jaar geleden hadden ze een eerste inval in Hilversum ik zelf was toen nog bijrijder en wij stonden keukens te lossen een paar deuren verder,was toen al een spektakel om te zien.

Eigelijk is me dat altijd bij gebleven en kwam weer naar boven als je een van hun auto,s zag of als je eens las over de westlandse vervoerder Broers.

Tja en om omerta op je auto te zetten is vragen om aandacht van politie en O.M,al moet ik zeggen dat ik dit ook al eens op een buik getatoeëerd heb gezien,meestal praten ze dan al bij het zien van een politiebus 🤔🤔 !!

Ze hadden al wel veel speelgoed verzameld ,gelukkig allemaal auto,s en speelgoed dat absoluut niet opviel 😁😁😁.

En inderdaad de eigenaren van de goederen zijn vaak niet zo vergevingsgezind en vormen een groter probleem dan justitie want dat is met een paar jaartjes hotel zo weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Omzet van de NLse drugshandel is hoger dan de omzet van Philips en AH.

Daar zit dus onherroepelijk een navenante supply chain om heen, zowel inbound als outbound. (te land, ter zee en in de lucht)

Dat doet Kokkie echt niet alleen hoor. 

Daar snoepen heel wat transporteurs van mee.

Er is een markt en die gaat linksom of rechtsom bedient worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Administrators

In beslag genomen goederen vind je gewoon terug bij de verschillende opslag locatie's van De Domijnen. Of bij de politie achter het hek als het nog vers is en in onderzoek. Daar is niets geheims aan hoor....

Op Svinesund achter de SVV is ook een parkeervak, kan je geregeld "nw aanwinst" zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Ik geloof niet dat het handig is om de lokaties waar inbeslaggenomen auto’s staan, openbaar te maken Road Train. 

Hoe zo niet iedereen die daar voor bij rijdt ziet ze staan, niet iedereen weet waar dat is.

 

26 minuten geleden zei RobNiat:


Daar staan ze meest ook. Uit het zicht van de gewone burger. Bijvoorbeeld bij bergers op het terrein. 
En nee, die zitten niet te wachten op (wannabee)-criminelen die hun eigendommen opeisen of proberen terug te stelen. 

Dan hadden ze ze binnen moeten zetten rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
28 minuten geleden zei RobNiat:


Daar staan ze meest ook. Uit het zicht van de gewone burger. Bijvoorbeeld bij bergers op het terrein. 
En nee, die zitten niet te wachten op (wannabee)-criminelen die hun eigendommen opeisen of proberen terug te stelen. 

Als je in den Bosch komt staan ze uit het zicht en binnen ziet niet mand 

 

19 minuten geleden zei RobNiat:


Dan vind jij het ook wel stoer om dat hier te melden. 

Joh dit gaat nergens over, ze staan gewoon open en bloot al 1 maand, khad het al eerder kunnen zeggen maar niet gedaan, maar ja je kan op ieder e slak wel zout leggen

 

19 minuten geleden zei RobNiat:

En dat wil men graag zo houden ja. 
 

Niemand zit er op te wachten dat die lokatie bekend wordt door intressantdoenerij op het internet. 

Jij weet nu toevallig waar dat is ik ook vraag het aan een willekeurige forumleden weten niet waar je het over hebt laat staan waar het is.

 

28 minuten geleden zei RobNiat:


Daar staan ze meest ook. Uit het zicht van de gewone burger. Bijvoorbeeld bij bergers op het terrein. 
En nee, die zitten niet te wachten op (wannabee)-criminelen die hun eigendommen opeisen of proberen terug te stelen. 

Denk jij nu werkelijk dat die mannen die auto's daar op gaan halen ?? dacht het niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach laat ik dan wat plaatjes posten,als ik onderweg ben ga ik op de quad nog al eens kijken bij de domeinen of andere opslagplaatsen,ik heb ze ook met helicopters zelfs kleine vliegtuigjes,maar ondanks dat het geen trucks zijn vind ik die RIB,s het meest mooie.Mocht je het life willen aanschouwen ga dan eens naar Palmones/Algeciras en ga daar eens aan hel kanaaltje naast de cementfabriek staan,nu overigens compleet afgesloten met stalen buizen,lossen nu gewoon voor je deur de hasj maar gingen paar jaar terug met dik 100 km p uur over de zandbank met een rib met drie keer 350 pk,recht voor mijn snufferd spectakel ten top

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier nog wat foto,s van mijn pensioen (grapje)😂😂😂😂😂 maar de guardia civiel was er al bij resultaat 450 kilo hasj ,was mijn uitzicht op het strand bij Tarifa.

Buiten een hoop immigranten zie je bijna dagelijks dit soort taferelen,en aangezien het ook transport is bij deze de foto,s 😉🙃

49BDCF90-FFB6-4B04-A43D-044B8758BC7F.jpeg

8919E324-7050-458D-A599-64B17627B536.jpeg

A73B35E5-A6D5-4474-B96A-93EF497501F3.jpeg

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden